Stel je persoonlijke vraag #10

Ik snap het vanuit jullie echt volkomen, je zit nooit met spullen die je niet wil of gaat gebruiken. Maar als gever vind ik het echt gaar, je kunt iemand nooit verrassen met iets waar je zelf goed over na hebt gedacht.

2 likes

Maar je hebt haar net 40 betaald, waar is die dan gebleven?

Nog niet. Wil ze wel kijken, maar de films zijn zo moeilijk te verkrijgen. Hopelijk kan ik ze zien als Disney+ er eindelijk is

Je brengt me op ideeën! Ik ga nu zomaar bosjes bloemen halen voor mn zus en moeder :slight_smile:

16 likes

Oeeeh ik hoop dat je mijn zus bent

9 likes

Ik ook!

Discussie met mijn man over of het normaal is om op beide kanten van je broodje boter te smeren.

• Boter op beide kanten smeren
  • Boter op één kant smeren
  • Ik lust geen boter maar wil toch stemmen

0 stemmers

Als je een halfuur geleden iets hebt gehad moet je het maar is vragen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Omdat ik zin heb in polls over series :grin:

Favoriete personage uit Breaking Bad

• Walter
  • Skyler
  • Jesse
  • Hank
  • Marie
  • Flynn
  • Jimmy/Saul
  • Gus
  • Ehrmantraut
  • Todd
  • Lydia
  • Howard
  • Kim
  • Jane
  • Gale
  • Iemand anders
  • Ik heb de serie niet gezien

0 stemmers

Vermist huisdier:
Wij liepen een keer met een kratje bier op weg naar een tuinfeestje in Utrecht en zagen een briefje van een vermiste kat die op Garfield leek.
Paar uur later stond die kat ineens in de tuin.
Wij gauw terug gerend naar die paal en dat nummer gebeld, is de eigenaar zn kat komen halen en is nog gezellig een biertje blijven drinken!

46 likes

Jij snapt het :yellow_heart:

2 likes

Ik heb altijd het idee dat zwangere vrouwen heel nodig moeten (of in elk geval heel vaak, dus moeilijker op kunnen houden) dus ik zou wel vragen of ze eerst wil. Kan zelf altijd heel goed ophouden.

3 likes

Legaal? Zo ja, waar? :grin:

Ik eet de kanten los van elkaar (langer genieten) dus beide kanten lekker dik smeren🤤

2 likes

Damn, ik moet nu al elk uur, hoe moet dat wel niet als ik ooit zwanger ben? Permanent verblijf op de pot?

5 likes

Tena Lady

2 likes

Ik heb vandaag voor het eerst in veel te lang mijn make up kwasten weer eens grondig gewassen. Weet gelijk ook weer waarom ik het nooit doe want ik vind het echt teringwerk.

Hoe vaak wassen jullie je kwasten?

• Ik gebruik geen make up/kwasten
  • Nooit
  • Een paar keer in het jaar
  • Ongeveer maandelijks
  • Een paar keer per maand
  • Ongeveer wekelijks
  • Een paar keer per week
  • Dagelijks

0 stemmers

En voor mensen die het niet vaak doen, maken jullie je kwasten tussendoor schoon met bv brush cleanser?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, eigenlijk niet of nauwelijks

0 stemmers

Vanmiddag stond ik er naar te kijken en dacht ik damn laatste keer was in december ofzo. In ieder geval niet in 2019 :’). Echt vies. Maar als ik ze nu was zijn ze morgen niet droog en wil ze morgen wel gebruiken. Dilemma’s dilemma’s.

1 like

@Oizys Dagelijks? :scream:

Ik gebruik alleen een blusherkwast en als ik die te vies vind koop ik een nieuwe haha. Ultieme luiheid en ook een beetje vies van me want ik was ze dus niet.

4 likes