Dit dus 
Ik gebruik alleen een beautyblender (voor foundation, concealer, poeder) en een wenkbrauwkwastje. En die was ik dagelijks voor gebruik haha.
Zal ik meer polls over series maken?
- Ja leuk
- Maakt me niet uit
- Alleen over populaire series
- Nee doe alsjeblieft niet
0 stemmers
Trek. Helaas is de supermarkt nog 1,5 uur open.
(heb deze week 3 grote snackdagen gehad. 1 avond een pak tucjes + snicker, volgende avond veel te veel gebakken uitjes (75 gram) en een pak pindarotsjes, dag erna 4 ‘magnums’ van Lidl (macademia en karamel, aanrader!). het is wel genoeg geweest denk ik. maar moet echt moeite doen om me in te houden).
Ik kan me nooit namen herinneren, van Breaking Bad weet ik er 4 ofzo, dus ik zie die namen staan en denk ??? geen idee. Dus voor mij voelt het zinloos 
Oh, goed punt. Anders kan ik er in de toekomst wel een plaatje bij doen met alle gezichten, als dat op google te vinden is? 
Haha ja kan zelf ook naar IMDB gaan maar ben daar te lui voor.
Ik ging trouwens bijna al die films uit de lijsten van gisteren zoeken op Netflix, staan er maar een paar op. Zo irritant altijd :@
Ik zag net iets gebeuren en ben benieuwd wat jullie zouden doen.
Ik stond in de rij bij de kassa bij de supermarkt en voor mij stond een stel dat een paar flessen wijn, zakken chips en 3 kratjes bier hadden: 2 van merk A en 1 van merk B. Van elk merk hadden ze een flesje op de band gezet. De caissière begon te scannen en toen zeiden ze: 2 kratjes van A en 1 kratje van B. De caissière moest daardoor wat andere handelingen doen omdat ze de flesjes al gescand had. Ik zag op het scherm dat ze maar 1x het kratje van A aansloeg ipv 2 en het flesje van B zo liet staan als enkel flesje. Het totaalbedrag kwam daardoor natuurlijk veel te laag uit want 3 kratjes bier zijn al ongeveer 45 euro. Het stel zei er niks van en rekende af, en ook de caissière die ze daarna waarschijnlijk zag weglopen met meerdere kratjes liet het zo.
- Ik zou niks zeggen, tegen het stel niet en tegen de caissière niet
- Ik zou tegen het stel zeggen dat ze volgens mij iets vergeten zijn af te rekenen
- Ik zou tegen de caissière zeggen dat er volgens mij iets is misgegaan
- Ik zou tegen allebei zeggen dat er iets niet klopt
- Anders
0 stemmers
Ja! Zo lekker dat ik er meteen 4 op eet achter elkaar (ik tel normaal nooit kcal, maar ik weet hoeveel dit is, niet normaal) :’) Nee dat komt meer door mijn obsessieve manier van met eten bezig zijn. Kan het niet bij 1 houden.
Haha ja dat doe ik ook niet als ik iets niet herken uit een poll, maar er zijn vaak wel mensen die zo’n banner hebben gemaakt met alle karakters erop, dus dan is het een kleine moeite om die er even bij te zetten.
Bij sommige films herken ik trouwens de titel ook niet eens dus dat schiet ook niet erg op
Ja dat houdt me vaak ook tegen om te wassen. Daarom moest het wel nu. Heb vanavond niks gepland en morgen alleen sporten (en huishouden) en dat doe ik toch liever zonder make up.
Ik kijk liever wel bij een website waarbij de makers geld krijgen 
Ik zou het achteraf zeggen, denk ik. Dan kan de caissiere ervoor kiezen om een melding bij haar leidinggevende te maken
Die mensen hebben toch netjes aangegeven wat ze nog in het karretje hebben? Dat de caissière niet oplet is niet hun probleem en zou dus niks zeggen tegen iemand.
Jezus. Dit kan toch niet goed voor je zijn? Echt bij alles dat ik leer over zwangerschappen ga ik steeds minder snappen waarom je jezelf dat in godsnaam aan zou doen.
Welke optie gebruik jij altijd?
- Tikkie
- Betaalverzoek via je bank app
0 stemmers
Aangezien maar 29% nee gestemd heeft, zal ik af en toe een poll plaatsen over een serie
(sorry voor de nee-stemmers)
Deze keer… Jane the Virgin
Leukste karakter?
- Jane
- Xiomara
- Petra
- Alba
- Rogelio
- Rafael
- Michael
- Luisa
- Rose
- J.R.
- Iemand anders
- Ik heb deze serie nooit gezien
0 stemmers
Bij wie hoort Jane volgens jou?
- Rafael
- Michael
- Iemand anders
0 stemmers
Kijk je telenovela’s?
- Ja, al voor JtV
- Ja, door JtV
- Nee
0 stemmers
ah ik heb van de week de laatste aflevering gezien <3
Zo jammer dat het afgelopen is hè?
Ben je wel tevreden over het einde?
Ik snap de voordelen van tikkie niet tegenover een betaalverzoek, kan iemand me dat uitleggen?