Ik kan geen betaalverzoek sturen met triodos
Je kunt een gifje maken met je eigen hoofd en dollar biljetten en dat krijgt diegene die jou betaald te zien
Ohhh jammer ik heb ASN en daarmee kan het wel gewoon
Nou ze hebben het gewoon eerlijk en duidelijk gezegd. Daarnaast vind het jouw zaken niet om in anderen hun karretje te kijken en op het schermpje mee te kijken. Dat is heel erg bemoeizuchtig en raar vind ik.
Tenzij het jouw winkel is of je kent de eigenaar ofzo? Dan zou ik het misschien nog wel begrijpen als je er iets van zegt.
Niet elke bank heeft de mogelijkheid een betaalverzoek te doen.
Tikkie is ontwikkeld door ABN AMRO dus ABN heeft bijvoorbeeld geen losse betaalverzoek optie: tikkie is hun betaalverzoek.
Als ik een ING tikkie krijg voor iets voor mezelf vind ik dat kut, want dan opent mn telefoon automatisch mn ING app en dat is mn gezamenlijke rekening. Moet ik dus extra handelingen doen
Ramen wassen (aan de buitenkant) doe ikā¦
- Nooit
- Te weinig
- Paar keer per jaar
- 1x per jaar
- Nooit maar ik heb een glazenwasser
0 stemmers
Doe ik nogsteeds nietā¦
Mijn favoriet was altijd Michael, totdat ~een bepaalde gebeurtenis in s3 gebeurde~
Ik heb Jane en Rafael samen nooit leuk gevonden 
All day err day op kantoor hahahaha
Ik doe een ademhalingsoefening om mn lichamelijke reactie kalm te maken (niet mediteren, Heartmath) en ontleedt dan de negatieve gedachte om te zoeken waar de oorzaak vandaan komt en waar ik hem kan ombuigen naar iets positiefs.
Is hij niet om te buigen dan zit hij ook niet in mijn cirkel van invloed en laat ik hem na nog een ademhalingsoefening los.
Dankzij hem heb ik een nieuw favoriet scheldwoord: fartface 
Mijn oma heette Johanna en noemde zichzelf Hans. Telt dat?
Anders, bij therapie heb ik geleerd om er een helpende gedachte tegenover te zetten. Ik heb mijn veelvoorkomende niet-helpende gedachten op een rijtje gezet met meerdere helpende gedachten die er tegenover staan. Soms pak ik dit lijstje erbij en lees ik dit door, maar vaak lukt het me ook om zodra ik een niet-helpende gedachte heb een positieve, wel helpende gedachte op te roepen. Dit werkt voor mij heel goed!
Ik beschouw huisdieren als volwaardige gezinsleden.
Ik weet niet of ik direct in geesten geloof die opgeroepen kunnen worden door Jomanda en waar je dan een gesprek mee kunt voeren. Maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde en met bepaalde energieƫn of weetikwat.
Geesten niet, maar ik geloof wel dat iemands energie kan blijven hangen. Na de geboorte van mijn dochter had ik bijv sterk het gevoel dat mān oma er was, ik rook haar ook en āvoeldeā haar. Alsof ze even kwam kijken.
En toen ik nog veel werkte als visagist ben ik meerdere keren op een locatie geweest waar ze zeiden dat het daar spookt, daar voelde ik me in sommige ruimtes echt ongemakkelijk. Ook mān man, die totaal niet in zulke dingen geloofd, voelde alsof hij daar niet alleen was