Stel je persoonlijke vraag #10

Ja, want ze vertelde het pas nadat ik zei dat ik een raar gevoel in die kamers kreeg. :see_no_evil:

4 likes

Ik heb een bemoeizuchtig zusje die het niet vraagt maar wel eens zegt ‘zou je niet eens …’ of (toen ik een tijd niet sportte) ‘Waarom sport je niet?’ of als ik ergens over klaagde dan was de oplossing ‘Sportennnn’
Edit:
Oh en over geesten. Ik heb gezegd dat ze mij mag bezoeken als ze eerder overlijdt, maar dat ze me wel met rust moet laten als ik zeg dat ik wil dat ze gaat. En dat ze niet gaat fucken en me bang maken. Andersom wilde ze liever geloof ik niet dat ik haar bezoek als ik dood ben :’)

2 likes

Ik ken wel een Marianne en Hans. :upside_down_face:

Welke niet bestaande horror zouden ze van jouw wel mogen maken?

• Geaborteerde foetussen die pro-life demonstranten opeten nabij de abortuskliniek.

• Botxobehandelingen die verkeert blijken uit te pakken en waar onder meer lippen exploderen en daar een soort gremlins uit komen die de mens behoorlijk pesten met ongewilde plastische ingrepen.

• De opmars van facistische en racistische politieke partijen die eigenlijk buitenaardse wezens blijken te zijn en op deze manier de aarde willen overnemen. Tegenstanders verdwijnen zomaar.

• Maaltijdbezorgers bezorgen niet zomaar eten maar daar in zit het vlees van vermiste personen in. Mensen die dit doorhebben wordt koud gemaakt door maaltijdbezorgers en eindigen ook als eten. Sweeney Todd 2.0

• Mopshondjes die samenzweren en fokkers en mensen die deze dieren voor de leuk kopen verplicht een ijzeren mond/neuskapje laten dragen en revenge nemen.

• Door mens raakt volledig afhankelijk van het internet en elektriciteit en een onbekende natuurkracht schakelt deze uit. Mensen proberen te overleven maar het eindigt als een soort Pompeï 2.0.

• Alle influencers worden deel van een geheime sekte waar steeds meer normale mensen zich aansluiten en overdreven veel consumeren waardoor de aarde een wasteland wordt. Het groepje mensen dat nog ‘vrij’ is neemt af en moet overleven met extreme schaarste.

• 5G blijkt mensen te veranderen in zombies en toch wil iedereen zo’n mobieltje omdat die straling + reclame je probeert over te halen…

0 stemmers

4 likes

Alles aub

4 likes

Misschien moet je mee gaan werken aan een nieuw seizoen black mirror :bounce:

12 likes

Ik zou alleen steeds even willen terugkomen om te kijken hoe het na 50, 100, 200, etc jaar met de aarde, klimaat, technologische vooruitgang, etc is.

6 likes

Hopelijk gaat het je helpen! Als je er meer info over wil kan ik wel een foto sturen uit mijn werkboek hiervoor. Die is specifiek gericht op eet(buien)stoornis maar kan je eigenlijk op alle niet helpende gedachten toepassen. Ben nu niet thuis maar kan het er vanavond wel bijpakken als je wil!

1 like

Disclaimer: Ik kook zelf maar 2 a 3 keer per week vandaar dat ik het zelf niet zo vaak schoonmaak. Meestal doet iemand anders dat :stuck_out_tongue:

Ik besef me na het zien van jouw foto dat ik helemaal geen fornuis heb, maar een kookplaat :’) Dat is wel een stuk makkelijker schoonmaken.

7 likes
  • Fergie’s plaats in the The Black Eyed Peas innemen
  • Klaasjes plaats in K3 innemen
  • Gwen Stefani’s plaats in No Doubt innemen
  • Elly’s plaats in Elly en Rikkert innemen
  • Lauryn Hill’s plaats in The Fugees innemen
  • Meg Whites plaats in The White Stripes innemen
  • Victoria Beckhams plaats in The Spice Girls innemen.
  • Anita Doth’s plaats innemen in 2 Unlimited
  • Stevie Nicks plaats innemen in Fleetwood Mac
  • De zangeres van Milk Inc. zijn.

0 stemmers

Ik twijfel tussen Fleetwood Mac en the Fugees😍

2 likes

Victoria, want dan hoef je niet meer in de Spice Girls te zitten, maar kun je kleding ontwerpen en met David Beckham getrouwd zijn.

17 likes

Ik zie klaasje vervangen in k3 als de uitgelezen kans om mijn droom om een keer “mwoah gertjuh” tegen Gert Verhulst te zeggen uit te laten komen.

26 likes

Piano is mooi, maar met gitaar kan je indruk maken op mensen bij een kampvuur. Prioriteiten weet je

20 likes

Haha mensen die hun gitaar erbij halen bij een kampvuur mogen van mij linea recta naar de hel

48 likes

oh ik ben verbaasd over deze uitslag!
ik vind het eigenlijk nooit aso om niet open te doen (tenzij je een pakketje heb aangenomen voor buren ofzo)

mijn huis mijn privacy mijn recht om niet open te doen denk ik dan :biggrin: en loop meestal half naakt rond dus nooit zin om iets aan te trekken

8 likes

Ik heb eigenlijk op ja gestemd door het ‘hij kan zien dat ik thuis ben’. Als de buurman je daadwerkelijk ziet: open doen. Als je lekker op jr bed ligt oid, lekker laten joeee

12 likes

Ja en dan Het is een nacht inclusief mee klappen echt zou verboden moeten worden

3 likes

En dan gebruik ik sodemieter vooral in de context van

• Hij kreeg op zijn SODEMIETER.
  • Blijf van mij af, SODEMIETER op!
  • Sodeknetter Vanya, ik gebruik dat woord nooit maar wil wel graag stemmen.

0 stemmers