Ik zou niet adopteren vanwege veelvoorkomende hechtingsproblematiek
Dat zou je ook kunnen scharen onder âadopteren om een kind te reddenâ, vandaar dat ik het me afvroeg.
Ja zou ook goed kunnen. Maar vind het ook wel weer iets menselijks om te zeggen dat het zoiets is omdat we alles proberen te verklaren.
Echte geesten zoals in films ofzo bestaan niet denk ik, maar ik vind het ook te makkelijk om te denken dat wij het enige zijn in het universum. Ik geloof best dat ieder mens/dier een energie bij zich draagt en dat dat (even) kan blijven hangen na overlijden. Of ze dan echt gaan spoken zou ik niet weten, maar ik kan er met mân hoofd niet bij dat zoiets niet bestaat. 
Dat laatste, ik zou bang zijn dat dat een hechting met het kind in de weg zou staan
Als jij een ei bakt breek je dan de dooier?
- Ja
- Nee
- Soms wel soms niet
0 stemmers
Ik ben voor
Past prima thuis in het rijtje. Ik zou zeggen Nederlandse filmmaatschappijen neem contact met ons op en we maken al jullie gruwelijke dromen waar.
Als jij koekjes gekocht hebt, doe je die dan in een koektrommel?
- Ja
- Soms
- Nee ik laat ze lekker in de verpakking
- Anders
- Ik koop geen koekjes
0 stemmers
Mijn stamboom staat in het blauwe boekje, die helemaal teruggaat naar de jaren 1400 in ons geval. Ergens heel bijzonder om dat allemaal zo terug te kunnen zien. Mijn opa en oma staan er ook nog in. Jaren geleden zijn de makers ervan bij mijn vader langs geweest om te vragen of ze hem + ons gezin erin mochten opnemen, maar volgens mij heeft ie daar nee op gezegd. Waarom weet ik eigenlijk niet
In de verpakking, in de koektrommel
Bij gebrek aan koektrommel doe ik ze in zoân afsluitbaar zakje!
- Antoni
- Jonathan
- Tan
- Karamo
- Bobby
- Wie?
0 stemmers
Volgens mij kan je sodemieter vaak inruilen voor donder / opdonderen. Dan zou het binnen deze context ook kunnen.
Die ene keer per jaar dat ik koekjes koop dan eet ik ze allemaal in een keer op en ben ik er ook direct weer van genezen. 
Volgens mij komt dit ook in die mad max voor met Tom hardy
Ik zou zelf nooit adopteren, ik heb in mijn gezin echt te veel shit hierdoor meegemaakt. Mijn ouders konden dat van tevoren natuurlijk ook niet weten, die werden toentertijd gevraagd en hebben het echt uit een goed hart gedaan, maar ik zou het hierdoor nooit aandurven.
Ik ken 3 mensen die geadopteerd zijn, ik ken ze ook allemaal via dezelfde vrienden en ze komen alle 3 uit hetzelfde land. Best toevallig.
Met 1 van hun was ik laatst in gesprek erover en dat was best heftig
Nee, maar ik luister wel boeken in de auto
Vroegah toen ik geadopteerd werd, uit buitenland, was dat heel gewoon, de meeste geadopteerden die al wat ouder zijn hebben dus typisch hollandse namen. Er werd toen geloof ik ook gezegd dat het beter was voor het kind om helemaal nederlands opgevoed te worden, niet de oude cultuur erbij halen. Ik heb dus een echt hollandse naam maar zie er niet hollands uit! Wel raar vind ik ook, daarom heeft mijn kind, halfbloed, een naam uit mijn land maar die wel normaal uit te spreken is. Mensen zeggen altijd dat ze het een superleuke naam vinden:)
Als ik geen kinderen zou kunnen krijgen (om wat voor reden dan ook), zou ik op zich best een kindje willen adopteren. Maar ik heb echter zoveel negatieve verhalen gehoord/gelezen over adoptie, dat ik me afvraag of het wel zoân goed idee zou zijn? Aan de andere kant, als zoân kindje door niemand geadopteerd wordt, is het dan niet nog slechter af?