Stel je persoonlijke vraag #10

Tot een paar jaar geleden deelde ik jouw mening maar ik vind haar nu wel doorgeschoten. Ik zag haar toen op youtube ergens op reageren maar haar gezicht stond wel erg strak.

1 like

Maar als je Gwen Stefani kiest moet je ook in zo’n afschuwelijke show jureren en allerergst, het met die viezige Blake Shelton doen
 En mag je blijkbaar ook alleen nog maar nude lipstick dragen in plaats van rode die je perfect staat.

1 like

Sta jij er nu pas ook bij stil dat in het woord sodemieter, mieter zit => mietje => veelal negatieve benaming voor een homoseksueel.

• Nu je het zegt, ja.
  • Nee
  • Ik stond hier al eerder bij stil
  • Ik wist niet wat miet(je) betekent.

0 stemmers

Vegas is een van de meest afschuwelijke, neppe plekken op aarde, en elke nacht Don’t Speak zingen komt je op een gegeven moment toch ook je strot uit.

Ik vind die foto’s ook niet veel doen, ze verandert steeds meer in een standaard celeb, ipv de coole chick van vroeger.

4 likes

Je favo Gwen

• Gwen Stefani met Tony Canal (ook van No Doubt)
  • Gwen Stefani met Gavin Rossdale (van de band Bush)
  • Gwen Stefani met countryzinger Blake Shelton
  • Gwen Stefani met haar Harajuku Girls (Cultural appropriation band)

0 stemmers

• Gwen met rode lippen
  • Gwen met nude lippen

0 stemmers

De 2 oudste klassiekers. Kies je favoriet:

• Don’t Speak
  • I’m Just a girl

0 stemmers

Gwen’s domste zet

• Hoofdtooi dragen in een clip als indiaan
  • Harajuka Girls

0 stemmers

En je favorie Gwen/gwyn

• Gwendoline Christie (speelt Brienne von Tarth in Game of Thrones)
  • Gwyneth Paltrow
  • Gwen Stefani

0 stemmers

Mensen die langdurig aanbellen of kloppen blijven voor een dichte deur staan bij mij.

Als je niet eens normaal kan aanbellen, heb ik je niks te zeggen.

7 likes

Zou je liever met Gwen en Blake Shelton (met gitaar) bij het kampuur zingen:

• Don’t Speak
  • Kumbaya My Lord Kumbayaaaaaaa

0 stemmers

Ik gebruik het wel eens in de zin van ‘(laten) vallen’.
Moet wel meteen denken aan mijn ouders denken die het scheldend gebruikten als ‘Als het je hier niet bevalt, dan sodemieter je toch op!’.

Hahaha ja dit, mn ouders zeiden dat ook altijd

1 like

Komt het niet gewoon van sodomie?

3 likes

Ja

1 like

Komt mietje niet gewoon van sodomie ook?

Misschien wist je dit al, maar het woord miet komt van Sodomiet, oftewel een inwoner van de (oud-Testamentische) stad Sodom. Mannen uit die stad zeiden tegen Lot (een neef van vader Abraham) dat ze zijn mannelijke gasten wel zouden doen. Dit was één van de redenen dat de steden Sodom en Gomorra vernietigd werden. Tijdens hun vlucht uit de stad keek Lots vrouw om en veranderde ze in een zoutpilaar (want God had gezegd dat ze niet om mochten kijken).

Even wat bijbelkennis ophalen op de zondagmiddag hoor, m’n moeder zou verblijd zijn als ze het hoorde. Vond dit altijd één van de interessantste verhalen uit de bijbel, zo random ook met die zoutpilaar?

31 likes

Ja precies, dat bedoel ik. Gewoon een afkorting van sodomiet.

1 like

@anon42392789 please ga door met polls maken. Ik vermaak me kostelijk!

1 like

Schijnbaar was dat dicht bij de dode zee, vandaar de zoutpilaar. Je zou die zoutpilaar/pilaren ook kunnen zien ergens
 Lekker incompleet dit verhaal maar dit vertelt mijn vriend me net.

2 likes

Volgens mij heeft zij bij al die liedjes/periodes aan toe-eigening gedaan, toch? Maakt het moeilijk om te stemmen

Ah wat interessant! Heb even gegoogeld en kwam een foto tegen van de zoutpilaar die dus Lots vrouw zou zijn:

Sta je dan in regen en wind met je goeie gedrag. Om in de topicsferen te blijven: zou je na je dood liever veranderen in een

• Geest
  • Zoutpilaar

0 stemmers

2 likes

Aangezien het in het beutyblogtopic over familie archieven gaat:

Hebben jullie wel eens jullie familiegeschiedenis in een archief opgezocht?

• Ja
  • Nee
  • Ben er momenteel met onderzoek bezig

0 stemmers

Kwamen jullie op iets bijzonders uit?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nooit opgezocht

0 stemmers

Zo ja, hebben jullie contact met familieleden opgezocht?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nooit opgezocht

0 stemmers

Ik was een jaar of vijf geleden helemaal verslingerd aan stamboomonderzoek en heb toen m’n lijntje naar Karel de Grote ontdekt. Niet heel betrouwbaar want deed al m’n onderzoek via van die geneo sites en niet superbijzonder want heel veel mensen stammen van hem af, maar vond het wel heel leuk

10 likes