Mijn stamboom staat in het blauwe boekje, die helemaal teruggaat naar de jaren 1400 in ons geval. Ergens heel bijzonder om dat allemaal zo terug te kunnen zien. Mijn opa en oma staan er ook nog in. Jaren geleden zijn de makers ervan bij mijn vader langs geweest om te vragen of ze hem + ons gezin erin mochten opnemen, maar volgens mij heeft ie daar nee op gezegd. Waarom weet ik eigenlijk niet
In de verpakking, in de koektrommel
Bij gebrek aan koektrommel doe ik ze in zoān afsluitbaar zakje!
- Antoni
- Jonathan
- Tan
- Karamo
- Bobby
- Wie?
0 stemmers
Volgens mij kan je sodemieter vaak inruilen voor donder / opdonderen. Dan zou het binnen deze context ook kunnen.
Die ene keer per jaar dat ik koekjes koop dan eet ik ze allemaal in een keer op en ben ik er ook direct weer van genezen. 
Volgens mij komt dit ook in die mad max voor met Tom hardy
Ik zou zelf nooit adopteren, ik heb in mijn gezin echt te veel shit hierdoor meegemaakt. Mijn ouders konden dat van tevoren natuurlijk ook niet weten, die werden toentertijd gevraagd en hebben het echt uit een goed hart gedaan, maar ik zou het hierdoor nooit aandurven.
Ik ken 3 mensen die geadopteerd zijn, ik ken ze ook allemaal via dezelfde vrienden en ze komen alle 3 uit hetzelfde land. Best toevallig.
Met 1 van hun was ik laatst in gesprek erover en dat was best heftig
Nee, maar ik luister wel boeken in de auto
Vroegah toen ik geadopteerd werd, uit buitenland, was dat heel gewoon, de meeste geadopteerden die al wat ouder zijn hebben dus typisch hollandse namen. Er werd toen geloof ik ook gezegd dat het beter was voor het kind om helemaal nederlands opgevoed te worden, niet de oude cultuur erbij halen. Ik heb dus een echt hollandse naam maar zie er niet hollands uit! Wel raar vind ik ook, daarom heeft mijn kind, halfbloed, een naam uit mijn land maar die wel normaal uit te spreken is. Mensen zeggen altijd dat ze het een superleuke naam vinden:)
Als ik geen kinderen zou kunnen krijgen (om wat voor reden dan ook), zou ik op zich best een kindje willen adopteren. Maar ik heb echter zoveel negatieve verhalen gehoord/gelezen over adoptie, dat ik me afvraag of het wel zoān goed idee zou zijn? Aan de andere kant, als zoān kindje door niemand geadopteerd wordt, is het dan niet nog slechter af?
Zien juliie nog veel mensen die hun telefoon gebruiken op de fiets?
- Ja elke dag wel
- Ja een paar keer per week
- Ja maar minder vaak
- Nee eigenlijk niet
0 stemmers
Als ik het ruik ga ik al bijna over mijn nek. Net als met paprika, champignons en courgette. Dan ga ik het niet eten 
Edit: yes, a picky eater
Als ik eieren bak op mijn werk wel, maar dat doet pijn aan mijn hart. Vind het dan echt veel minder lekker

Ik denk soms echt dat ik de enige ben die dat niet binnen te houden vindt (letterlijk overigens, ik ga er van kokhalzen, zo vies vind ik het), mensen vinden het altijd zo raar dat ik dat niet eet.
Vaak de neiging om te roepen dat het 95 euro kost.
En dan vind ik het al moeilijk om de 5 (ofzo) topics die ik volg bij te houden. 
Ik mag van mezelf niet lezen als ik een scriptie moet schrijven/literatuur moet lezen voor mijn studie. Blijkbaar vind ik dat moeilijk te combineren⦠En ik kan ook niet āzomaar evenā lezen. Ik denk dat ik een te romantisch beeld heb van lezen, alsof ik er per se helemaal in moet verdrinken bij kaarslicht.
Maar inderdaad, ik grijp wel 80000x per dag naar mijn telefoonā¦
Ik mag van mezelf echt pas een volgend boek pakken als ik mijn oude boek uitheb. Ik kan het niet aan om zoveel onafgemaakt verhalen rond te hebben slingeren, starten met lezen = afmaken tot ik aan iets nieuws begin.
Kan me echt niet voorstellen om meerdere boeken te lezen, laat staan 21 zoals @Booklover