Nogmaals , ik begrijp het wel maar dan moeten die mensen zelf een poll aanmaken. Dat doe ik vaak genoeg en het is zo simpel om het aan te passen naar jouw idee/stijl smaak etc.
Nou volgende poll voor jou 
Kwam er laatst achter dat Venezuela staat voor “klein Venetië” en toen dacht ik echt hoe de fuck heb ik dat nooit bedacht.
Want langs de kust zit het dus ook helemaal vol met steden met heel veel kanalen etc.
Ik zat heel vaak met mijn broertje in bad, maar het was lang niet altijd even leuk. Hij vond het leuk om te poepen in bad terwijl ik ook in bad zat en dan dreef er ineens een drol voorbij. 
Haha aan de reacties te lezen was het dus best normaal om in bad te poepen? hahaha.
Welk personage was het leukst?
- Blair
- Serena
- Dan
- Nate
- Chuck
- Jenny
- Vanessa
- Georgina
- Iemand anders
- Heb deze serie nooit gezien
0 stemmers
Dan Humphrey werd gespeeld door
- Penn Badgley
- Een konijntje
0 stemmers
Haalde jij vroeger ~fashion~ inspiratie uit deze serie? Wie inspireerde jou?
- Ja, Blair
- Ja, Serena
- Ja, Jenny
- Ja, anderen / in het algemeen
- Nee
- Ik keek niet
0 stemmers
Kijk je uit naar de spin-off?
- Ja
- Nee
- Nee en ik keek het vroeger ook niet dus tyf op
0 stemmers
Hier hetzelfde!
Een bepaalde periode was mijn stijl een mix tussen Blair en Jenny. Denk aan de onderstaande outfit, maar dan met een flink gothic tintje.
Ik dacht dat het een strikvraag was dus ik koos de raarste optie. Nu lijk ik dom 
Dankzij Serena had ik bedacht dat lange vrouwen ook best hakken aankunnen.
Drie keer gedragen en heb ze nog steeds in m’n kast staan want stel dat ik ze ineens weer aan wil.
Dit was denk ik twaalf jaar geleden.
Serena en Blair demonstreren inderdaad dat hakken zowel bij lange als kleine dames mooi staan (volgens mij schelen zij bijna 20 cm?). Wel jammer dat je nooit meer hakken draagt. Komt dat door onzekerheid vanwege je lengte of vind je hakken gewoon onhandig?
Gedeeltelijk door onzekerheid eigenlijk.
Na een paar dagen rondstrompelen vroeg ik me af waarom ik mezelf nog langer zou willen maken + oncomfortabel willen zijn.
En daarnaast kreeg ik alleen maar nog meer commentaar dan normaal, dus was er gauw klaar mee haha
Samenvatting
Wat ontzettend kut! Snap echt niet hoe mensen het in hun hoofd halen commentaar te geven op de lichaamslengte van een ander. Zeker aangezien modellen op hakken juist enorm bewonderd worden. Dat rijmt toch niet met elkaar? Vroeger kreeg ik ook opmerkingen omdat ik juist heel klein ben, maar ik moet wel zeggen dat dit wegging toen ik volwassen werd en van de middelbare school af ging. Misschien zou jij inmiddels ook minder opmerkingen krijgen als je weer eens hakken aan zou doen? Ik ben van de club “schijt aan commentaar, ik trek aan wat ik wil” maar ik snap dat dit niet voor iedereen zo makkelijk gaat.
Door deze poll komen zoveel herinneringen terug haha. Mijn broertje en ik kregen altijd of ruzie of we gingen klieren waardoor we er eerder uit werden gehaald. Kan me herinneren dat we altijd alle washandjes uit de bak pakten, in het water deden en dan tegen de muur gooiden. Want ‘dat maakte zo’n lekker zompig geluid en ze bleven plakken’.
Het ergste is denk dat we een keer de film ‘De Schippers van de Kameleon’ hadden gezien en dachten: dat willen wij ook! Toen hebben we de hele speelgoedbak ondersteboven gekeerd. Die enorme plastic bak in bad gedaan en zijn we er samen in gaan zitten als een soort boot. Wij dus varen in bad en golven maken. Resultaat: tsunami in de badkamer, water onder de deur door en door het plafond gelekt waardoor je zelfs beneden in de gang kon zwemmen. Toen mochten we niet meer samen in bad.
Samenvatting
Wat een lieve reactie! Maar het stomme (vind ik) is dat het allemaal positieve opmerkingen zijn in het kader van: ‘o wat ben jij mooi lang etc.’. Maar ook al is het goedbedoeld, ik heb alsnog geen zin om 4 keer per week daarover aangesproken te worden. En je kan ook niet zeggen ‘hou je bek’ want ze bedoelen het toch goed blabla.
Dus draag ze niet omdat ik gewoon met rust gelaten wil worden, maar als ik de mood zou voelen doe ik ze gewoon aan (wat nooit is maar goed)!
Wow Blair doet me op foto 1 en 4 echt een beetje denken aan prinses Amalia.
Hangt er nog zomerkleding in de winkels dan? Ik heb altijd het idee dat er na de solden overgegaan wordt op het volgende seizoen (dus nu herfst).
Wat voor tandpasta merk gebruik jij doorgaans?
- Aquafresh
- Oral B
- Prodent
- Colgate
- Elmex
- Zendium
- Paradontax
- Sensodyne
- Ander merk
- Huismerk
- Ik koop wat er in de aanbieding is, dus elke keer anders
0 stemmers
En wat voor tandpasta koop je doorgaans?
- Whitening
- Frisse adem
- Glazuur protect
- Anti cariës
- Tandvlees
- Anders
0 stemmers
Ligt eraan wie. En of er een kans bestaat dat ik het misschien überhaupt geen grappig grapje vind dan zeg ik niks
Ik kom wel eens tegen dat ik iets grappig vind en dus oprecht mee lach, maar niet begrijp wat er zó grappig aan is (omdat mijn humor over het algemeen niet zo grappig gevonden wordt of omdat mensen het wel héél grappig vinden ofzo) en dan pas later de échte grap snap
.
Te koop bij de tuinen?