Haha ja dit is ook een te random optie. Nadat we in bad waren geweest werd m’n zus er het eerst uitgehaald en ff onder de douche gezet (vooral als m’n moeder al door had dat ik “stiekem” nog op m’n drol zat). Ik werd altijd van alle speeltjes het meest happy van een hele saaie random grotemensen harde plastic beker. Dan deed ik er water met schuim in om het vervolgens weer uit te gooien. Echt megasuf. 
Foto doet het bij mij niet, maar ben super benieuwd naar de cape in kwestie
Waren er nog meer forummers bij P!nk op het Malieveld gisteren??
- Ja!!
- Nee
0 stemmers
Ik las net ergens dat het blijkbaar volgens de “etiquette” zo is dat de middelste stoel op een vliegtuig de twee armleuningen mag gebruiken. Ben jij hiermee akkoord? (Zo neen, hoe moet het dan volgens jou?
)
- Ja
- Nee
0 stemmers
En over vliegtuigetiquette gesproken… Vind jij dat het je goed recht is om je stoel naar achteren te zetten als je wil slapen? Of moet je dit als een gunst zien en eerst vragen aan de persoon achter je?
- Ik vind dit mijn recht.
- Ik vind dit mijn recht, maar ik vraag het toch even uit beleefdheid.
- Ik vraag het sowieso. Als dit niet handig is volgens de persoon achter je dan moet ik mij hierbij neerleggen.
- Anders?
0 stemmers
Vind 't op korte vluchten echt stom maar op lange vluchten en dan vooral 's nachts is het bijna vanzelfsprekend dat het mag wel.
Er zit wat mij betreft heel veel nuance in.
Heb weleens meegemaakt dat iemand na het stijgen gelijk die stoel naar achter deed, nog 10 uur te gaan weet je wel. Dat vind ik onnodig, je zit al opgesloten als sardienen in blik en dan vind ik het aso als je de hele vlucht je stoel naar achter zet. Als het eten is geweest en het licht gaat uit: vanzelfsprekend.
En qua armleuning: hoe zit het dan als je twee stoelen hebt?
Ik denk dat je gewoon een beetje rekening moet houden met degene naast je. Prima als je de armleuning gebruikt maar niet eroverheen hangen zodat iemand z’n kont niet kan keren zonder je arm aan te moeten raken.
Beetje ongeschreven regel vond ik idd bij 3 stoelen, degene bij het raam heeft het raam, dat is chill, degene bij het gangpad heeft het gemak van op kunnen staan zonder daarbij anderen te hoeven aanspreken en kan wanneer er niemand langsloopt zijn of haar benen een beetje fijner strekken zo langs het gangpad, de middelste heeft geen van deze voordelen dus dan mag hij of zij de twee armleuningen.
Maar op zich passen er best twee ellebogen per leuning hoor, maar als ik aan de zijkant zit kijk ik wel voorzichtig of het erbij kan en laat ik de middelste zijn/haar positie “kiezen”
Ik doe mijn stoel nooit omlaag. In economy class kan je stoel toch echt maar 5 cm naar achteren, dat gaat echt niet het verschil maken als je wil slapen want je zit evengoed rechtop 
@midheavenmoon @Pendule jullie hebben ja gestemd, wat was er toen aan de hand? Of weten jullie dat niet? Ben echt benieuwd naar hoe dat dat in z’n werk gaat!
Straks ligt er een vrouw te bevallen en blijkt de aanwezige arts uruloog te zijn ofzo
ben je mooi klaar mee dan
Wel op het station! Ik wist niet dat ze speelde dus ik snapte niet waarom het zo teringdruk was.
Ik was de arts toen, vond ik echt niet leuk ook. Met tegenzin opgestaan. Iemand was flauwgevallen. Je kunt als arts ook geen flikker, want je hebt niks bij je. Was een gedoe om haar liggend te krijgen in een vliegtuig. Kon alleen een beetje bloeddruk meten na heel veel gedoe en pols voelen en wat vragen stellen. Denk dat die vrouw uiteindelijk is flauwgevallen omdat ze gewoon te weinig gegeten had, maar als er iets serieus aan de hand is, kan je precies niks daar. Maakt niet echt veel uit wat voor een arts daar zit.
Hebben ze dan echt helemaal niks aan medische spullen achter de hand in een vliegtuig? Weet niet wat je in dit soort situaties nodig had gehad hoor, maar is er echt niks?
Ja bizar om dit te bedenken eigenlijk, vind dit een eng idee wel
nouja, ik weet dat het een gedoe was om een bloeddrukmeter te krijgen en de communicatie was niet optimaal. Ze zullen wel een defibrillator hebben neem ik aan. Verder weet ik het ook niet. Hoef t ook niet per se uit te vinden want ik vond het echt niet leuk, en voor je het weet wordt je ook nog aangeklaagd als je niet voldoende kan helpen.
Maar ik bedoel meer, stel dat die vrouw was flauwgevallen omdat ze weet ik veel een hartaanval had, of een hersenbloeding of omdat ze van binnen aan het bloeden was. Dan zou ik dat misschien wel soort van kunnen ontdekken, maar daarna kan je er precies niks mee behalve iemand er succes mee wensen.
Ben jij een nette eter?
- Ja
- Medium
- Nee, ik knoei regelmatig op m’n kleding, de vloer enz.
0 stemmers
Ik heb net soep gegeten, en keek in de spiegel, lekkere oranje waas op m’n kin, en het zit ook in m’n haar ?
Voor de mensen die ALLEEN wonen.
Eet jij altijd aan de eettafel?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan wat ik eet
0 stemmers
Ja lijkt me ook echt eng hoor, heftige verantwoordelijkheid ook opeens. Ja het enige wat je kan als je dan weet dat het heftig is is iets van een tussenlanding op een eerder vliegveld, maar dan is het ook nog maar hopen dat dat kan/in de buurt is.
Weet ik niet of dat zo is. Heb er niet naar gevraagd, maar kan me voorstellen dat het uitvoeren van acute operaties in het gangpad nou ook niet echt wenselijk is vanuit alle betrokken partijen.
N.a.v. deze vraag
Artsen van FF:
Zou jij je melden als er ergens gevraagd wordt of er een dokter in de zaal is?
- Ja
- Nee
- Ligt er aan
0 stemmers
Anoniem voor als mensen niet willen dat men weet dat er nee gestemd wordt
eettafel = bureau = plek waar ik werk, studeer, tv kijk, eet en achter m’n laptop zit (dus eigenlijk alles wat ik doe haha). Weinig keus dus