Stel je persoonlijke vraag #11

Ik wil sowieso een hele mooie kist! Iedereen in mijn omgeving die overleden is, is gecremeerd en die hadden allemaal zo’n saaie eikenhouten kist… En ook vanbinnen wil ik het wat luxer.

En eigenlijk zou ik dus ook heel graag begraven worden in een mausoleum :ok_hand:t3::cocktail:

8 likes

Een Australische vriend van mij zei dat ik naar 3fm moest luisteren want die gingen bellen met triple j (een of andere radiozender uit Australië). Nou ik dus luisteren en ze gingen dus een populair liedje uitwisselen.
Die vrouw van 3fm zei dus dat Naaz met Damage hier echt mega populair is. Ik heb echt nog nooooit van haar gehoord net zoals haar liedje. Nu vraag ik mij af of ik onder een steen leef of dat zij gewoon onzin vertelde. Dus:

• Ik ken Naaz en haar liedje Damage
  • Ik ken Naaz maar haar liedje Damage niet
  • Ik ken Naaz niet en haar liedje ook niet
  • Ik ken naaz niet maar haar liedje wel

0 stemmers

Ze vertelde ook dat iedereen hier schnitzel met zigeunersaus eet. Nou vind ik ook onzin haha. Dusss:

• Ik eet mijn schnitzel altijd met zigeunersaus
  • Ik eet mijn schnitzel niet met zigeunersaus
  • Ik eet geen schnitzel
  • Wat is zigeunersaus?
  • Ik lust geen zigeunersaus maar anders is het vet logisch dat je dat eet met je schnitzel
  • Ik heb altijd zigeunersaus in huis
  • Wie eet er überhaupt zigeunersaus? Heb dat echt niet in huis

0 stemmers

1 like

Ik dacht dat men hier niet zo snel zou afknallen op zoiets onzinnigs. En als je al over zulke dingen valt dan kan ik het niet laten om te denken: kieskeurig much (en als je graag uiteindelijk een leuke relatie wilt “vinden”: succes ermee).

3 likes

Nee, niet eens! Wel in een stad waar rechten de grootste studie is, misschien heeft dat ermee te maken :slight_smile:

1 like

17% heeft vegan mayonaise en 28% een masterdiploma? Jeetje, wij zitten zó in een bubbel. Weet ik wel, maar vergeet ik soms.

21 likes

Bij ons als er een opa of oma overleed was het bij de kist steeds ‘ja doe maar de goedkoopste’. Dat hadden ze allemaal als verwachting omdat ze een luxe kist onzin vonden haha

2 likes

Ik vind D66 niet in dat rijtje passen :stuck_out_tongue: eerder SP

8 likes

Ik kan wel zelf m’n belastingaangifte doen omdat het tegenwoordig mega simpel is (en ik geen huis oid heb), maar ik kan niet echt met geld omgaan haha

2 likes

Mijn opa die wel van luxe en mooie dingen hield had dat ook. Alleen de kist kon hem weinig schelen. Je bent toch al dood. :’)

Als jij man was en koning zou jij dan een baard willen (als jij die kon laten groeien)?

• Ja Koning Baard
  • Nee liever een blote billen gezicht
  • Anders, ik ga voor iets anders bijvoorbeeld een karakteristieke krulsnor of een opvallend montuur als Prins Bernhard
  • Alleen stoppels

0 stemmers

Ik zag laatst een man fietsen met zo’n karakteristieke barbershop krulsnor met baard. Als ik een man én koning zou zijn, zou ik die look willen!

3 likes

Hmm in dat opzicht zou VVD bijv. er ook tussen kunnen staan

Ik had zelf meer ‘linkse forumbubbel’ in m’n hoofd, dan vind ik SP meer passen.

2 likes

Ik heb wel geleerd hoe ik met geld om zou moeten gaan maar dat betekent niet dat ik het ook kan :thinking:

1 like

Woahhh wist niet eens dat je prepaid MB’s kon kopen

1 like

Omg ik kom nu achter pre paid: vooraf betaald. dankje, zo’n goed gevoel

8 likes

Dit is niet waar je om gevraagd hebt en kun je volgens mij pas achter komen als je het installeert(toch?) dus dat is dan hun fout zou ik zeggen

1 like

Grapje of niet, blijkbaar zit er toch wel kern van waarheid in anders post je er toch niet over?
Maar over afknappen over smiley gebruik en spellingsfouten, daar kun je wel bewust van zijn van : ok hoe belangrijk is dit? Ja niet heel belangrijk in het grote plaatje. Je maakt het jezelf alleen maar lastig als je op basis daarvan iemand al afschrijft. En dan mag dat onbewust gaan; je kunt je zelf wel toespreken en proberen jezelf er overheen te zetten.
Ik dacht dat ik je zag meeposten in het date topic dat je nooit iemand leuk vindt of andersom. Het is dan jammer als je door iets als appgedrag of iets anders banaals als een verkeerd kledingstuk, je een verder leuk persoon laat lopen.
Ben ook kieskeurig qua spark voelen, voel dat niet zo vaak. Maar dat staat zooo los van gekke appmaniertjes of leuke kleding ofzo. Maar duurde ook even voor ik dat goed besefte.

2 likes

Volgens mij vat je het veel te serieus op.

28 likes

Heb jij de verwarming al aan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zit echt te koukleumen in mijn huis maar wil uit principe mijn verwarming nog niet aanzetten. Het is nog niet eens officieel herfst!

3 likes

Nee maar heb hetzelfde als jij, weiger het gewoon haha.

1 like