Stel je persoonlijke vraag #11

Zijn daar nu ook al frappés van?! Ik heb er nog nooit een gehad, maar (sorry ik skip je advies) wil er nog altijd een proberen om idd ook te proeven waarom mensen hier elk najaar weer gek van zijn.

Het smaakt alsof je de cinnamon challenge aan het doen bent :nauseated_face:

1 like

De frappuccino is zo lekker! Vooral de cream versie :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Gisteravond heb ik gegrilde kippenpoten gemaakt. Ik had er twee in de oven gelaten die uitstond. Toen ik vanochtend opstond zaten ze nog in de oven

Zou jij die vandaag nog eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Je bedoelt dat je ook tegen haar hebt gezegd dat je het doodeng vindt om aan te geven dat je 5 euro te weinig vindt? Iets in die trant zou ik er in eventuele vervolgappjes echt niet meer bijzetten. Je staat toch gewoon vrij om aan te geven dat je zelf een ander bedrag in gedachten hebt, je zegt niets slechts of geks, en met zulke bewoordingen zwak je je positie in mijn ogen alleen maar af. Daarbij, je dwingt haar niet om meer te betalen he, dat is haar eigen keus. Net zoals dat jij de keuze hebt om daar al dan geen genoegen mee te nemen.

1 like

Ik zou het ook heel spannend vinden hoor! Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen. Maar in dit geval vind ik het echt een beetje uitbuiting en ik weet 100% zeker dat zij zich dat echt wel realiseert. Gewoon een net berichtje sturen dat je er nog eens over hebt nagedacht en het uurloon echt niet vind passen bij je leeftijd en de verantwoordelijkheden. Meer dan genoeg bijbaantjes die 3x zoveel opleveren!

2 likes

Ik ben heel benieuwd!!!

1 like

Ik kreeg vroeger 7,50 voor een avond oppassen op neefjes en dan bleef ik ook slapen :joy: En 9,50 bij een gezin van 19-23 uur. Ik vond dat toen prima want ik maakte daar m’n huiswerk in plaats van thuis en at lekkere dingen uit de kast. Ik heb soms wekenlang die kinderen niet eens gezien.

2 likes

Heeft ze al geantwoord? Zo goed dat je een berichtje hebt gestuurd en voor jezelf bent opgekomen!

1 like

:kissing_heart::kissing_heart::muscle:t2:. En ik weet niet welke regio je woont, maar weet echt nog wel een paar vriendinnen die een betrouwbare, beetje volwassen oppas zoeken!

2 likes

Wow, ik krijg hier opeens een zieke flashback van. Ik weet dit door zo’n soort Diddl-quizblok? Ik was het bestaan daarvan helemaal vergeten. Deze bedoel ik!

12 likes

Ja het staat er alsof het heel veel is, maar ik vind het gewoon prima/normaal. Zeker niet veel.
Ik krijg/kreeg dus bij sommige gezinnen een avondtarief en vond dat toch zo belachelijk. Ja ik kan wel studeren/lezen/bellen/tv kijken ofzo, maar ik zit wel in een vreemd huis te wachten tot je thuiskomt en het is nog altijd een tijdsinvestering. Kreeg dan zelfs onder minimumloon, 7,50 p uur. Nu zou ik daar echt niet akkoord mee gaan.

Ik vind oppassen echt niet makkelijker dan winkelwerk. Leuker ja, en minder saai (Ik haatte werken in een winkel) en daardoor makkelijker om te doen, maar kiddos kunnen super druk zijn. Weet niet hoe oud ze zijn, maar soms ben je ook half aan het opvoeden en helemaal als ze nog erg klein zijn ben je er constant mee in de weer.
Dan brengen ze die kinderen maar beter naar de opvang toch? Je bent hartstikke goedkoop zo en ik vind het bijna misbruik maken. Ik zou er niet mee akkoord gaan.

1 like

Oke bedankt ik ga ze eten! Als ik ziek word vannacht is dat absoluut jullie schuld

8 likes

Ik zei nee omdat ik met kip extra voorzichtig ben. Maar nu ik zie dat de meerderheid ja heeft gezegd ben ik misschien veel te spastisch.
Eetze!

1 like

Lekker bijverdienen zo haha

Huh ik dacht aan kapucijners :’) heb dus ja gestemd maar dat is fout

1 like

Als die kip niet rauw is, zie ik weinig problemen. Succes @Karl_Lagerfeld , keep us posted!

2 likes
  • Ja, ik heb je naam wel eens voorbij zien komen.
  • Ja, ik lees je Posts en weet wie je bent.
  • Nee, wie ben jij?

0 stemmers

Gewoon omdat ik nieuwschierig ben;

Ken jij mij als ff’er?
Ik ben best wel benieuwd hoe groot het bereik is hier :smiling_face_with_three_hearts:

Nou ik heb ze op, nu een kwestie van binnenhouden! :+1:t3:

2 likes