Ik vind het wel zo beleefd om om toestemming te vragen zodat ik weet wie me appt en waarom.
Ja idd. Ik zit bijv. ook in een groepsapp waarvan ik de helft niet ken en de enige die mijn nummer kan hebben doorgegeven is mijn huurbaas. En zijn zoon die mij appte heeft zoân vakantiefoto in blote bast als profielfoto wat ik ook ongemakkelijk vind ofzo haha.
ben jij goed in plannen van zo ongeveer alles in je leven?
- nee ik vind dit lastig
- ja
- nee
- mwah
- ik doe maar wat
- ik houd een strak schema aan
- ik weet het niet
- ja maar ik vind het oersaai
0 stemmers
zou jij liever een planoloog of een patholoog zijn?
- planoloog
- patholoog
0 stemmers
oh misschien kan dit beter in het âje moet kiezenâ topic. is namelijk een rare vraag en past daar beter.
haha oke zal ik doen.
Wat is leuker?
- Ex on the Beach
- Love Island
0 stemmers
ik vind dat ik teveel plak aan de mensen die ik al ken. maar ik heb ook op dit moment totaaaaaal geen behoefte om nieuwe mensen te ontmoeten. een beetje dubbel.
(help kan iemand mij uitleggen hoe ik de hoofdletter functie weer terugkrijg nokia 7.1)
Wel Love Island UK
Heb al 3x gewisseld, kannie kiezen! Is echt afhankelijk van de deelnemers vind ik.
Goed teken wel, dan is 't allebei de moeite waard dus. Ik heb net een Videoland abbo aangeschaft en nu heb ik keuzestressss
@Dragoste haha ja dat was eigenlijk mân volgende vraag. Maar had al zoân vermoeden dat de Nederlandse variant niet zoân succes is
De Nederlandse is echt slaapverwekkend tegenover de UK-seizoenen! Zeker als je nog niets hebt gezien ooit, heb je nog veel leuks in te halen
wat een goede poll, ik vind namelijk dat mensen soms zo raar over vriendschappen denken. bij mij moet dat wel diep gaan en anders is het een kennis ofzo en zou ik dat zeker geen vriend noemen. maar dat ligt denk ik ook erg aan mn opvoeding.
Ligt eraan waar je aankomt. Al mijn extra kiloâs zijn naar mijn benen gegaan de laatste tijd. Voel me squidward uit die aflevering waar hij al die burgers eet.
Van Love Island dan nieuwste seizoen! Die is echt leuk.
@Zemraluani ik heb niet gestemd op snitchen om het bedrag, ik zou het ook doen zonder geld.
Ik ben 7 jaar met een politieagent geweest en heb te vaak hem moeten opvangen en verhalen aangehoord om elk soort illegaal gedrag naast me neer te leggen. Daarnaast ook 2 mensen moeten begraven, 1 om alcoholmisbruik (achter het stuur) 1 om een verkeerd pilletje te hebben gekregen op een feestje (recreatief gebruik).
Ik ben echt de grootste snitch ever en daar voel ik me niet schuldig om.
Ik bel nu ook regelmatig de politie als er iets is en heb ook een keer een vriend gemeld die een illegaal vuurwapen in zân auto had liggen âter beschermingâ. Do not care. Moet je maar geen illegale shit doen. Heb het overigens wel tegen hem gezegd op dat moment al: âgast, hoe dom ben je? je weet dat mn vriend politieagent is. ik ga mân mond hier niet over houden hoorâ.
Dan maar een snitch. Liever dat dan de andere gevolgen.
Dit vind ik een heel brede vraag.
Ik ben heel goed in plannen, uitvoering daarentegen is wisselend .
Hoelang zal mijn afspraak bij de polikliniek uitlopen?
- 5 minuten
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 35
- 40
- 40+
0 stemmers
Edit:was uiteindelijk 20 minuten
Bij een vereniging / sport / hobby iets gaan, Facebook groepen (bv voor expats)
Je hebt ook een kind toch? Gaat die naar een kdv / crèche / school? Misschien kan je daar bonden met andere ouders, of als jullie kiddos op playdate zijn?