Moet effe je poll aanpassen, kan er nu maar een kiezen.
Ik ga via de achterdeur
Wat heb je vroeger vaker gedragen? Mexx of Esprit?
- Mexx
- Esprit
- geen van beide
- beide evenveel
0 stemmers
Wat zou je maximaal willen uitgeven aan een organic cotton shirt met een ronde hals en een beetje losse fit in basic kleuren? (Ik wil gewoon een pol maken met cijfers.)
- 1
- 4
- 7
- 10
- 13
- 16
- 19
- 22
- 25
- 28
- 31
- 34
- 37
- 40
- 43
- 46
- 49
- 52
- 55
- 58
0 stemmers
Ik had de sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten en we hebben twee ramen naast elkaar. Eentje stond open op kiepstand, dus toen heb ik met een stok via het open raam de handgreep van het andere raam in open stand gedrukt. En toen ben ik via dat raam naar binnen gegaan.
omg de Arket is ook zo leuk
Er zijn twee soorten mensen op de wereld. Welke ben jij?
- Deze pan is leeg. Die was ik zo af.
- Met de portie rijst die nog in deze pan ligt kan ik drie kinderen voeden! Ik schraap hem leeg tot de laatste korrel.
0 stemmers
In welke van deze plekken ben je geweest (NL):
- Apenheul Apeldoorn
- Wilands Zoo Emmen
- Dierenpark Amersfoort
- GaiaZoo
- Vogelpark Avifauna
- Safariapark Beeske Bergen
- Ouwehands Dierenpark Rhenen
- Burgers Zoo
- Artis
- Diergaarde Blijdorp
- Dolfinarium
- Walibi World
- Efteling
- Duinrell
- Attractiepark Slagharen
- Attractiepark Hellendoorn
- Madurodam
0 stemmers
In welke van deze plekken ben je geweest (Europa)
- Disneyland Paris
- Walt Disney Studios
- Legoland (Dedenmarken)
- Legoland (Duitsland)
- Phantasialand (Duitsland)
- Moviepark Germany (Duitsland)
- Europa-park
- Tivoli (Dedenmarken)
- Ikeamuseum Zweden
- Playmobil Funpark (Duitsland)
- Wunderland Kalkar (Duitsland)
- Plopsa Indoor Hasselt (Belgie)
- Bobbejaanland (Belgie)
- Plopsaland de Panne (Belgie)
- Walibi Belgium
0 stemmers
Hahah ja onwijs lang ook echt, als (onwijs breezer) Lincious.
Ik open direct de deur maar laat altijd aan mijn ouders weten dat ik bij mij thuis vertrek, dus ze verwachten me wel altijd (en ook precies op dat tijdstip).
Ouders. In ieder geval van 1 van mijn ouders.
Mijn vriend heeft nog geen sleutels van mijn huis maar die krijgt hij volgende week als we een weekendje in Praag zijn 
Ze hebben vanmiddag besloten de Dam tot Dam loop niet door te laten gaan ivm hitte. De laatste paar duizend deelnemers konden daardoor niet starten. Wat vind je daar van?
- Verstandig, die hitte was niet verantwoord.
- Onzin, zo heet was het niet.
- Geen mening, hardlopers zijn sowieso doodlopers.
0 stemmers
Ja er schijnen nogal wat “ongetrainde” mensen mee te doen hoorde ik op het journaal, in dat geval begrijp het heel goed.
Ja ik vind het wel verstandig? Het was niet de hitte specifiek, maar vermoedelijk door de hitte raakte de EHBO etc. overbelast. Ik vind het dan niet verantwoord om door te gaan, om wat voor reden de EHBO ook overbelast is. Er zijn ook al meerdere keren mensen overleden tijdens/na de dam tot dam dus ik snap ook goed dat de organisatie geen risico’s meer wil nemen.
Ik had een keer mijn sleutel binnen laten liggen en toen heeft mijn buurman de tuindeur opengebroken.
Ja vorige week. Brievenbus opengebroken en met een grillhouder voor vissen de deur opengemaakt
Ik stond dus in de groep die afgelast werd. echt letterlijk 3 minuten voordat ik zou starten. Het was zo kut. Ik heb met veel warmer weer getraind
Opa en oma, de buren, mijn bff
Mijn ex 
M’n huisgenoten haha