Internet uit, geluid blijft aan want als er dan iets ernstigs is ben ik bereikbaar (hoor ik het iig)
Ik zet mn telefoon 's nachts altijd op vliegtuigstand
Ik vind dat altijd eng want wat als er iets met je dierbaren gebeurd? Dan ben je onbereikbaar.
Ik zet mân telefoon altijd op niet storen. Alleen âfavorietenâ kunnen bellen en hij gaat over als er meerdere keren achter elkaar gebeld wordt. Idd voor noodgevallen
Ben jij handig met kinderen? En ben je wel of niet met jongere broertjes en/of zusjes opgegroeid?
- Ik vind het lastig om met kinderen om te gaan en ik heb geen broertjes/zusjes gehad
- Ik vind het lastig om met kinderen om te gaan en ik heb wel broertjes/zusjes gehad
- Ik vind het niet lastig om met kinderen om te gaan en ik heb geen broertjes/zusjes gehad
- Ik vind het niet lastig om met kinderen om te gaan en ik heb wel broertjes/zusjes gehad
0 stemmers
Ja true, maar ik heb sowieso altijd het geluid uit, dus dan ben ik net zo onbereikbaar.
@Jauregui ik wil m wel aan laten vanwege mn wekker, maar gebruik in de nacht toch verder geen internet of bellen/sms dus dan vind ik dit de handigste manier ivm batterij. Die gaat bij mij mega snel leeg altijd, dus probeer met dit soort dingen beetje te compenseren
Bedoel je met broertjes en/of zusjes dat ze echt jonger zijn dan jij?
Ok misschien nogal logisch, maar tegenwoordig noem ik iedereen gewoon broer/zus los van of ze jonger/ouder zijn.
Ja, eigenlijk wel, heb het bovenaan in de vraagstelling toegevoegd.
Vind het wel lastig af te bakenen, want misschien is interactie met broers/zussen die ongeveer even oud zijn ook al ânuttigâ/handig voor de toekomstige omgang met kinderen?
Je kunt iets verkeerd kopiĂ«ren vanuit een gesprek of e-mail of bestand ofzo waardoor ze informatie kunnen lezen waarvan jij niet op de hoogte bent dat ze die zien omdat jij het ânog veilig aan het bewerken bentâ. Denk bijv ook aan rekeningnummers en fraudegevoelige gegevensâŠ
dat is waar ik aan zou denken
Haha etiquette met cocktails. Nog nooit aan gedaan. Giet het gewoon vol ja. Dronk jij vroeger wel eens b52? (die werd dan geflambeerd).
Een vriend van mij die achter de bar stond werd standaard geirriteerd als wij daar minimaal 7+ van bestelden haha
- Ja regelmatig
- Wel eens gedronken
- Nog nooit gedronken
0 stemmers
Oh en wat docenten betreft wij hadden een viezige techniek docent in de brugklas en jaren later kreeg hij een kind met onze docent tekenen. Zij was wel ok wat ik me er van herinner. Maar het was een vreemde situatie en er werd geheimzinnig over gedaan. Ik weet zelfs de naam van dat kind want dat vertelde ze ons volgens mij op kamp? Toen we gingen zwemmen en we in het bubbelbad zaten. Oh man wat apart nu ik eraan terugdenk. Ik weet alleen haar achternaam nog en die van hem helaas niet meer. Wilde ze ff opzoeken :â)
Omg flashbacks naar Hollywood Music Hall in Rotterdam.
Verschrikkelijke tent, verschrikkelijke shotjes, maar absoluut veel te vaak gedaan.
Ben jij wel eens bij een chupitos geweest?
Over verschrikkelijke tenten gesproken haha @anon86562306
- Wel eens geweest
- Niet dat ik me kan herinneren
- Nee nooit geweest
- Ja regelmatig
0 stemmers
Zeker wel, voor het legendarische Harry Potter shotje
De barman had een hele opstelling gemaakt van 4 jÀgerbom die ik vervolgens over me heen kreeg. Never again.
Ik vond flaming asshole leuk om heel serieus te bestellen. Lekker kinderachtig. Denk trouwens niet dat ze overal dezelfde shotjes hebben? Ben in die in amsterdam het vaakst geweest maar nog nooit die in utrecht. Groningen weet ik niet, waarschijnlijk wel.
Bedoel je een sechuan button? Grappig! Ik wist niet dat ze die in cocktails gebruiken. Ik ken het van restaurants waarbij je zoân button te eten krijgt om je smaakpalet weer te neutraliseren, maar ik kan me voorstellen dat het leuk is in een cocktail. Die wil ik een keer proberen!
Ja zoân ding is dat idd!
Haha ik weet nog dat ik er eens met een vriend was en een paar mensen waren echt een heftig shotje aan het doen dat uit twee delen bestond en in de fik ging en dan moest je de walmen inademen etc. En die vriend zo: â ik vind alles prima zolang het maar niet dĂĄt isâ. Bestelden we op de gok een âyoloâ en toen was het precies dat shotje
Oh ja love die. Sowieso vond ik chupitos echt een toptent haha.