Ik was zo jaloers op al die mensen op Sugababes die naar Hollywood gingen, wilde daar ook heen maarja was echt niet cool genoeg met mijn 14 jaar.
Dit we3kend nOg hOlly dann?
Ik was moderator op Sugababes, dus wij organiseerden al die feesten hahah
Omg so jealous!!! Keek echt op tegen die mensen, waren echt een soort voorbeelden haha. Volg van die mensen er nu een paar op insta en het zijn of hele normale mensen geworden, of echte losers.
Hoeveel pasjes zitten er in jouw portemonnee?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16 of meer
0 stemmers
Hoeveel sleutels zitten er aan jouw sleutelbos?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Ik bedoel de bos waar je ook je huissleutels aan hebt. Ik heb bijv. Van 4 andere huizen de huissleutels maar aan mijn sleutelbos heb ik die van mij en 2 andere huizen en die andere huissleutels heb ik apart liggen en niet meegeteld. Ok klinkt erg duidelijk dit :’)
Ik heb mijn huissleutels (4), mijn ouders huissleutels (2), de sleutels van mijn werk (3), mijn autosleutel (1). Ik moet/wil er verschillende bossen van maken, maar ik heb maar één sleutelhanger en zonder zo’n ding ben ik bang ze te verliezen.
Wat pasjes betreft heb ik alles wat kan op mijn telefoon! In mijn portemonnee zitten alleen mijn twee bankpassen en mijn rijbewijs.
Je kunt voortaan ook betalen met je telefoon! Maar wat voor andere pasjes heb je dan die niet op je telefoon kunnen behalve pinpas, rijbewijs, kentekenbewijs en zorgverzekering?
Heb voor mijn werk dagelijks 3 verschillende passen nodig.
Oh ja tuurlijk! Ik had er 2, maar die had ik in een aparte pashouder zitten in mijn werktas.
Ik heb 2 sleutelbossen, 1 met mijn eigen huissleutel en die van mn ouders en 1 met fietssleutel en sleutel van extra slot (wat ik echt nooit gebruik)
Id-kaart heb ik er ook inzitten.
Op mijn telefoon staan alle passen die gescand kunnen worden, dus ook bijv. mijn bibliotheekkaart en mijn OV! Mijn kentekenbewijs ligt in de auto, mijn id neem ik alleen mee wanneer ik naar het buitenland ga en ik heb geen werkpasjes.
Ik gebruik alle pasjes in mijn portemonnee regelmatig, behalve mijn zorgverzekeringspas (gelukkig maar!)
Ik heb mijn pinpas in mijn telefoonhoesje, mijn ov-kaart los in mijn tas en verder van alles in mijn portemonnee. Maar die ligt ergens onderin mijn tas, omdat ik er eigenlijk niks meer uit gebruik, behalve heel soms mijn creditcard.
Ik gebruik alle sleutels vrijwel dagelijks, behalve eentje. Die is van een slot die ik niet meer heb maar ik vergeet telkens om die sleutel eraf te halen.
Heftig dat hij die tekeningen maakte. Dat kan toch gewoon niet! Leraren die die extra aandacht en hogere cijfers gaven aan mooie meiden heb ik ook genoeg gehad.
Ik heb geen portemonnee en ik gooi alles los in mijn tas. Dat ik mijn ov kaart al 21 keer ben kwijtgeraakt (letterlijk) is niet genoeg motivatie om een portemonnee te gebruiken.
Ik wil gewoon niet verhuizen naar een huis dat geen bad heeft. Echt onmogelijk denk ik want in de steden waar ik zoek hebben de meeste huizen die ik kan betalen enkel zo’n douchecel als badkamer.