Stel je persoonlijke vraag #11

Whiskey komt uit Ierland en Whisky komt uit Schotland.
En Wicky komt uit pakjes

34 likes

Hoe langer ik naar het woord Whiskey kijk, hoe raarder het woord wordt

1 like

Te veel whiskey al op?

1 like

Dat was het! Maar Wiskey komt ook uit Amerika volgens mij.

Amerikaans, Iers of Schots, het is iig met een H

7 likes

Deze polls doen me beseffen dat ik best vaak complimenten krijg? Maar ik geloof ze vaak niet dus onthoud ze dan ook niet, ofzo.

1 like

As a matter of fact, yesssss

1 like

Met de h dan inderdaad :stuck_out_tongue: t was als poll om te kijken hoe mensen het schrijven, ik ken het verschil!

4 likes

@En_17_Anderen yes girl kom maar door dit klinkt goed :raising_hand_woman:

Zet jij als je gaat slapen het internet op je telefoon uit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Internet uit, geluid blijft aan want als er dan iets ernstigs is ben ik bereikbaar (hoor ik het iig)

2 likes

Ik zet mn telefoon 's nachts altijd op vliegtuigstand

2 likes

Ik vind dat altijd eng want wat als er iets met je dierbaren gebeurd? Dan ben je onbereikbaar.

8 likes

Ik zet m’n telefoon altijd op niet storen. Alleen ā€˜favorieten’ kunnen bellen en hij gaat over als er meerdere keren achter elkaar gebeld wordt. Idd voor noodgevallen

8 likes

Ben jij handig met kinderen? En ben je wel of niet met jongere broertjes en/of zusjes opgegroeid?

• Ik vind het lastig om met kinderen om te gaan en ik heb geen broertjes/zusjes gehad
  • Ik vind het lastig om met kinderen om te gaan en ik heb wel broertjes/zusjes gehad
  • Ik vind het niet lastig om met kinderen om te gaan en ik heb geen broertjes/zusjes gehad
  • Ik vind het niet lastig om met kinderen om te gaan en ik heb wel broertjes/zusjes gehad

0 stemmers

Ja true, maar ik heb sowieso altijd het geluid uit, dus dan ben ik net zo onbereikbaar.
@Jauregui ik wil m wel aan laten vanwege mn wekker, maar gebruik in de nacht toch verder geen internet of bellen/sms dus dan vind ik dit de handigste manier ivm batterij. Die gaat bij mij mega snel leeg altijd, dus probeer met dit soort dingen beetje te compenseren

1 like

Bedoel je met broertjes en/of zusjes dat ze echt jonger zijn dan jij?
Ok misschien nogal logisch, maar tegenwoordig noem ik iedereen gewoon broer/zus los van of ze jonger/ouder zijn.

1 like

Ja, eigenlijk wel, heb het bovenaan in de vraagstelling toegevoegd.
Vind het wel lastig af te bakenen, want misschien is interactie met broers/zussen die ongeveer even oud zijn ook al ā€˜nuttig’/handig voor de toekomstige omgang met kinderen? :thinking:

Je kunt iets verkeerd kopiĆ«ren vanuit een gesprek of e-mail of bestand ofzo waardoor ze informatie kunnen lezen waarvan jij niet op de hoogte bent dat ze die zien omdat jij het ā€˜nog veilig aan het bewerken bent’. Denk bijv ook aan rekeningnummers en fraudegevoelige gegevens…
dat is waar ik aan zou denken

6 likes