Whiskey komt uit Ierland en Whisky komt uit Schotland.
En Wicky komt uit pakjes
Hoe langer ik naar het woord Whiskey kijk, hoe raarder het woord wordt
Te veel whiskey al op?
Dat was het! Maar Wiskey komt ook uit Amerika volgens mij.
Amerikaans, Iers of Schots, het is iig met een H
Deze polls doen me beseffen dat ik best vaak complimenten krijg? Maar ik geloof ze vaak niet dus onthoud ze dan ook niet, ofzo.
As a matter of fact, yesssss
Met de h dan inderdaad t was als poll om te kijken hoe mensen het schrijven, ik ken het verschil!
Zet jij als je gaat slapen het internet op je telefoon uit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Internet uit, geluid blijft aan want als er dan iets ernstigs is ben ik bereikbaar (hoor ik het iig)
Ik zet mn telefoon 's nachts altijd op vliegtuigstand
Ik vind dat altijd eng want wat als er iets met je dierbaren gebeurd? Dan ben je onbereikbaar.
Ik zet mān telefoon altijd op niet storen. Alleen āfavorietenā kunnen bellen en hij gaat over als er meerdere keren achter elkaar gebeld wordt. Idd voor noodgevallen
Ben jij handig met kinderen? En ben je wel of niet met jongere broertjes en/of zusjes opgegroeid?
- Ik vind het lastig om met kinderen om te gaan en ik heb geen broertjes/zusjes gehad
- Ik vind het lastig om met kinderen om te gaan en ik heb wel broertjes/zusjes gehad
- Ik vind het niet lastig om met kinderen om te gaan en ik heb geen broertjes/zusjes gehad
- Ik vind het niet lastig om met kinderen om te gaan en ik heb wel broertjes/zusjes gehad
0 stemmers
Ja true, maar ik heb sowieso altijd het geluid uit, dus dan ben ik net zo onbereikbaar.
@Jauregui ik wil m wel aan laten vanwege mn wekker, maar gebruik in de nacht toch verder geen internet of bellen/sms dus dan vind ik dit de handigste manier ivm batterij. Die gaat bij mij mega snel leeg altijd, dus probeer met dit soort dingen beetje te compenseren
Bedoel je met broertjes en/of zusjes dat ze echt jonger zijn dan jij?
Ok misschien nogal logisch, maar tegenwoordig noem ik iedereen gewoon broer/zus los van of ze jonger/ouder zijn.
Ja, eigenlijk wel, heb het bovenaan in de vraagstelling toegevoegd.
Vind het wel lastig af te bakenen, want misschien is interactie met broers/zussen die ongeveer even oud zijn ook al ānuttigā/handig voor de toekomstige omgang met kinderen?
Je kunt iets verkeerd kopiĆ«ren vanuit een gesprek of e-mail of bestand ofzo waardoor ze informatie kunnen lezen waarvan jij niet op de hoogte bent dat ze die zien omdat jij het ānog veilig aan het bewerken bentā. Denk bijv ook aan rekeningnummers en fraudegevoelige gegevensā¦
dat is waar ik aan zou denken