Stel je persoonlijke vraag #11

Haha etiquette met cocktails. Nog nooit aan gedaan. Giet het gewoon vol ja. Dronk jij vroeger wel eens b52? (die werd dan geflambeerd).

Een vriend van mij die achter de bar stond werd standaard geirriteerd als wij daar minimaal 7+ van bestelden haha

• Ja regelmatig
  • Wel eens gedronken
  • Nog nooit gedronken

0 stemmers

Oh en wat docenten betreft wij hadden een viezige techniek docent in de brugklas en jaren later kreeg hij een kind met onze docent tekenen. Zij was wel ok wat ik me er van herinner. Maar het was een vreemde situatie en er werd geheimzinnig over gedaan. Ik weet zelfs de naam van dat kind want dat vertelde ze ons volgens mij op kamp? Toen we gingen zwemmen en we in het bubbelbad zaten. Oh man wat apart nu ik eraan terugdenk. Ik weet alleen haar achternaam nog en die van hem helaas niet meer. Wilde ze ff opzoeken :’)

2 likes

Omg flashbacks naar Hollywood Music Hall in Rotterdam.
Verschrikkelijke tent, verschrikkelijke shotjes, maar absoluut veel te vaak gedaan.

13 likes

Ben jij wel eens bij een chupitos geweest?

Over verschrikkelijke tenten gesproken haha @anon86562306

• Wel eens geweest
  • Niet dat ik me kan herinneren
  • Nee nooit geweest
  • Ja regelmatig

0 stemmers

Zeker wel, voor het legendarische Harry Potter shotje

8 likes

De barman had een hele opstelling gemaakt van 4 jägerbom die ik vervolgens over me heen kreeg. Never again.

1 like

Ik vond flaming asshole leuk om heel serieus te bestellen. Lekker kinderachtig. Denk trouwens niet dat ze overal dezelfde shotjes hebben? Ben in die in amsterdam het vaakst geweest maar nog nooit die in utrecht. Groningen weet ik niet, waarschijnlijk wel.

Bedoel je een sechuan button? Grappig! Ik wist niet dat ze die in cocktails gebruiken. Ik ken het van restaurants waarbij je zo’n button te eten krijgt om je smaakpalet weer te neutraliseren, maar ik kan me voorstellen dat het leuk is in een cocktail. Die wil ik een keer proberen!

1 like

Ja zo’n ding is dat idd!

1 like

Haha ik weet nog dat ik er eens met een vriend was en een paar mensen waren echt een heftig shotje aan het doen dat uit twee delen bestond en in de fik ging en dan moest je de walmen inademen etc. En die vriend zo: ‘:astonished: ik vind alles prima zolang het maar niet dát is’. Bestelden we op de gok een ‘yolo’ en toen was het precies dat shotje :joy:

13 likes

Oh ja love die. Sowieso vond ik chupitos echt een toptent haha.

1 like

Ik was zo jaloers op al die mensen op Sugababes die naar Hollywood gingen, wilde daar ook heen maarja was echt niet cool genoeg met mijn 14 jaar.

9 likes

Dit we3kend nOg hOlly dann?

13 likes

Ik was moderator op Sugababes, dus wij organiseerden al die feesten hahah

6 likes

Omg so jealous!!! Keek echt op tegen die mensen, waren echt een soort voorbeelden haha. Volg van die mensen er nu een paar op insta en het zijn of hele normale mensen geworden, of echte losers. :joy:

Hoeveel pasjes zitten er in jouw portemonnee?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16 of meer

0 stemmers

Hoeveel sleutels zitten er aan jouw sleutelbos?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10

0 stemmers

Ik bedoel de bos waar je ook je huissleutels aan hebt. Ik heb bijv. Van 4 andere huizen de huissleutels maar aan mijn sleutelbos heb ik die van mij en 2 andere huizen en die andere huissleutels heb ik apart liggen en niet meegeteld. Ok klinkt erg duidelijk dit :’)

1 like

Ik heb mijn huissleutels (4), mijn ouders huissleutels (2), de sleutels van mijn werk (3), mijn autosleutel (1). Ik moet/wil er verschillende bossen van maken, maar ik heb maar één sleutelhanger en zonder zo’n ding ben ik bang ze te verliezen.

Wat pasjes betreft heb ik alles wat kan op mijn telefoon! In mijn portemonnee zitten alleen mijn twee bankpassen en mijn rijbewijs.

Je kunt voortaan ook betalen met je telefoon! Maar wat voor andere pasjes heb je dan die niet op je telefoon kunnen behalve pinpas, rijbewijs, kentekenbewijs en zorgverzekering?

2 likes