Stel je persoonlijke vraag #11

Aan één sleutel genoeg. Als ik door de voordeur ben, ben ik binnen :sunglasses:

Als mijn man ooit het bad weg zou willen halen, schop ik hem het huis uit. Mijn bad mijn leven.

8 likes

Eigenlijk zijn vooral tassen en schoenen van mij soms tweedehands. Vooral designeritems.

1 like

Ik koop sinds begin dit jaar geen nieuwe kleding meer en kocht daarvoor ook regelmatig tweedehands, denk dat het nu 50% tot 60% is maar dat zal wel langzaam meer worden als oudere kledingstukken verslijten

5 likes

Ik zou wel graag meer tweedehands shoppen. (Of eigenlijk: dat als ik iets koop dat het tweedehands is.)
Ik vind tweedehands winkels echter vaak zó vies ruiken en ik kan me daar gewoon niet overheen zetten tot nu toe. Echt kinderachtig want volgens mij is er objectief gezien niets vies aan.

5 likes

Heb jij een sleutel van het huis van je ouders?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen met een sleutel van het huis van hun ouders/ouderlijk huis.

• Ik bel niet aan, open direct de deur
  • Ik bel altijd eerst aan als aankondiging en ga dan naar binnen met de sleutel
  • Ik ga alleen met sleutel naar binnen als er niemand is of bij noodgevallen, verder bel ik gewoon aan
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Heb wel een keer een poging gedaan om via het dak en een slaapkamerraam naar binnen te komen omdat ik mijn sleutel was vergeten, maar ik durfde niet op de kliko te gaan staan :joy:

5 likes

weekday is my best friend haha echt meer dan de helft van wat ik koop is van daar

3 likes

Ik ga door de achterdeur, die is gewoon open.

3 likes

Ik ben wel eens met een ladder die ik helemaal uit de schuur had gehaald door een raam op de tweede geklommen omdat ik dacht dat er niemand thuis was. Bleek dat m’n zus gewoon thuis was maar geen zin had om de deur open te doen.

21 likes

Ik ben een keer via het dakraam bij Mn buurman naar binnen gegaan. Was nog best eng, want het was een hele hoge ruimte.

Dat was omdat ik zijn post deed toen hij op vakantie was en toen de sleutel binnen had laten liggen. Dus toen heb ik het raam opengeschroefd, maar heb t m later wel verteld. Hij vond het een slimme actie.

9 likes

En van welke winkels nog meer kleding?

• Pull & Bear
  • Stradivarius
  • Uniqlo
  • Forever 21
  • Massimo Dutti
  • Urban Outfitters
    • C&A
  • Sting / Costes
  • Arket
  • Primark
  • Vanilia
  • HEMA
  • Didi
  • Sissy boy
  • Steps

0 stemmers

Moet effe je poll aanpassen, kan er nu maar een kiezen.

1 like

Ik ga via de achterdeur

Wat heb je vroeger vaker gedragen? Mexx of Esprit?

• Mexx
  • Esprit
  • geen van beide
  • beide evenveel

0 stemmers

Wat zou je maximaal willen uitgeven aan een organic cotton shirt met een ronde hals en een beetje losse fit in basic kleuren? (Ik wil gewoon een pol maken met cijfers.)

• 1
  • 4
  • 7
  • 10
  • 13
  • 16
  • 19
  • 22
  • 25
  • 28
  • 31
  • 34
  • 37
  • 40
  • 43
  • 46
  • 49
  • 52
  • 55
  • 58

0 stemmers

Ik had de sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten en we hebben twee ramen naast elkaar. Eentje stond open op kiepstand, dus toen heb ik met een stok via het open raam de handgreep van het andere raam in open stand gedrukt. En toen ben ik via dat raam naar binnen gegaan.

4 likes

omg de Arket is ook zo leuk

Er zijn twee soorten mensen op de wereld. Welke ben jij?

• Deze pan is leeg. Die was ik zo af.
  • Met de portie rijst die nog in deze pan ligt kan ik drie kinderen voeden! Ik schraap hem leeg tot de laatste korrel.

0 stemmers

1 like

In welke van deze plekken ben je geweest (NL):

• Apenheul Apeldoorn
  • Wilands Zoo Emmen
  • Dierenpark Amersfoort
  • GaiaZoo
  • Vogelpark Avifauna
  • Safariapark Beeske Bergen
  • Ouwehands Dierenpark Rhenen
  • Burgers Zoo
  • Artis
  • Diergaarde Blijdorp
  • Dolfinarium
  • Walibi World
  • Efteling
  • Duinrell
  • Attractiepark Slagharen
  • Attractiepark Hellendoorn
  • Madurodam

0 stemmers

In welke van deze plekken ben je geweest (Europa)

• Disneyland Paris
  • Walt Disney Studios
  • Legoland (Dedenmarken)
  • Legoland (Duitsland)
  • Phantasialand (Duitsland)
  • Moviepark Germany (Duitsland)
  • Europa-park
  • Tivoli (Dedenmarken)
  • Ikeamuseum Zweden
  • Playmobil Funpark (Duitsland)
  • Wunderland Kalkar (Duitsland)
  • Plopsa Indoor Hasselt (Belgie)
  • Bobbejaanland (Belgie)
  • Plopsaland de Panne (Belgie)
  • Walibi Belgium

0 stemmers

Hahah ja onwijs lang ook echt, als (onwijs breezer) Lincious.