Stel je persoonlijke vraag #11

Ik open direct de deur maar laat altijd aan mijn ouders weten dat ik bij mij thuis vertrek, dus ze verwachten me wel altijd (en ook precies op dat tijdstip).

Ouders. In ieder geval van 1 van mijn ouders.

Mijn vriend heeft nog geen sleutels van mijn huis maar die krijgt hij volgende week als we een weekendje in Praag zijn :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ze hebben vanmiddag besloten de Dam tot Dam loop niet door te laten gaan ivm hitte. De laatste paar duizend deelnemers konden daardoor niet starten. Wat vind je daar van?

• Verstandig, die hitte was niet verantwoord.
  • Onzin, zo heet was het niet.
  • Geen mening, hardlopers zijn sowieso doodlopers.

0 stemmers

Ja er schijnen nogal wat ā€œongetraindeā€ mensen mee te doen hoorde ik op het journaal, in dat geval begrijp het heel goed.

2 likes

Ja ik vind het wel verstandig? Het was niet de hitte specifiek, maar vermoedelijk door de hitte raakte de EHBO etc. overbelast. Ik vind het dan niet verantwoord om door te gaan, om wat voor reden de EHBO ook overbelast is. Er zijn ook al meerdere keren mensen overleden tijdens/na de dam tot dam dus ik snap ook goed dat de organisatie geen risico’s meer wil nemen.

9 likes

Ik had een keer mijn sleutel binnen laten liggen en toen heeft mijn buurman de tuindeur opengebroken.

1 like

Ja vorige week. Brievenbus opengebroken en met een grillhouder voor vissen de deur opengemaakt

10 likes

Ik stond dus in de groep die afgelast werd. echt letterlijk 3 minuten voordat ik zou starten. Het was zo kut. Ik heb met veel warmer weer getraind

1 like

Opa en oma, de buren, mijn bff

Mijn ex :joy:

2 likes

M’n huisgenoten haha

2 likes

M’n huurbaas ;p

2 likes

Wij wonen straks 200m van vrienden af: dan gaan we sleutels uitwisselen. Handig voor als zij of wij op vakantie zijn of als je jezelf een keer buitensluit.

Dat gaat mij sowieso gebeuren, want ik ga nu altijd naar binnen via de achterdeur. Als ik die achter me dicht doe kan ik gewoon nog naar binnen, straks is dat niet meer haha!

Van mijn zus en zij heeft die van mij.

Ohhh nu snap ik pas waarom er in de middag in het Rembrandtpark allemaal mensen liepen met een startnummer op. Vond het al een beetje overdreven dat ze terug uit Zaandam nog even lekker rondjes gingen lopen.

7 likes

Ik heb de sleutel van een vriendin die in de buurt woont, en zij normaal ook die van mij. Maar heb maar 1 reservesleutel, en die is momenteel bij andere vrienden die een tijdje terug op mijn kat hebben gepast toen ik weg was (normaal past die vriendin ook op mijn kat als ik weg ben, maar zij was dit keer zelf ook weg).
Ik heb geloof ik ook nog wel ergens sleutels van het huis van mijn ouders, ook al heb ik gestemd van niet, maar zou niet weten waar. Ik gebruik altijd gewoon hun extra sleutel als ik daar ben.

Deze week de behanger en volgende week de vloerenlegger

ah das echt wel balen zeg, zo kort van te voren!

Er liepen twee meisjes met rugnummers door de winkel en ik dacht nog: ja hoor aanstellers ga nog ff winkelen nadat je 16km gerend hebt.

19 likes