Stel je persoonlijke vraag #11

@Vincent ik heb dit, haha.

Het zit zo:

Ik woon onder mijn ouders en heb een eigen voordeur, maar er zit ook een deur tussen de twee huizen. Mijn vriend heeft de sleutel van mijn voordeur, en ik die van die van m’n ouders. Ik kan dus wel mijn eigen huis in, maar technisch gezien is het niet de sleutel van ‘mijn’ huis.

1 like

Je kan hem toch wat anders aanbieden dan koffie?

5 likes

Hahaha dat kan echt niet, jeetje. Heb je betaald?

Gewone melk kan ook prima in koffie. Maar kan je niet wat roerkoffie ofzo bij je buren lenen? :joy:

1 like

Nu vraag ik me af of jij bij mij in de buurt woont haha. Bij ons is dit probleem blijkbaar ook (qbuzz), maar ik ga gelukkig nooit met ov

Weet niet zo goed of ik ja of nee moet beantwoorden. Ik kan zowel de sprinter als de intercity pakken dus ik heb een luxe positie in dat opzicht. Heb één keer een poging gedaan om de sprinter in de ochtend te pakken toen er vertraging was, heb uiteindelijk maar op de intercity gewacht omdat ik anders zo’n beetje in mensen moest kruipen. Voor de rest heb ik 9 van 10 keer een zitplek en amper tot geen vertraging. Ik heb meer problemen met het gebrek aan fietsenstalling op het station dan met het ov :joy:

2 likes

Waar zetten jullie je fiets neer in de fietsenstalling (op het station? Ik krijg mijn fiets dus niet bovenin getild (waar tenminste wel ruimte is) omdat die rails amper naar beneden gaan als je ze uitschuift.

• Altijd onderin
  • Ligt eraan waar er plaats is
  • Altijd bovenin

0 stemmers

Neee, love “mijn” ov! Ik reis nooit met de bus, waarschijnlijk zou ik er dan anders over denken, maar metro, tram en trein zijn toppieee.

1 like

Eigenlijk altijd bovenin, want ik heb al zooo vaak mijn kop gestoten als ik hem onderin zette :’)

3 likes

Ik heb vandaag voor het eerst een spray tan genomen!!!

Heb jij dat wel eens gedaan

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien ja, werd het egaal?

• Ja
  • Nee, veel strepen
  • Medium, was acceptabel

0 stemmers

Korreltjes koffie in een glazen potje van DE. Daar doe je heet water bij, roeren en koffie. Je hebt ook zakjes van nescafe in smaakjes. Dan heb je altijd wat in huis en het is heel makkelijk te maken.
Edit: ik denk dat ik oploskoffie bedoel :joy: maar dat wij dat thuis roerkoffie noemen hahahaha

3 likes

Nee ik was echt benieuwd naar zo’n cabine ervaring eigenlijk :biggrin:

1 like

Ik heb zo’n intense, grondige hekel aan mijn fiets bovenin zetten. Zou (bijna!!) een trein later nemen als ik daarom mijn fiets wel beneden kan zetten.

3 likes

oomgggg daar ben ik zo bang voor he
ja fuck ik ben dus heel wit en ga morgen op vakantie met een vriend, dus we dachten leuk we gaan een keer spray tan doen
wilde ik de lichtste nemen maar neeeee dat werd absoluuuut afgeraden dan zou je NIKS zien, dus ok ok ik voor medium
nu ben ik bang
maar goed ik zit een week in een resort het maakt allemaal niet heel veel uit :joy:

2 likes

oei, dit klinkt niet goed ik ga je verder niks vragen :joy:

ik ga sneller dan ‘mag’ douchen misschien is dat schade-beperkend
en kut ik was ook nog die creme voor m’n handen/voeten vergeten

1 like

Oh nee dat is inderdaad heel kut! Wel fijn dat de machinist aanspoort tot klagen, hopelijk doen ze er binnenkort iets mee.

1 like

Ik ben ook heel erg licht en bij mij werd het prachtig! Die dame hielp me ook goed met het kiezen van een mooie kleur, het bleef lang zitten en ik was echt natuurlijk bruin. Als ik het geld had zou ik dit in de zomer altijd wel willen.

1 like

Welke prints draag je weleens?

• Pied-de-poule
  • Panter
  • Slang
  • Tijger
  • Overige dieren
  • Schotse ruit
  • Overige ruit
  • Strepen
  • Stippen
  • Bloemen
  • Anders

0 stemmers

haha ik post morgen wel een foto vanuit het resort :sunglasses:

1 like

Love alle dierenprints. Luipaard is mijn favo, maar slang is ook prima. En ik heb schoenen met een stukje giraffe print