Glllllllam
ik doe mān eyeliner eigenlijk altijd in zoān wing dat het lijkt alsof mān wimpers aan t uiteinde heel vol zijn haha maar je ziet amper dat het een echte wing is
Sinds een paar jaar gebruik ik nooit meer eyeliner, voorheen dagelijks. Ik vermoed dat het (intensieve) gebruik ervan heeft bijgedragen aan de verergering van mijn chronische ooglidontsteking.
Edit: daarnaast waren mijn eigen winged eyelinercreaties ook super lelijk, als ik fotoās terugzie van mezelfā¦
Ik vind een winged eyeliner soms wel mooi (indien mooi getekend) maar bij mij lukte het ook nooit om hem zo te zetten omdat ik een beetje hooded eyes heb. Ik heb pas een hele goed tutorial gezien voor hooded eyes en nu kan ik soms wel goed die eyeliner zetten. Problemen zijn wel:
- Tijd. Kost zoveel tijd, moet echt wel in een make-up mood zijn wil ik hieraan beginnen. Zeker geen casual winged eyeliner naar werk. En ik heb vaak 5 verschillende eyeliners nodig voor een perfect scherp puntje.
- Symmetrie. Bijna altijd ƩƩn die echt goed zit en de ander is toch minder.
Dus ja, ik doe het maandelijks een keer als ik goede zin heb. Anders overtuig ik mezelf ervan dat natuurlijk veel beter staat.
@DeFourneau Zou heel goed kunnen. Ik droeg wel eens nepwimpers maar ben daar ook mee gestopt toen ik opeens recidiverende ooglidontstekingen kreeg terwijl ik daar vroeger nooit last van had.
Mijn vloeibare eyeliner is al sinds mei ofzo op, waardoor ik het stiekem al maanden niet draag, maar als ik vloeibare eyeliner in mijn bezit heb draag ik het eigenlijk wel elke keer dat ik me opmaak! Ik krijg er altijd complimentjes over en vind het eigenlijk bij anderen ook bijna altijd wel mooi, ook als het niet perfect is gezet. Ik ben zelf heel goed ik hele strakke lijnen maken maar mijn wings zijn wel 100% van de tijd asymmetrisch.
Vind het erg per persoon verschillen of ik het mooi vind. Is natuurlijk ook logisch. Heb een vriendin die haar ogen altijd heel zwart opmaakt en ze heeft lichtblauwe ogen en een hele bleke huid. Vind dat contrast echt niet mooi. Veel te hard maar zo doet ze het al jaaaren.
Wat doet / zou je meer pijn doen als je wordt uitgescholden?
- uitgemaakt worden voor slet of hoer of iets met dezelfde lading
- iets dat betrekking heeft op je uiterlijk
- Allebei even erg
0 stemmers
Heb jij zelf wel eens iemand uitgescholden en daarbij iets gezegd over iemands uiterlijk? (anoniem)
- Nee
- Ja
- Waarschijnlijk wel toen ik veel jonger was maar ik weet niet meer exact wat
0 stemmers
Wat heb je liever?
- Maastricht als locatie voor koningsdag
- Maastricht als locatie voor Eurovisiesongfestival
0 stemmers
Lust je rabarber?
- Ja
- Nee
- Dat is afhankelijk hoe het is bereid / waar het in zit
- Nooit gegeten
0 stemmers
Zou jij als politica op prinsjesdag een hoofddeksel dragen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je ooit in Hengelo geweest?
- ja
- nee
0 stemmers
Das niet overal hoor. Ik weet van een van de complexen van hier in de stad dat je door de weeks voor 15 euro een nieuwe sleutel kan krijgen. Dus die hebben ze daar ook gewoon liggen.
maar echt een sleutel van je woningtoegangsdeur? niet van het portiek ofzo?
Wat dat laatste is overal wel zo ja
zou dat echt heel onaangenaam vinden, dat andere mensen dus daar gewoon bij kunnen komen ik zou mān eigen slot vervangen om dat te voorkomen denk ik
Nee een deursleutel. Maar daar kunnen andere mensen niet zomaar bij toch dan
Als ik dus ooit iemand op de bank zie zitten dan ben jij het.
Ik ga mij niet verantwoorden. Ik houd gewoon van ruimte.
Dan moeten ze het maar houden bij de lokale aankomst van een hulpsint.
@Vincent ik heb dit, haha.
Het zit zo:
Ik woon onder mijn ouders en heb een eigen voordeur, maar er zit ook een deur tussen de twee huizen. Mijn vriend heeft de sleutel van mijn voordeur, en ik die van die van mān ouders. Ik kan dus wel mijn eigen huis in, maar technisch gezien is het niet de sleutel van āmijnā huis.
Je kan hem toch wat anders aanbieden dan koffie?
Hahaha dat kan echt niet, jeetje. Heb je betaald?
Gewone melk kan ook prima in koffie. Maar kan je niet wat roerkoffie ofzo bij je buren lenen?
Nu vraag ik me af of jij bij mij in de buurt woont haha. Bij ons is dit probleem blijkbaar ook (qbuzz), maar ik ga gelukkig nooit met ov
Weet niet zo goed of ik ja of nee moet beantwoorden. Ik kan zowel de sprinter als de intercity pakken dus ik heb een luxe positie in dat opzicht. Heb ƩƩn keer een poging gedaan om de sprinter in de ochtend te pakken toen er vertraging was, heb uiteindelijk maar op de intercity gewacht omdat ik anders zoān beetje in mensen moest kruipen. Voor de rest heb ik 9 van 10 keer een zitplek en amper tot geen vertraging. Ik heb meer problemen met het gebrek aan fietsenstalling op het station dan met het ov
Waar zetten jullie je fiets neer in de fietsenstalling (op het station? Ik krijg mijn fiets dus niet bovenin getild (waar tenminste wel ruimte is) omdat die rails amper naar beneden gaan als je ze uitschuift.
- Altijd onderin
- Ligt eraan waar er plaats is
- Altijd bovenin
0 stemmers
Niet āneu valt meeā, maar gewoon nee. Vind het ov hier in ons land fantastisch en vind dat gehaat erop ook irritant. Tsja, soms maken mensen die erover gaan verkeerde belissingen, soms overmacht, maar vind het ov gewoon top werken. Ook met vertragingen en storingen. Tsja, dat gebeurt en ze doen vast hun best het te verhelpen.