Neee, love “mijn” ov! Ik reis nooit met de bus, waarschijnlijk zou ik er dan anders over denken, maar metro, tram en trein zijn toppieee.
Eigenlijk altijd bovenin, want ik heb al zooo vaak mijn kop gestoten als ik hem onderin zette :’)
Ik heb vandaag voor het eerst een spray tan genomen!!!
Heb jij dat wel eens gedaan
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja, werd het egaal?
- Ja
- Nee, veel strepen
- Medium, was acceptabel
0 stemmers
Korreltjes koffie in een glazen potje van DE. Daar doe je heet water bij, roeren en koffie. Je hebt ook zakjes van nescafe in smaakjes. Dan heb je altijd wat in huis en het is heel makkelijk te maken.
Edit: ik denk dat ik oploskoffie bedoel maar dat wij dat thuis roerkoffie noemen hahahaha
Nee ik was echt benieuwd naar zo’n cabine ervaring eigenlijk
Ik heb zo’n intense, grondige hekel aan mijn fiets bovenin zetten. Zou (bijna!!) een trein later nemen als ik daarom mijn fiets wel beneden kan zetten.
oomgggg daar ben ik zo bang voor he
ja fuck ik ben dus heel wit en ga morgen op vakantie met een vriend, dus we dachten leuk we gaan een keer spray tan doen
wilde ik de lichtste nemen maar neeeee dat werd absoluuuut afgeraden dan zou je NIKS zien, dus ok ok ik voor medium
nu ben ik bang
maar goed ik zit een week in een resort het maakt allemaal niet heel veel uit
oei, dit klinkt niet goed ik ga je verder niks vragen
ik ga sneller dan ‘mag’ douchen misschien is dat schade-beperkend
en kut ik was ook nog die creme voor m’n handen/voeten vergeten
Oh nee dat is inderdaad heel kut! Wel fijn dat de machinist aanspoort tot klagen, hopelijk doen ze er binnenkort iets mee.
Ik ben ook heel erg licht en bij mij werd het prachtig! Die dame hielp me ook goed met het kiezen van een mooie kleur, het bleef lang zitten en ik was echt natuurlijk bruin. Als ik het geld had zou ik dit in de zomer altijd wel willen.
Welke prints draag je weleens?
- Pied-de-poule
- Panter
- Slang
- Tijger
- Overige dieren
- Schotse ruit
- Overige ruit
- Strepen
- Stippen
- Bloemen
- Anders
0 stemmers
haha ik post morgen wel een foto vanuit het resort
Love alle dierenprints. Luipaard is mijn favo, maar slang is ook prima. En ik heb schoenen met een stukje giraffe print
Sinds ik 15 ben denk ik 95% van de dagen:
Ik denk dat genoeg mensen me zelfs nog nooit zonder hebben gezien. Het is echt onderdeel geworden van mijn ochtendroutine.
Ik droeg dagelijks winged eyeliner, maar draag tegenwoordig het grootste deel van de tijd geen make-up meer. Als ik wel make-up draag is de kans groot dat het inclusief winged eyeliner is, het liefst inclusief inner corner wing. Heb alleen wel één hooded ooglid en ik zet m’n eyeliner zo dat hij er goed uit ziet met m’n ogen open, maar dan zit er dus wel een gekke vorm in als ik m’n ogen dicht heb.
Ben jij in de loop der jaren meer of minder make-up gaan dragen?
- Meer
- Hetzelfde
- Minder
0 stemmers
Ben jij in de loop der jaren vaker of minder vaak make-up gaan dragen?
- Vaker
- Hetzelfde
- Minder vaak
0 stemmers
Ik vind het jammer dat niet iedereen in ziet dat een wing gewoon niet bij elke oogvorm kan/mooi is. Krijg soms de vraag om een wing te zetten en dan denk ik meid, met jouw ogen is dat gewoon echttttt niet mooi, vind het dan ook zonde om er een te zetten maarja als ze dat écht willen…
Stel je dan wel eens iets anders voor wat jou mooier lijkt? Ik heb in de parfumerie ook wel eens om iets gevraagd waarvan de mua zei dat dat niet zo mooi bij me zou zijn, maar X leek haar beter bij me passen. Dan koop/wil ik dus gelijk X haha. Maar ik ben ook makkelijk over te halen
Mijn wing ziet er ook gek uit met ogen dicht, maar wel goede manier voor mijn hooded eyes. Ooit geleerd via een beautylab artikel trouwens!
Kan je uitleggen bij welk oog het wel en ook bij welk oog het niet mooi is? Met foto’s misschien? (Sorry veel gevraagd) Ik vind dit heel moeilijk om zelf te zien!