Jazeker! Zeg nooit dat het lelijk is of niet staat, maar bied dan een andere optie die in mijn ogen mooier is en 9/10 keer geven ze me gelijk. Al hou je altijd die dames die bijv lipstick dragen in concealer kleur en je kan 20 andere kleuren aanbrengen die veel mooier zijn, ze komen op die lelijke doodse kleur terug. Heel frustrerend.
Eyeliner staat me gewoon niet en dat vind ik echt jammer Het neemt gewoon mijn hele ooglid over
Ik deed altijd mn oogpotlood in de les en mn Nederlands leraar vond dat zo naar. Dan stopte hij met de les tot mn oogpotlood goed was en daarna kon hij pas weer verder
Dit was mijn bff op de middelbare
Ja zo maak ik hem ook! Niet bewust in die gekke vorm, maar de vorm wordt vanzelf zo als ik hem zet terwijl ik naar voren kijk. Vind het dus alleen een beetje stom dat het maar aan één kant is bij mij, met m’n ogen dicht zijn ze dus ongelijk.
Wil toch even showen hoe ik 'm zet, nu het gesprek er toch op is
Ik vind het echt schokkend dat ik op m’n 14e begon met dagelijks make up dragen. Alleen in vakanties sloeg ik het over. Dat is gewoon langer dan m’n halve leven :o
Nu sinds een paar jaar draag ik veel minder en veel minder vaak make up, en dat voelt echt veel beter. Niet zo “afhankelijk” zijn van iets dat nergens toe doet.
Niceeee! En oh wauw wat heb jij mooie ogen!
Ah lief, dankje!
Baby Dazed wou graag edgy zijn dus op m’n 11e of 12e smeekte ik m’n moeder om een zwart oogpotlood, droeg ik ook trouw elke dag
Jaaaaa deze
Lekker plamuren in de verkeerde kleur
Baby Chuckie vond mascara eng (straks prikte je in je ogen!!!) maar hield wel van felle kleurtjes, dus droeg de felste kleuren van een H&M-palletje in één kleur ongeblend op m’n ogen.
Glitterlipgloss van Hema. En die glitterplakoogschaduw. Zat allemaal in zo’n soort torentje van doorzichtige bakjes die je op elkaar schroefde.
Edit, deze!
Ik denk niet dat ik deze ooit heb gehad
Die oogschaduw creaste al voordat je m op je ooglid had zitten
Jaa deze twee exacte dingen heb ik ook gehad! Wel alleen de blauw-zilveren kleuren van het torentje want, wederom, edgy
No shame in my nineties make up game, zelfs de celebs zagen er toen niet uit. Dit waren onze voorbeelden:
Nou er lopen nog genoeg meiden rond zoals Angelina toen
Hmm dat herken ik eigenlijk niet. Woon je in de stad?
Als ik een spannende serie op Netflix o.i.d. kijk, stop ik afleveringen soms middenin in plaats van de aflevering af te kijken. Dat is omdat er aan het einde vaak een cliffhanger is en ik dan niet kan stoppen met kijken, in het midden stoppen is makkelijker. Herkenbaar?
- Ja ik stop soms ook middenin afleveringen zodat het makkelijker is om te stoppen met kijken
- Nee ik kijk altijd tot het einde van de aflevering. Middenin stoppen is stom, de cliffhangers zijn juist geweldig
- Ik kijk tot nu toe altijd tot het einde van de aflevering maar vind die cliffhangers verschrikkelijk. Wat een goed idee om middenin te stoppen.
- Ik kijk altijd net zo lang totdat het afgelopen is met de cliffhangers, ook al moet ik een nacht slaap overslaan!
- Ik kijk geen spannende series op Netflix o.i.d.
- Ik stop wel middenin afleveringen ivm de cliffhangers maar ik zit daarna in plaats van naar bed te gaan nog zo lang op dit forum om polls e.d. te maken dat ik net zo goed de hele serie af had kunnen kijken.
0 stemmers