Wat verschrikkelijk dat het zo is afgelopen.
Wat doe jij als je iemand op het station ziet terwijl jullie op dezelfde trein wachten en je absoluut geen zin hebt om samen te reizen?
- Persoon negeren en ontlopen, zodat je niet samen hoeft te reizen
- Persoon negeren en ontlopen, maar zodra hij / zij je ziet toch tegen je zin in samen reizen
- De persoon gedag zeggen en een smoesje verzinnen
- De persoon gedag zeggen en eerlijk zeggen dat je graag alleen wilt reizen
- Iets anders, namelijk:
0 stemmers
gedag zeggen en verder lopen (:
Ik heb dit in de zomer
Met collegaās zeg ik vaak eerlijk dat ik even alleen wil reizen, maar met een bekende die je al lang niet meer gezien hebt lijkt me dat moeilijker
Ik heb dār deze zomer nog live gezien en damn wat is zij een moordvrouw. Fantastisch.
Heel rare oppervlakkige vraag maar ik vroeg me dit dus af. In hoeverre speelt uiterlijk een rol als je aan het daten bent of als je een relatie met iemand begint. Vinden mensen in een relatie hun vriend (of vriendin) altijd van het eerste moment heel knap? Of komt dit gewoon als je verliefd wordt? Of is het gewoon niet belangrijk voor sommigen?
- Ik heb een relatie en vond mijn vriend(in) al knap/aantrekkelijk van in het begin
- Ik heb een relatie en vond mijn vriend(in) eerst niet knap/aantrekkelijk maar dit is veranderd toen ik gevoelens voor diegene kreeg
- Ik ben single en date niet met mensen die ik niet meteen knap/aantrekkelijk vind
- Ik ben single en date wel met mensen die ik niet knap/aantrekkelijk vind maar wel een leuke persoonlijkheid hebben
- Anders namelijkā¦
0 stemmers
Hoe doen mensen dit?
Ik kwam op het geniale idee om i.p.v. stoptober te gaan doen ( ik rook niet ) stop soda etc te doen ja ik weet het wonderkind special snowflake.
Dus ik wil heel de maand oktober alleen maar water drinken. En ja 80% doet dit al vanaf de geboorte maar ik niet.
Dus ik was al een week aan het oefenen maar hoe dan? Ik krijg dus altijd zo droge keel van water drinken en vieze smaak in mijn mond.
Je kunt er wat fruit of munt of komkommer door doen voor een lekkere smaak. Ik vind koud water wel echt lekkerder dan uit de kraan dus heb altijd een fles (kraan)water in de koelkast staan.
Hij is wel nóg knapper geworden de afgelopen 13 jaar
Ik vind het lastig om te beantwoorden, want aantrekkelijk is voor mij veel meer dan alleen iemands uiterlijk en dus of ik diegene knap vind. Dat is ook de manier waarop iemand lacht en kijkt bijvoorbeeld.
Ja snap ik. Ik vind het dus altijd lastig als ik date⦠Kap je het af omdat je iemand niet aantrekkelijk vind van het begin of geef je het een kans in de hoop dat je iemand knapper gaat vinden.
Ik zou het niet meteen afkappen. Iemand aantrekkelijk vinden en/of knap vinden komt bij veel mensen pas zodra ze iemand langer en beter leren kennen.
Misschien oppervlakkig maar: Ik heb wel gedated met mensen die ik niet aantrekkelijk vond, en dan met de hoop dat ik ze aantrekkelijker ging vinden, maar dat bleek nooit zo te zijn.
Niet dat dates dan meteen topmodel moeten zijn, maar ik moet ze wel leuk vinden om naar te kijken (en seks mee te hebben) en dan vindt de buurvrouw diegene misschien totaal niet bijzonder.
Mensen worden wel knapper en aantrekkelijker als je ze leuk vindt, maar er moet voor mij persoonlijk wel een soort basis niveau van aantrekkelijkheid/aantrekkingskracht zijn.
Ja precies. Zo sta ik er momenteel ook in eigenlijk
Ik probeerde het tot kort dus wel nog steeds, op date gaan terwijl ik dan twijfelde over of ik diegene aantrekkelijk vond, omdat ik het wel oppervlakkig van mezelf vind.
En dat werd dus nooit echt iets. Maar als ik er over nadenk: wie zegt dat zijn uiterlijk die ik āminderā vond, mij de klik niet deed voelen? Misschien als we anders/beter/wel hadden geklikt, dat ik zijn āmindereā uiterlijk dus wel leuker had gevonden?
Nouja heb in ieder geval door tinder en ervaringen etc wel ondervonden dat uiterlijk wel belangrijk voor mij is. Helaas.
Pas vroeg iemand ook hier met welke boer van bzv je 3 x per week seks zou willen en zou willen trouwen. Innerlijk gezien leek 1 man me heel leuker en interessant, maar als ik dan dacht aan 3x per week seks met diegene moeten hebben? Nee. Dan zou ik misschien toch voor āde knapsteā gaan. Heb uiteindelijk die poll niet ingevuld omdat die āknapsteā me ook niks leek qua innerlijk, dus dan hoef ik ook geen seks met je/ mijn leven niet met je te delen.
Ohhhh zoān jeugdsentiment dit!!! Ik was als kind/tiener heel groot fan van Evanescence en ik kan me nog herinneren dat ik op een moment alle wat onbekendere liedjes/bsides had ontdekt en hoe blij ik daarmee was <3 ook dit liedje haha
Mijn nu man had op de middelbare school een matje, was supermager en droeg bijna altijd een petje en ik was gewoon helemaal hoteldebotel over mijn oren verliefd op hem. Matje is inmiddels weg trouwens, en de petjes ook en hij is alleen nog maar sexier geworden. Maar moet soms nog wel lachen om oude fotoās van ons.
Edit: en ik vind het dus heel moeilijk om te zeggen of dat puur uiterlijk was of door ook andere omstandigheden. De mensen die hem kennen zijn het denk ik ook met me eens dat hij echt 1 van de liefste mensen ooit is dus geen idee in hoeverre dat qua aantrekkingskracht ook een rol heeft gespeeld.
Same want Tom Kaulitz had dreads⦠wou ik ook