Ik denk dat ik een beetje laat tot een conclusie kwam; iemand had bij mij geslapen en ik vond de geur die van het kussensloop kwam echt niet lekker. Voor mij een bevestiging dat ik hem toch eigenlijk niks vond.
Ik heb zelf áltijd dat als ik net onder de douche ben gegaan of in bad zit ik moet plassen of aandrang heb, ook al ben ik net geweest. Het is heel irritant, alsof door aanraking met water mijn blaas meteen geactiveerd wordt.
Als ik in de douche ga moet ik vrijwel meteen daarna plassen / voel ik aandrang om te plassen.
- Ja
- Nee
- Soms, maar dat is meer te wijten aan toeval dan aan een causaal verband zoals jij nu beweert
- Ik ga nooit in de douche
0 stemmers
Als ik net in bad zit moet ik plassen / voel ik aandrang om te plassen
- Ja
- Nee
- Soms, maar dat is meer te wijten aan toeval dan aan een causaal verband zoals jij nu beweert
- Ik ga niet in bad
0 stemmers
Feromonen worden toch voor de gek gehouden door de anticonceptiepil enzo? Zo benieuwd of mensen ook met hun liefje samen zouden geweest als ze niet beïnvloed waren door kunstmatige hormonen.
Ik moet niet plassen omdat ik in de douche sta, maar 's ochtends douche ik me vaak als eerste, dus dan moet ik sowieso ook plassen (waterbesparing ). Dus geen toeval, maar ook geen causaal verband.
Ik heb mijn huis gekozen om het bad. Ben opgegroeid zonder bad maar ik heb gewoon een bad nodig in mijn leven. Ik ga soms wel 3 keer per dag in bad.
Ik vind in bad gaan zo saai? Het idee vind ik altijd wel aantrekkelijk. Ik heb zelf geen bad en als ik in de gelegenheid ben om een bad te nemen, kijk ik er altijd naar uit en neem ik er mijn tijd voor, met kaarsjes en wijntje e.d. Maar als ik dan daadwerkelijk in dat bad lig, denk ik altijd “oké, en nu?”
Ja dit. Toen ik mijn nu-vriend amper kende vroeg iemand aan mij wat ik van hem vond qua uiterlijk (diegene vond hem knap) en ik reageerde met “gewoon”. Toen ben ik als een blok voor hem gevallen en hem supermooi gaan vinden. Ik zou dat niet meer geloven als ik me dat gesprek niet zo goed kon herinneren. Kan het me nu niet meer voorstellen dat ik hem “gewoon” vond!
Hoe iemand ruikt als je echt aan iemand snuift. Wat er uit de poriën komt. Dat kan heel lekker zijn, maar ook bleggg.
Ieder heeft een eigen geur, ruik je ook als je bij mensen thuis komt. Zelf ruik je het niet, ben altijd benieuwd hoe ik ruik.
Als je ze naar de winkel brengt krijg je een cadeaubon en geen geld
Huh jaloers ik krijg ALTIJD een giftcard
Weet je dat het zeker dat het dan in de winkels komt te hangen? Dacht dat online only producten dan gewoon weer naar een of ander depot werden gebracht.
Ik vind het bij h&m zo kut dat als je het terug wil sturen dat alleen bij een DHL punt kan, maar die zitten hier in de buurt alleen maar in van die gekke winkeltjes met rare openingstijden. Waarom zijn ze overgestapt van PostNL naar DHL.
Ik heb vorige maand nog dingen teruggebracht in de winkel, zowel sale als gewoon en ik kreeg het gewoon teruggestort inderdaad!
@ellegirltalk Heb je wel eens kledingstukken in de winkel zien hangen waar de prijs met pen op het kaartje is geschreven ipv gedrukt? Dat zijn kledingstukken die online zijn besteld en in de winkel zijn geretourneerd! Want online krijg je altijd kaartjes zonder prijs erop en als je hem terug breng schrijft de medewerker de prijs er dan op, zodat ze hem terug kunnen hangen. (Dit heb ik nu een paar keer gezien, dus ik gok dat dit meestal wel het geval is)
Zal ik morgen naar de kringloop gaan?
- Ja
- Nee
- Ga ergens anders heen, nl
0 stemmers
Oh hahaha, bij douchen de verkeerde keuze aangevinkt omdat de pagina wat versprong. Of ruik je me al door je scherm heen?
Geen idee sinds wanneer, maar mijn laatste bestellingen kwamen allemaal via DHL en de retoursticker is ook alleen voor DHL.
Het is dat ik mijn account nodig heb om de pagina van mijn werk te beheren, anders had ik hem al weggedaan.
Ja is wel wetenschappelijk bewijs voor, oa hier https://www.nature.com/articles/srep32550
Gaat dan wel specifiek om verschil in je HLA-genen, dus niet je totale genetische profiel
Dit! Bloed irritant
Volgens mij kunnen in principe alle H&M pakketjes retour met PostNL, ook als ze een DHL-sticker hebben. De medewerker bij het PostNL-punt moet dan alleen het antwoordnummer (Antwoordnummer 54060, 5004 VB Tilburg) gebruiken en een nieuw label uitdraaien (is gratis) en die over de DHL-barcode plakken. H&M heeft dat adres ook op hun website vermeld als retouradres als je de sticker kwijt bent (https://www2.hm.com/nl_nl/customer-service/returns.html).