Stel je persoonlijke vraag #11

Zou ze terugsturen, want in de winkel komen ze voor de helft te hangen bij de sale als ze alleen online verkocht worden (bij ons tenminste). Vind dat echt zonde (Maarja doen ze zelf :neutral_face:)

Ik las dus inderdaad een keer op reddit dat een vrouw van de pil af ging om te proberen een baby te krijgen, maar dat ze vervolgens haar partner niet meer aantrekkelijk vond en dus geen seks meer met hem wilde

1 like

Ik zit op blendle en de correspondent

2 likes

Ja ik had eerst ook gewoon tegoed maar ik merkte toch dat ik dan alleen dingen van de linda las. Nu ik toch betaal klik ik veel meer uitdagendere dingen aan, dus dat is wel goed

Nee ik betaal geloof ik 9 euro per maand en kan alles lezen. Als ik de site opstart zie ik een pagina met alle belangrijke artikelen van vandaag maar je kan ook naar eerdere dagen kijken. Je kan vast ook wel scrollen en zoeken, maar ik check t sochtends even snel op werk dus ik zoek niet zo grondig

S

2 likes

Kan je hiermee dan alles van bv Volkskrant, Trouw, Parool, NRC lezen? Of alleen een selectie aan artikelen?

Ik weet niet of je alles kan lezen, maar als je dat wil is de app topics wel handig, in die app kan je 12 kranten helemaal lezen en je krijgt die app bij een elk abonnement op een krant van de persgroep (dus ook bij digitale abonnementen)

1 like

Hoe werkt dit dan? Als ik nu een abbonement neem op de Volkskrant dan kan ik via die app al die 12 kranten lezen?

Ehm ja beetje ingewikkeld, ik plak even twee screenshots hier. Bij digitaal krijg je dus inloggegevens voor de app topics

En dit is die app

Je kan het eerst een maand uitproberen, daarvoor hoef je geen krantenabonnement te hebben. En als je het bevalt kan je het bij mijn collega’s voor 10 euro per maand afsluiten en dan krijg je extra codes voor je huisgenoten of familie of vrienden

1 like

Ik heb 15 jaar aan de pil gezeten, waarvan ik 10 jaar een relatie heb gehad. Ik ben met de pil gestopt omdat ik een koperspiraal wilde, na 2 maanden vond ik m’n ex ineens niet meer leuk. Pas later besefte ik dat er een link kon zijn.

4 likes

Gebruik jij deze stand van je douchekop wel eens? Massagestand heet dat geloof ik?

• Ja, regelmatig
  • Soms
  • Nee, nooit
  • Mijn douche heeft niet zo’n stand

0 stemmers

Ik leerde mijn vriend wel kennen voordat ik aan de pil was, maar vrij snel daarna wel begonnen. Ben wel benieuwd wat voor effect stoppen heeft.

Ik heb dit op mijn douchekop, maar ik zou dus niet weten hoe dit werkt :flushed:

1 like

Als het goed is de knop de andere kant op draaien, maar daar moet je soms wat voor indrukken

Ik morgen eens even proberen!

afbeelding

Meestal moet je de kop draaien, waarbij dat “wijzertje” (dat nu op 6 uur staat) de aanwijzer is voor op welke stand hij staat.

Ik gebruik die stand echt nooit maar mijn douche staat dus wel regelmatig op die stand als ik ga douchen, dus iemand anders in mijn huis gebruikt hem wel. Maar het lijkt mij echt totaal niet fijn haha? Je wil toch gewoon een evenredig verdeelde douche aan regen (:joy:), geen plaatselijke harde straal? Dus vroeg me af of ik daar de enige in ben.

2 likes

Ik gebruik die harde straal om mijn haar uit te spoelen, duurt anders echt super lang en heb daar geen zin in.

7 likes

Ik vind het zelf wel fijn om mijn haar uit te spoelen met dikkere waterstralen dan die vele dunne straaltjes. Ik weet niet of dat dan de massagestand is?

Maar ik heb nu een regendouche en die vind ik wel echt het allerfijnste :heart_eyes:.

Toevallig net nog gebruikt om diarree van de poten van mijn kat te spuiten :+1:t3:

57 likes