Stel je persoonlijke vraag #11

WHUT?!? Pumpkin spice is niet hetzelfde als speculaaskruiden :rage::joy:

2 likes

Sorry, maar ik voel me er gewoon niet op mijn gemak. Dan ga ik liever naar de Bikenkorf die aan de overkant zit

1 like

Haha nee niks om je voor te verontschuldigen hoor. Filiaal waar je het volgens mij over hebt stond hier ook wel een beetje bekend om :stuck_out_tongue:

1 like

Als je achternaam een werkwoord zou zijn:
Zou je het dan moeten vervoegen met

• stam+de
  • stam+te
  • ik ben graag speciaal dus een onregelmatig werkwoord

0 stemmers

Geeft 't kofschip of het fokschaap geen raad?

Ja ik wil erin zwemmen

1 like

De enige twee positieve dingen aan de Hudson Bay vond ik dat ze als 1 van de eerste winkels in Nederlands een grote collectie verkochten van Matt & Nat en dat hun sale erg goed was omdat veel mensen die winkel nooit bezochten… :upside_down_face:

6 likes

Tompouce kruidnoten en Disney+ it is!

5 likes

Dan maar -te als uitgang kiezen.:innocent:
Mijn achternaam is een infinitief. :upside_down_face:

Ik ben het er mee eens maar ik denk ook makkelijker gezegd dan gedaan. Je zit dan bijv in een hechte familie (in dat geval, ik weet dit via mn vriendin) en als je dan 2 weken later de oma weer te horen krijgt dat haar kleinkind ook zo heet dan had ik zeker niet dezelfde naam gegeven.

In mijn stad betekende het eindelijk een winkel waar ik mooie spullen kon kijken en kopen zonder eerst naar een andere stad te moeten. Goed ondergoed en sokken, mooie en fijne spullen voor in huis. Zo’n winkel hebben we straks weer niet. Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik ga HB echt missen.

Wat zouden ze moeten doen met de lege winkels van de hudson bay?

• Een warenhuis beginnen met allemaal shop-in-shops van overleden winkelketens in oude stijl (overleden als in echt gestopt of nu amper bestaansrecht na een herstart). Dus SuperTrash, Schoenenreus, Kijkshop, V&D, Cora Kemperman, Expo, Freed Record Shop. De zaak heet dan NOSTALGIA.
  • Een grote urban jungle met high tech kassen etc waar je planten kan kopen en groente etc en waar ook je vegetarisch of veganistisch kan eten. Dus erg gericht op hoe je in een stad toch dingen kan kweken en futureproof kan maken.
  • Verbouwen naar allemaal kleine studio’s die vallen onder sociale huur om het woning probleem aan te pakken.
  • Allemaal musea en expositieruimte (deels vaste collectie deels nieuw talent de kans geven). Bijvoorbeeld een slavernijmuseum, een museum over geflopte producten (dit bestaat al in het buitenland) voor kinderen een woezel en pipmuseum o.id.
  • Een luchtkussenparadijs en ballenbak speelparadijs voor volwassenen etc.
  • Anders…

0 stemmers

I think you know :joy:

1 like

Ik heb dit weekend een film première van mijn schoonbroer en heb een beetje outfit stress. Is dus wel fancy gelegenheid maar wil me wel mezelf voelen, mijn vriend gaat ook gewoon netjes maar niet in pak ofzo. Ga daar heel veel familie/vrienden van mijn vriend ontmoeten die ik nog nooit gezien heb dus wil me wel heel fijn voelen. Twijfel vooral over de laarzen, zijn een rib uit mijn lijf maar wilde zulke laarzen sowieso nog graag alleen ja hm?

Nieuwe jurk en laarzen, leuk zo?

Spoiler

• Ja
  • Nee
  • Mwah
  • Anders?

0 stemmers

Ik kan absoluut niet wennen aan laarzen onder een lange jurk met print. Kan alleen maar ma Flodder denken.

14 likes

Hahaha ohh die associatie heb ik zelf totaal niet :joy: maar kan ‘m wel begrijpen nu je het zegt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sowieso luchtkussenparadijs en ballenbak etc. Soort ballorig/monkey town voor volwassenen. Had het hier zaterdag nog over met vrienden hoe geweldig dat zou zijn haha.

5 likes

Ik heb geen Nederlandse achternaam!

Ook niet-Nederlandse woorden kan je vervoegen!

https://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/e-mailen

1 like

Ik wil de target. Met spullen die ze ook in amerika verkopen. Dus lekkere yogurt goeie snacks geen lullige kleine Starbucks flesjes maar een literfles. En dan dingen voor in huis en make up en kleren en shizzle.

8 likes