HAHAHA!
Die massagestraal staat er toch ook een beetje om bekend dat hij met name bepaalde vrouwelijke lichaamsdelen erg goed masseert? Ik heb geen massagestraal maar kan jullie wel vertellen dat het zonder iig geen reet aan is
Dit klopt niet helemaal. Bij topics kan je artikelen uit 13 titels lezen, niet de volledige krant. Je kan onderwerpen selecteren die je interessant vindt en dan artikelen met die onderwerpen lezen van de kranten die je geselecteerd hebt.
Ik wou het niet zeggen maar idd.
Als je gaat sporten, hoe lang ga je dan?
- 0 - 0.5 uur
- 0.5 - 1 uur
- 1 - 1.5 uur
- 1.5 - 2 uur
- 2+ uur
0 stemmers
Als ik ga sporten zijn er mensen die ik voor mijn gevoel alrijd zie, ze zijn er als ik aankom en ze zijn nog bezig als ik weg ga. En soms zie ik mensen die aan komen, wat doen, en na een half uur weggaan
Ronde de 1,5 uur. Ik fitness maar tussendoor op die apparaten zit ik ook op mijn telefoon etc. dus het is niet 1,5 uur vol sporten.
Ik ben inmiddels al zo’n 40 minuten aan het bellen met duo en wordt steeds in de wacht gezet dus hier een poll over telefoongesprekken met klantenservices:
Langste gesprek dat je ooit hebt gevoerd met een klantenservice, inclusief wachttijd
- Minder dan 5 minuten
- 6 - 15 minuten
- 16 - 30 minuten
- 31 - 45 minuten
- 46 - 60 minuten
- Langer dan een uur
0 stemmers
Ik heb wel iemand aantrekkelijk gevonden die uit zijn bek stonk joh. We keken een film en ik lag op zn borst. Hij lulde de hele tijd door de film heen en echt wat ranzig. Maarja valt dat onder natuurlijke geur? Denk het niet.
Whaaa dit lijkt me echt pijnlijk. Ik douchte een keer onder een douche die een keiharde straal had. Ik kon me daardoor down under niet wassen want toen ik het probeerde had ik echt het gevoel alsof ik mn clit eraf spoelde brr.
Ik heb even mee gelezen. Want ik heb geen tv abonnement meer dus ik kijk geen nieuws. En ik heb geen abonnement op een krant. Nu krijg ik het gevoel dat ik af en toe wat belangrijks mis. Ik weet niet wie je collega’s zijn. Kun je mij misschien in een pb uitleggen hoe ik dit kan regelen?
De medewerkster zei dat ze me teruggaat bellen “zodra ze meer hoort”, dus nu mijn volgende vraag: is jou wel eens verteld dat je teruggebeld zou worden?
- Nee
- Ja, en dat is binnen redelijke tijd ook gebeurd (idk max 2 werkdagen?)
- Ja, en dat is uiteindelijk gebeurd maar duurde wel lang
- Ja, maar dat is nooit gebeurd dus verwacht niet dat je ooit antwoord krijgt op je vraag
- Ik heb nog nooit gebeld naar een klantenservice (de droom)
0 stemmers
Stel je zit in de bus en de chauffeur rijdt de spiegel van een geparkeerde auto er compleet af (afgebroken dus). De chauffeur doet alsof zijn neus bloedt en rijdt gewoon door.
Zou jij een klacht indienen bij de busmaatschappij?
- Ja, ik vind dit echt niet kunnen, asociaal gedrag.
- Ik zou het wel willen doen, maar nee, het is me te veel moeite.
- Ik zou de buschauffeur er op aanspreken en daarna bepalen of ik wel/geen klacht indien.
- Nee, niet mijn probleem.
0 stemmers
Ik ben vrij lang(1.80) en twijfel regelmatig om hoge hakken te dragen. Zijn er meer lange mensen hier die ze ook dragen of is het echt geen gezicht en word ik een sprinkhaan op stelten?
- Ja tuurlijk gorl, work it.
- Nee, ik vind dit niet zo mooi.
- Boeit me niet.
0 stemmers
Je kunt altijd op npo.nl het journaal terugkijken, kost niets.
Wat vind jij van Hudson’s Bay?
- Mwah
- Kut
- Leuk
- Ik ben er nooit geweest
- Wel oke
0 stemmers
Misschien een heel nutteloze tip hoor, maar ik vond zelf toen ik startte met meer nieuws bijhouden het soms te vermoeiend om de krant te lezen. Dit omdat er weinig extra info bij artikelen staat en je dus al wel een beetje op de hoogte moet zijn om het te snappen. Waar mee ik ben begonnen is de NOS app downloaden en die elke ochtend of avond even de homepage artikelen door te lezen (bijv. ipv instagram doorscrollen). Als je dat elke dag volhoud wordt het steeds leuker om het nieuws bij te houden
Ik stuur je een berichtje
Ik ben nog 2 cm langer en draag regelmatig hoge hakken. Ze staan me super goed, gewoon lekker dragen wat je wil!