Stel je persoonlijke vraag #11

Dan maar -te als uitgang kiezen.:innocent:
Mijn achternaam is een infinitief. :upside_down_face:

Ik ben het er mee eens maar ik denk ook makkelijker gezegd dan gedaan. Je zit dan bijv in een hechte familie (in dat geval, ik weet dit via mn vriendin) en als je dan 2 weken later de oma weer te horen krijgt dat haar kleinkind ook zo heet dan had ik zeker niet dezelfde naam gegeven.

In mijn stad betekende het eindelijk een winkel waar ik mooie spullen kon kijken en kopen zonder eerst naar een andere stad te moeten. Goed ondergoed en sokken, mooie en fijne spullen voor in huis. Zo’n winkel hebben we straks weer niet. Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik ga HB echt missen.

Wat zouden ze moeten doen met de lege winkels van de hudson bay?

• Een warenhuis beginnen met allemaal shop-in-shops van overleden winkelketens in oude stijl (overleden als in echt gestopt of nu amper bestaansrecht na een herstart). Dus SuperTrash, Schoenenreus, Kijkshop, V&D, Cora Kemperman, Expo, Freed Record Shop. De zaak heet dan NOSTALGIA.
  • Een grote urban jungle met high tech kassen etc waar je planten kan kopen en groente etc en waar ook je vegetarisch of veganistisch kan eten. Dus erg gericht op hoe je in een stad toch dingen kan kweken en futureproof kan maken.
  • Verbouwen naar allemaal kleine studio’s die vallen onder sociale huur om het woning probleem aan te pakken.
  • Allemaal musea en expositieruimte (deels vaste collectie deels nieuw talent de kans geven). Bijvoorbeeld een slavernijmuseum, een museum over geflopte producten (dit bestaat al in het buitenland) voor kinderen een woezel en pipmuseum o.id.
  • Een luchtkussenparadijs en ballenbak speelparadijs voor volwassenen etc.
  • Anders…

0 stemmers

I think you know :joy:

1 like

Ik heb dit weekend een film première van mijn schoonbroer en heb een beetje outfit stress. Is dus wel fancy gelegenheid maar wil me wel mezelf voelen, mijn vriend gaat ook gewoon netjes maar niet in pak ofzo. Ga daar heel veel familie/vrienden van mijn vriend ontmoeten die ik nog nooit gezien heb dus wil me wel heel fijn voelen. Twijfel vooral over de laarzen, zijn een rib uit mijn lijf maar wilde zulke laarzen sowieso nog graag alleen ja hm?

Nieuwe jurk en laarzen, leuk zo?

Spoiler

• Ja
  • Nee
  • Mwah
  • Anders?

0 stemmers

Ik kan absoluut niet wennen aan laarzen onder een lange jurk met print. Kan alleen maar ma Flodder denken.

14 likes

Hahaha ohh die associatie heb ik zelf totaal niet :joy: maar kan ‘m wel begrijpen nu je het zegt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sowieso luchtkussenparadijs en ballenbak etc. Soort ballorig/monkey town voor volwassenen. Had het hier zaterdag nog over met vrienden hoe geweldig dat zou zijn haha.

5 likes

Ik heb geen Nederlandse achternaam!

Ook niet-Nederlandse woorden kan je vervoegen!

https://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/e-mailen

1 like

Ik wil de target. Met spullen die ze ook in amerika verkopen. Dus lekkere yogurt goeie snacks geen lullige kleine Starbucks flesjes maar een literfles. En dan dingen voor in huis en make up en kleren en shizzle.

8 likes

Persoonlijk vind ik het met de jurk dicht een prima outfit.

Maar niet voor een première.

Maar dat jij je fijn voelt is natuurlijk het belangrijkst.

1 like

Ik vind het heel leuk staan! Moet wel echt bij je passen, dat je het type er voor bent want bij sommige mensen vind ik dit niks. Vind het wel iets Florence (van Florence + The Machine)-achtig (en ik houd dus van haar kledingstijk maar niet bij mezelf).
Cowboy/westernlaarzen worden echt weer in he, zag ze ook al bij een instagrammer. Bijna spijt dat ik ze heb weggedaan 15 jaar geleden :’). Heb wel nog groene ergens liggen bedenk ik me nu :’)

2 likes

Ik wil foodhallen of net-niet sociale huurwoningen maar sociale huur is ook prima.

1 like

Dat bedoel ik ook niet, haha. Je kan wel alle artikelen lezen, maar niet de volledige krant. Dus ik bedoel qua opmaak een exacte kopie van de papieren krant. Voor veel abonnees maakt dat veel verschil, vandaar dat ik dat wilde uitleggen.

Ik heb mwah gestemd omdat ik dezelfde associatie als @anon86562306 heb. Dus echt door de combinatie.
Maar de jurk vind ik verder prima kunnen!

Ik weet trouwens niet of de premiere toevallig op het Nederlands Film Festival is, maar premieres zijn vaak niet zo chique als je zou denken hoor.

Edit: Ik besef dat het bovenstaande misschien een beetje raar klinkt zo, maar zeg het niet om blasé of laatdunkend te doen maar ik bedoel gewoon dat het een heel leuke outfit is en dat je niet bang hoeft te zijn dat het meer gala achtig moet zijn of zo! (Maar misschien dacht je dat ook helemaal niet)
Veel plezier op de premiere :sweat_smile:

Ik vind dit best een interessante vraag. Mn eerste echt serieuze relatie was met een heel dominant type. En ik kan er niet tegen als iemand belerend tegen me doet in real life zonder reden. Het werd echt een heftige relatie met veeeel strijd. Zonde😭 maar wel leerzaam. Daarna kreeg ik een relatie met iemand die mij volgens mij leuker vond dan ik hem. En ik heb echt steken in mn hart gehad van wat ik op het eind tegen hem zei (en hij ook tegen mij overigens) maar dat is zo’n lieve/leuke man zie ik nu al lang in. Ik was gewoon niet gek genoeg op hem en dat gevoel kreeg ik ook maar niet echt. Ik wil iig echt neverrrrr weer een hele dominante man. Maar daartussen ligt nog veel.

1 like

Stel, er komt een anticonceptiemiddel op de markt wat op de man wordt toegepast, bijvoorbeeld zoiets. Het is dus geen pil die de man dagelijks moet nemen en ook kan vergeten (een veelgehoord argument van vrouwen waarom ze hun partner niet zouden vertrouwen met een mannelijke anticonceptiepil). Ga er vanuit dat het even veilig en ongeveer even duur is als de huidige situatie. Zou je dan stoppen met de anticonceptie die je nu gebruikt?

• Ja, ik zou stoppen met alle vormen van anticonceptie
  • Condooms zou ik wel blijven gebruiken (bijvoorbeeld ter bescherming van soa’s), andere anticonceptie niet
  • Ik weet het niet zeker
  • Misschien, dat is afhankelijk van…
  • Nee, ik gebruik anticonceptie voor een medische reden
  • Nee, want ik vind het handig om mijn menstruatie te kunnen uitstellen/overslaan/niet te hebben
  • Nee, ik blijf het graag Double Dutch doen
  • Nee, ik heb het toch liever zelf in de hand
  • Nee, om een andere reden
  • Ik gebruik op dit moment geen anticonceptie
  • Anders

0 stemmers

Afhankelijk van wat ik afspreek met m’n partner. Als hij het gebruikt, dan zou ik zelf wel willen stoppen. En als iemand het niet gebruikt dan kan een condoom altijd nog

2 likes