Stel je persoonlijke vraag #11

Haha ja same. Ik ben wel 2 u in de sportschool maar ondertussen open ik instagram ook wel regelmatig dus ik tel het maar als 1,5 u.

@Riley ik moest laatst dus met duo bellen waarin ik maar liefst 3x door verbonden werd omdat het systeem plat lag :’) Een vraag van 5-10 minuten werd uitgerekt tot een uur, zo onzinnig. Ben je ondertussen al teruggebeld?

1 like

Ik hou van drama :smiling_imp:
Zou toch uitgaan van het beste in de mens en eerst vragen of hij/zij het echt niet gemerkt heeft.
Also, als de bus erg vol is en het nauwelijks te doen is om bij de chauffeur te komen zou ik het alleen bij busmaatschappij melden

2 likes

Zo vervelend! Hopelijk heb je uiteindelijk wel antwoord op je vraag gekregen. Nog niet, ik denk ook niet dat ik vandaag nog wordt teruggebeld, maar misschien morgen :crossed_fingers:

1 like

Beetje random maar ik vroeg het me net af. Ik ken namelijk iemand die heeft een voornaam wat ook als achternaam kan en zijn achternaam kan ook als voornaam. Ken jij iemand die dat ook heeft?

• Alleen iemand die een achternaam heeft die als voornaam ook kan
  • Alleen iemand die een voornaam heeft wat ook als achter aan kan
  • Nee
  • Ja (dus een persoon waarbij zowel de voornaam en achternaam verwisseld zouden kunnen worden)

0 stemmers

Miss Montréal heet Sanne Hans

11 likes

Ik zit nou helemaal te bedenken bij wat voor nederlandse naam dat ook zou kunnen. Ik kom nu alleen maar op Thomas Lucas. Maar best veel mensen kennen zo te zien zo’n combinatie.

Vind jij dat je partner meer humor heeft of jijzelf?

• Ik vind dat ik meer humor heb
  • Ik vind dat mn partner meer humor heeft
  • Ongeveer gelijk
  • We hebben beide geen humor

0 stemmers

Vreselijke winkel. De medewerkers kijken je aan alsof je stront bent. Nou sorry, maar mocht ik daar behoefte aan hebben dan ga ik wel weer terug naar de middelbare school.

2 likes

Mijn achternaam wordt tegenwoordig ook als voornaam gegeven, om te janken vind ik het

Lol @En_17_Anderen hier de foto van m’n mislukte spray tan klauw (de rest is overigens best wel goed gelukt!!! Ik keek in vliegtuig tl licht naar mezelf en dacht “niiiice” ipv het normale “ew snel terug naar de stoel”)

10 likes

Moet hierbij denken aan Sjors Peter. De rapper, Sjors.

Ja maar kan peter sjors ook als voornaam en achternaam? Nee toch?

1 like

Haha grappig dat je dat zegt, ik ken een familie met jouw voornaam als achternaam. Je hebt je voornaam wel eens hier benoemd. Ik stalk niet haha

1 like

Ik heb hier bloedserieus op gestemd maar ik heb niet eens iets wat op een partner lijkt. Gaat het niet

2 likes

Haha ja ik voel me nu ook echt zo’n watje met max 5cm hakken. Maar ik denk dat ik het toch ga doen, ben toch al lang. Wil meer schijt hebben aan dat soort dingen. :muscle:

2 likes

Oke dat klinkt wel een beetje gek haha. Heb het opgezocht maar de achternaam sjors komt in nederland niet voor

Ik vind het mooi staan van een afstandje maar ik vind het over het algemeen niet zo prettig om zo extreem boven iedereen uit te steken (en aangestaard te worden), dus daarom doe ik het meestal niet. Maar op sommige dagen voel ik me met hakken om exact die reden juist een soort coole alien-queen die op iedereen neerkijkt, haha.

Ik zou als ik jou was gewoon proberen hoe het voelt! :slight_smile: Kan dus ook per dag verschillen.

1 like

Ja, je kan artikelen van de krant lezen. Maar niet de volledige krant zoals ik zei.

Huh jawel? Alle artikelen van de krant van vandaag staan in de app. En dit staat er ook nog. Alle artikelen van alle titels.

Ok ik kan het niet meer tegenhouden en ik ga zo tijdens het TVkijken kruidnoten eten. Welke moet ik eten?

• Tompouce kruidnoten
  • Pumpkin Spice kruidnoten

0 stemmers