Stel je persoonlijke vraag #11

Volgens mij bedoelen we hetzelfde, want ik heb dat ook nergens gezegd!

1 like

Ik heb een spiraaltje, die zou ik er nu niet speciaal laten uithalen. Maar zodra mijn spiraaltje er uit moet over een paar jaar en ik ben nog samen met mijn vriend zou zoiets wel een serieuze optie zijn.

3 likes

Ik zou er niet voldoende op durven vertrouwen dat m’n vriend de pil elke dag secuur neemt😬

4 likes

Het idee van die vorm van anticonceptie is juist dat dat ook niet hoeft! @Dombo zegt ook juist dat het geen pil is die de man iedere dag moet nemen en zou kunnen vergeten.

3 likes

Heb jij ooit bewegend beeld van Greta Thunberg gezien?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ik las dat mensen gek werden van hoe vaak ze voorbijkomt en toen bedacht ik me dat ik haar gewoon nooit heb zien/horen spreken en ook de behoefte niet voel om filmpjes over haar te kijken. Weet niet precies waarom.

Ok heb net ff een stukje van haar op youtube gekeken. Apart wel.

Ah echt? Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die heel positief over haar zijn (en waarvan ik sommigen juist hypocriet vind, maar daar heb ik in een ander topic al uitgebreid over gerant.)
Ik vind dit echt heel laag/sneu zeg. :pensive:

1 like

Nou alle reacties die ik youtube las zijn negatief. Echt allemaal. En die reactie van Trump heeft ze nu in haar twitter bio ofzo.

2 likes

@grace @Jumpsuit
Ik heb even op youtube gekeken en ik ben echt geschokt. Ik zie ook dat heel veel mensen haar dramatisch noemen, maar ze zegt toch gewoon precies waar het op staat? Hier is volgens mij niets overdreven aan.
Ik denk dat ze juist een van de weinige mensen is die gewoon durft te zeggen hoe het is, zonder het mooier of minder erg te maken. (Misschien kan ze dat juist door haar autisme maar dat weet ik niet.)

17 likes

En sowieso als tiener zei ik dingen vaak minder genuanceerd dan hoe ik nu mijn mening verkondig of kritiek geef op niet.

2 likes

If a man wishes to restore flow of sperm, whether after months or years, the polymer would be dissolved and flushed out.

Betekent dat dat met deze ‘ingreep’ tijdelijk geen sperma geproduceerd wordt en er dus ook niet uit komt?

Ooh oke! Dat van sterilisatie wist ik ook niet, of ja, nog nooit over nagedacht.

1 like

Pfff ja ik vind die reacties ook zo frustrerend. Maar vooral omdat veel mensen ook zeggen van ja wel goed van haar en zo, maar ze is wel een beetje te hysterisch of te dit of te dat. Dat is typisch wat vrouwen altijd wordt verweten, te hysterisch, te verlegen, te sletterig, te preuts, te dit te dat. Simpel omdat veel mensen gewoon niet kunnen wennen aan een vrije vrouw, die zich niet in de door onze maatschappij gecreëerde hokjes laat plaatsen? Ik denk dat als zij een jongen was geweest, dit soort reacties veel minder zouden zijn/zouden uitblijven.

34 likes

Ja dat ook zeker!
Ik vind het ook ergens wel iets gĂȘnants hebben dat een meisje van 16 ‘ons’ hierop moet wijzen. Zelf geef ik heus wel om het milieu en ik doe wel een paar dingen om beter te zijn dan vroeger, maar ik doe niet alles wat ik zou kunnen doen. Ik voel me heel ongemakkelijk door de manier waarop ze het zegt en daardoor werkt het voor mij juist denk ik?

2 likes

Iedereen die Greta stom vindt is mijn BEC

30 likes

En hoe waren ze?:bounce:

Ik heb echt gemist wat BEC is.

Ik vind het apart om te zien hoe de westerse samenleving steeds meer uit elkaar lijkt de drijven. Het kan zijn dat het aan mij ligt maar aan de ene kant zijn er mensen die zich zoveel mogelijk proberen aan te passen aan openheid t.o.v. klimaat, diversiteit etc.

En aan de andere kant vind je de HOAXHOAXHOAX volk die waarschijnlijk ook ‘alle vluchtelingen het land uit willen’.

6 likes

Wedden dat er nou ook tig memes komen met “HOW DARE YOU”

1 like

https://www.google.nl/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm=Bitch%2BEating%2BCrackers&amp=true

1 like