Stel je persoonlijke vraag #11

Tompouce kruidnoten??? Waar vandaan

3 likes

Jaa Hema!

1 like

Excuses als deze poll al eerder is geweest maar volgens mij niet. Houd jij van pompoen? Ik las in een ander topic de hype over pompoen maar ik vind het zo vies. Ik denk dat ik het nog een poging moet geven. Het was trouwens pompoensoep echt door een chef gemaakt. Vond het zo vies dat ik niks meer met pompoen sindsdien heb gegeten (4/5 jaar geleden ofzo)

• Ja ik vind het lekker
  • Mwah het gaat
  • Het ligt eraan in welk gerecht het is verwerkt namelijk:
  • Nee ik vind het goor
  • HEERLIJK

0 stemmers

Zoete gerechten als taarten, ja! Hartige gerechten als soep, puree of frietjes, mehh

1 like

Ik ben tegenovergesteld aan @Rozevarken: hartig vind ik het lekker (soep, risotto, pasta), zoet iets minder.

Als je het nog een keer wil proberen kan je misschien een keer risotto met pompoen, citroen en salieboter maken. Is heel lekker!

7 likes

Ik ook niet

Optie vergeten :sob::sob::sob::sob:

Maar is niet gek hoor! Ik had toen ik die soep kreeg voor zover ik weet ook nog nooit een pompoengerecht gehad.

3 likes

Ik sport best vaak dus daarom best kort, vind het knap als mensen heel lang gaan!

1 like

Dagelijkse kost :sweat_smile:

Hier hetzelfde! Gegrild in de oven is ook lekker.
Ik vind het in gebak ook niks. Hetzelfde als worteltaart: ik vind wortels heel lekker, maar zo’n taart echt niks aan. Vind jij dat ook?

Ik vind worteltaart wel heel lekker, maar dat smaakt ook niet echt naar wortel meestal :biggrin:

Ik heb een poll dag volgens mij dus hier nog eentje. Vind jij het gek als een koppel die een baby verwachten aan jou vragen welke naam je het mooist vindt van hun top 5?

• Ja ik vind niet dat je dat moet delen met iemand anders dan je partner
  • Prima toch
  • Alleen als je goed bevriend bent met het koppel vind ik het wel een normale vraag
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

@Jauregui omg dan hebben we pas echt een forumbaby, als er inspraak is over de naam

17 likes

Ja volgens mij maakt het veel mensen dus wel uit. Zo was er een “strijd” waarvan 2 schoonzussen tegelijkertijd zwanger waren en het spande erom wie het eerst beviel. Zij wilden dezelfde naam. Maarja degene die als 2e beviel kon die naam dus echt niet meer geven. En dat wisten ze van elkaar omdat ze dat van tevoren gedeeld hadden.

1 like

Hoe zou ik mijn baby noemen (aka mijn volgende IKEA knuffel)?

Edit: dit zijn trouwens wel mijn favoriete gangbare namen voor een jongen.

• Dante
  • Lars
  • Gideon
  • Matthias
  • Leander

0 stemmers

2 likes

Dan snap ik niet dat die andere schoonzus gewoon dat kind niet alsnog die naam heeft gegeven. Je hebt niet het alleenrecht.

10 likes

haha help ik heb er een tijdje gewerkt :(((

ben benieuwd wat @Otzi gaat kiezen

4 likes

WHUT?!? Pumpkin spice is niet hetzelfde als speculaaskruiden :rage::joy:

2 likes

Sorry, maar ik voel me er gewoon niet op mijn gemak. Dan ga ik liever naar de Bikenkorf die aan de overkant zit

1 like