Ik wantrouw mensen eigenlijk altijd als ze iets voor mij betalen met uitzondering van een ouder en hele goede vrienden? Sta het ook echt nooit toe. Ik tracteer anderen wel graag? 
Oh nee zo denk ik totaal niet. Ze zeiden niet dat dit voor hun youtube kanaal was maar meer van “ja ik ben in een gulle bui”. Ik zou dan lang doorvragen waarom die random persoon in godsnaam mijn benzine/kleding wil betalen. 1 vrouw bedankte volgens mij amper. Bleh. Maar dat ze al snel zeiden van “eh oke” verbaasde me wel. Kan misschien ook montage zijn.
Beschouw jij jezelf eerder als gul of gierig? Ik heb 1 hele gierige vriendin, met stipt op 1 haar kutste eigenschap.
- Eerder gul
- Eerder gierig
0 stemmers
Ik geef echt bijna alles weg, mensen hoeven er niet eens om te vragen. Ik ben echt al zoveel geld misgelopen omdat ik alles maar weggeef zonder na te denken. Mega gul, iedereen mag altijd alles van me hebben, maar niet zo handig.
Same here. Maar dat komt ook wel door mn opvoeding. Mn ouders vinden het bijv. raar om geld te vragen voor je gedragen kleding etc. Ik gaf vroeger wel eens bh’s die niet meer pasten aan vriendinnen. Toen wilde een andere vriendin ook wat wegdoen en vroeg ze er geld voor. Ja dat zou mij niet eens gelukkig maken. Maar heb zeker wel eens dingen verkocht op marktplaats.
Ja dit. Alsof Obama zijn eigen woorden zegt. Daarbij is Engels niet haar eerste taal.
Stel we zijn 20 jaar verder en de wereld gaat ten onder vanwege het milieu, wat denk je dan? (Naast ‘Omg help ik ga dood!’
- Ik heb alles gedaan wat ik kon om dit te voorkomen
- Ik heb voldoende gedaan om dit te voorkomen
- Ik heb onvoldoende gedaan om dit te voorkomen maar ik voel me niet schuldig
- Ik heb onvoeldoende gedaan om dit te voorkomen en ik voel me wel schuldig
- Anders
0 stemmers
Sorry voor de spelfout maar als ik hem aanpas zijn de stemmen weg. Bij anders ben ik ook benieuwd wat dan wel!
Ik denk dat de aarde nog miljarden jaren in leven blijft maar ik heb geen wetenschappelijke onderbouwing hahaha😂
Wij mensen weten niet beter dan dat de aarde bewoonbaar is. Maar in de toekomst gaat dat – door toedoen van de zon – veranderen. Wanneer? Wetenschappers hebben dat nu berekend. Ze schatten in dat onze planeet nog zeker 1,75 miljard jaar leefbaar blijft. Over 3,25 miljard jaar zal het laatste leven op aarde zeker uitsterven, maar daar zijn wij mensen geen getuigen meer van
Wel fijn en duidelijk die laatste zin, ik dacht namelijk dan nog misschien wel te leven maar ik ben nou voorbereid. 
Geloof ook wel dat de aarde het nog een tijdje uithoudt, de vraag is meer hoe lang deze beschaving het nog volhoudt 
Ik vraag me af hoe je als individu voldoende gedaan kunt hebben om dit te voorkomen
De helft zit dan op mars (sarcastisch) Wat ik ook al zo’n idioot idee vind.
Ik denk altijd dat ik dingen kan verkopen, maar zodra ik het dan aan een vriendin geef en ze vragen of/hoeveel geld ik er voor wil dan zeg ik “nee joh, hoeft niet”. Maar vervolgens zit ik wel weer thuis te balen want kan geld goed gebruiken. 
Nou ja een betere wereld begint bij jezelf. Mijn poll gaat meer om je eigen gevoel erover. Ik vind nu zelf dat ik niet voldoende gedaan heb want ik koop fast fashion, ik eet af en toe nog vlees en ik vlieg minstens één keer per jaar maar misschien vind een ander bijv: ik heb voldoende gedaan als ik 1x per week vlees laat staan of juist pas als ik helemaal ‘off the grid’ leef. Dat is allemaal een beetje te moeilijk voor in een poll (althans voor mij) dus heb het nu maar gehouden bij wat je van jezelf vindt.
Omdat ik me zo voel ben ik wel bezig met mezelf te verbeteren trouwens dus misschien inspireert het anderen ook.
Geloof jij dat de mens eerder uitsterft dan het leven op aarde?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ze gaan gelijk ten onder
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik heb het in deze poll specifiek over de mens, niet over allerlei andere dieren.
Maar wat is er onduidelijk aan dan? Er kan nog zoveel leven op aarde zijn als de mens is uitgestorven?
Als de mens (deels) zou uitsterven welk percentage van de mens zou denk je overblijven? rare cijfers maarja keuzemiddelen zijn beperkt.
- 0
- 6
- 12
- 18
- 24
- 30
- 36
- 42
- 48
- 54
- 60
- 66
- 72
- 78
- 84
- 90
- 96
0 stemmers
Huh is dit een echt beestje?
Ik denk trouwens dat dit het aller laatste is dat alles ‘overleeft’:
https://live.staticflickr.com/7820/33664181718_c0d3efa14e_b.jpgDie oude volvo’s gaan echt nooit stuk.