Stel je persoonlijke vraag #11

Ben jij het hier mee eens?

N.a.v. de speech:
Trendwatcher Lieke Lamb houdt zich al jaren bezig met maatschappelijke verandering en heeft met volle aandacht naar de speech gekeken. Lamb is van mening dat de speech van gisteren Thunberg meer kwaad dan goed heeft gedaan.

• Ja ik ben het met haar eens
  • Een beetje
  • Nee ik ben het niet met haar eens
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers

solliciteer je naar een muilpeer?

6 likes

In een video van gierige gasten gaan ze random dingen voor mensen betalen. Zoals een treinticket, kleding, benzine etc. Het verbaasde me hoe snel mensen “oke is goed” zeggen als ze zeggen het te willen betalen voor die persoon. Zou jij dat toelaten?

• Nee
  • Misschien na enig aandringen
  • Alleen misschien als het om iets kleins gaat zoals een drankje
  • Ja chill toch
  • Ik denk van niet
  • Ik denk van wel
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik meer dan 1500 denk ik… had het nooit eerder uitgerekend maar mijn sport is best wel duur vanwege privélessen. Best shocking eigenlijk.

4 likes

Oh nee dit vind ik serieus gewoon sneu. Hier wordt ze waarschijnlijk nu extra mee gebasht.

4 likes

Wedstrijddansen (ballroom en latin)!

7 likes

Ik zit ook wel boven de 1000 euro

1 like

Ook even @Truitje nou ja ik dacht zelf eerst ook aan hakken en ook wel een wat meer fancy (avond) jurk eventueel. Alleen mijn vriend en schoonfamilie gaan dus wel netjes maar niet echt fancy. Mijn vriend draagt een chino, linnen bloesje en Nike air max, dus ook niet in pak ofzo. En wilde ook niet overdressed zijn ten opzichte van hen haha. Dus dit is wel helemaal mijn eigen stijl, maar dan wel wat feestelijker dan wat ik dagelijks draag, dus leek me daarom wel gepast? We gaan ook eerst lunchen, daarna première en borrel daar en daarna de stad in om te eten en evt nog naar een feestje ofzo, dus ook veel lopen en staan en dat trek ik niet op hakken. En het regent de hele dag en voel me dan niet echt chill op sandalen met hak of pumps, dus denk dat dit wel kan dan?

1 like

BEC WAT?

Bachelor of Economics
Bibliothèque de l’Ecole des Chartes (French: Library of the Charter Schools; journal)
Black-Eyed Children (urban legend)

9 likes

Ik vond ze meer naar ruby dan echt naar tompouce smaken :thinking:

1 like

Hier precies omgekeerd. Ik vind het zo moeilijk om goed na denken voor, in of met een groep. Alles blokkeert. Echt een van mijn minst ontwikkelde vaardigheden, helaas.

Ik denk altijd “Ja chill geef me al je geld”
Maar ik denk dat als iemand mij vraagt of ze bijv mn benzine mogen betalen dat het dan eindigd in dat ik degene ben die zijn benzine heeft betaald. Want ik ben zon gore pleaser

Ik wantrouw mensen eigenlijk altijd als ze iets voor mij betalen met uitzondering van een ouder en hele goede vrienden? Sta het ook echt nooit toe. Ik tracteer anderen wel graag? :neutral_face:

2 likes

Oh nee zo denk ik totaal niet. Ze zeiden niet dat dit voor hun youtube kanaal was maar meer van “ja ik ben in een gulle bui”. Ik zou dan lang doorvragen waarom die random persoon in godsnaam mijn benzine/kleding wil betalen. 1 vrouw bedankte volgens mij amper. Bleh. Maar dat ze al snel zeiden van “eh oke” verbaasde me wel. Kan misschien ook montage zijn.

2 likes

Beschouw jij jezelf eerder als gul of gierig? Ik heb 1 hele gierige vriendin, met stipt op 1 haar kutste eigenschap.

• Eerder gul
  • Eerder gierig

0 stemmers

Ik geef echt bijna alles weg, mensen hoeven er niet eens om te vragen. Ik ben echt al zoveel geld misgelopen omdat ik alles maar weggeef zonder na te denken. Mega gul, iedereen mag altijd alles van me hebben, maar niet zo handig.

12 likes

Same here. Maar dat komt ook wel door mn opvoeding. Mn ouders vinden het bijv. raar om geld te vragen voor je gedragen kleding etc. Ik gaf vroeger wel eens bh’s die niet meer pasten aan vriendinnen. Toen wilde een andere vriendin ook wat wegdoen en vroeg ze er geld voor. Ja dat zou mij niet eens gelukkig maken. Maar heb zeker wel eens dingen verkocht op marktplaats.

Ja dit. Alsof Obama zijn eigen woorden zegt. Daarbij is Engels niet haar eerste taal.

2 likes

Stel we zijn 20 jaar verder en de wereld gaat ten onder vanwege het milieu, wat denk je dan? (Naast ‘Omg help ik ga dood!’

• Ik heb alles gedaan wat ik kon om dit te voorkomen
  • Ik heb voldoende gedaan om dit te voorkomen
  • Ik heb onvoldoende gedaan om dit te voorkomen maar ik voel me niet schuldig
  • Ik heb onvoeldoende gedaan om dit te voorkomen en ik voel me wel schuldig
  • Anders

0 stemmers

1 like

Sorry voor de spelfout maar als ik hem aanpas zijn de stemmen weg. Bij anders ben ik ook benieuwd wat dan wel!

1 like