In tjsernobyl is er volgens mij ook toch een heel nieuw ecosysteem ontstaan? Lopen ineens paarden rond enzo.
Ik kan een koperspiraal enorm aanraden. Echt fijn om weer je natuurlijke cyclus te hebben ipv zoiets belangrijks met medicatie aan te passen.
Ik denk echt dagelijks na over het einde van de wereld. Ben er ook heel erg bang voor
Ik heb laatst in de appie app mn mandje zo gevuld alsof in de winkel ging plunderen bij een apocalyps. Qua snackies en groente en fruit red ik me wel. Maar als ik ergens moet klimmen of rennen ben ik binnen 2 seconde dood.
Ik heb wel een heel plan uitgedacht wat ik zou doen bij een apocalypse, maar als we heel eerlijk wezen had ik meer kans als ik bij de scouting was gegaan ipv the walking dead te bingewatchen voor praktische vaardigheden.
Dr was toen zoān gast bij oprah, toen was ik echt nog mini. Die lulde dat we allemaal voorraad aan eten in moesten slaan want de vogelgriep kwam eraan en zou de hele mensheid ook uitroeien. Was doodsbang. Nou tig jaar later leef ik nog. Mijn ouders hebben daar toen echt om gelachen dat ik dat zo eng vond.
Ik en mn vriend hebben een heel plan, gebaseerd op onze sterke punten, waar we heen gaan en welke familie haalbaar is om op te gaan halen
Ben best benieuwd of het zou werken (vast niet)
Hij is goed met planten groeien dus we moeten asap zaadjes halen, ik ben heel lang dus we kunnen ergens hoog gaan zitten en dan kunnen we mensen omhoog tillen (boomhut zonder ladder). Ik slaap vaak slecht dus kan de nightwatch doen terwijl hij overdag kan bewaken etc. Hahaha dit klinkt echt super serieus maar het zijn puur hersenspinsels
O ja en ik word veel te vaak aangesproken door vreemden omdat ik blijkbaar een open uitstraling heb (ew laat me met rust) dus ik ben de aangewezen persoon om vreemden te benaderen zodat we hun shit kunnen stelen
Ik ben ook zo iemand die het liefst de hele wereld helpt (als je dat bedoelt) maar de deal is dan dat hij inspraak heeft over wie ik zielig genoeg vind om bij ons kamp te halen
Ik zie zo voor me dat babyboomers en generaties daarboven de apocalyps gaan overleven. En dat ze dan nog steeds gaan zeuren " Vroeger was alles beter"
Wat kiezen veel mensen voor een paar weken. Ik ga nu echt uit van uithongering met dood tot gevolg. Een blikje tomatenpuree bijv. kan je ook al een dag levend houden als je bijna dood gaat. Maar misschien heb ik te volle voorraadkasten.
Je kan vast nog wel ergens een doos aanstekers regelen, dan heb je drie vliegen in ƩƩn klap! Vuur maken voor warmte en water koken wat wil een mens nog meer
Ik zou me dan echt schuldig voelen dat ik nu niet mee gedaan heb met grotere burgelijke ongehoorzaamheidsacties of geprobeerd hebt om dat soort dingen op te zetten.
Ja goh ik denk dat de gemiddelde mens met āeten in huisā niet denkt aan " hoeveel water in de kraan" dat is geen eten.
Ik heb echt nooit iets in huis, hooguit van die meeneemkuipjes jam, droge koffie en wat bananen
Ah neee, komop ik ben echtttt niet gepikeerd. Ik zou het anders gerust toegeven.
Ah nee⦠toen in 2012 was ik best wel bang dat het einde van de wereld zou komen.
Maar puntje bij paaltje heb ik niks ā voorbereidā ik dacht, als iedereen gaat dat wil ik niet alleen overblijven.
Dus op doomsday liep ik in het tuincentrum
Wat denk je dat de mens uiteindelijk de das om doet?
- Water (overstromingen, tsunamiās)
- Nieuwe ijstijd
- Derde(/vierde/vijfde?) Wereldoorlog
- Extreme warmte
- Meteoriet
- Vulkaanuitbarstingen en aardbevingen
- Kernwapens
- Uitbraak van een virus oid
- Iets door een technologische ontwikkeling (black mirror achtig)
- Aliens
- Anders
0 stemmers
Als ik aan de aarde en het heelal denk krijg ik altijd een acute angst dat er āietsā ons melkwegstelsel wegvaagt, of dat het gewoon opeens ophoudt te bestaan (of misschien bestaat onze planeet/het heelal alleen maar omdat de mens dit beeld construeert, een beetje zoals de boom die in het bos valt en geen geluid maakt als er niemand is). Vandaar de āgelijk ten onderā.