Stel je persoonlijke vraag #11

Twee of drie weken of misschien zelfs een maand maar dat zouden wel rare maaltijden zijn zonder verse dingen.

1 like

Ik kan sowieso nog forever rijst en pasta eten. Maar ook denk ik dat ik direct het hoekje omga, ik ben veel te lui om te overleven.

1 like

Het maakt veel uit of er water beschikbaar is. Dan moet ik een tijd vooruit kunnen met alle pakken rijst. Sowieso zou ik zonder watertoevoer snel heengaan
 Ik heb wel veel waxinelichtjes in huis en een soort kookplaatje dat daarmee warm kan worden. En veel ingeblikt voedsel.

1 like

Haha dit denk ik altijd als ik van die programma’s zie op National Geographic over bijv. iemand die in een bos verdwaald is en drie maanden heeft overleefd zonder eten. Ik zou na een paar uur waarschijnlijk al heel dramatisch gaan liggen en wachten tot het voorbij is.

11 likes

Maar ze aten vroeger bloembollen en gras om te overleven. Misschien omdat mn opa er wel redelijk vaak over vertelde dat ik denk; Met heeel iets eten kun je volgens mij al super lang overleven. Dan wel natuurlijk hierbij drinken krijgen.

1 like

Ik heb een ding dat met licht bacteriën dood in water :see_no_evil:

1 like

Als ik sowieso dood ga, ja tuurlijk yolo. Fakking vet beetje rondlopen op zo’n planeet waar nog niks is. Je eigen beschaving opzetten met de illusie dat alles dit keer beter wordt. Matriarchie en geen huwelijken enzo, iedereen voedt elkaars kinderen op en heeft seks met wie ze willen. Peace en love

6 likes

Niet verwaand hoor :slight_smile: ik snap het wel, maar waarom zou je dan wel stoppen als er een mannenanticonceptie zou zijn?

Voedsel en water tekort, terwijl we aan lekker over in een derde wo zitten

1 like

De laatste 3 genomineerden voor de Televizier Ring zijn bekend. Wie van deze laatste 3 gun jij deze felbegeerde ring het meest?

• Chateau Meiland
  • Expeditie Robinson
  • Beste Zangers
  • Boeit me geen hol dit.

0 stemmers

Ik vind later dan 12u naar bed gaan eigenlijk geen slechte gewoonte?

1 like

Hoe romantisch is het om met een geliefde in een goed waterdicht tentje te liggen terwijl het regent tijdens een zomeravond? Op de schaal van 1- 10 (10 is heel romantisch)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Ik zou alleen maar kunnen denken aan de beestjes, vooral teken, die dan over mij heen kunnen lopen haha.

10 likes

Ik ook :smiley:

1 like

Als mijn ogen niet zo slecht waren zou ik het nog wel redelijk lang overleven denk ik, maar met mijn min zeven vermoed ik dat ik toch al redelijk snel ten onder zal gaan. Misschien toch laten laseren, voor het geval dat

1 like

Hoe opgeruimd is jouw huis?

• Keurig! Alle kasten zijn geordend, de zolder is uitgezocht en alles is netjes. Ik ben Heel netjes!
  • Wat je ziet is netjes, maar de kasten kunnen wel wat opgeruimder en mijn rommel kamer moet je maar vermijden.
  • Moah, voor het oog is het netjes maar achter dichte deuren is het een chaos

• Mijn huis is een totale chaos

0 stemmers

Na een heftige ruzie met mijn vriend waarin hij mij verteld dat ik voor het oog netjes ben maar alles wat je niet zien een totale chaos is ( kastjes, mijn bureau, de zolder)

En ik daarin tegen weer me ontzettend klote voel omdat ik weet dat hij gelijk heeft , ik ben gewoon slecht in opruimen

Dus ik vroeg me af of meer mensen dit hebben
 in hoeverre is een keurig opgeruimd huis “ normaal” ?

Het gaat er toch om wat je zelf prettig vindt? Maakt het uit wat normaal is.
Voor mij doen is het bij mij nu opgeruimd (het zicht dan haha), maar andere zouden het nu al chaos vinden waarschijnlijk. Als het voor jezelf maar leefbaar is toch?

4 likes

Naja ik zou ook wel wat opgeruimder willen zijn hoor, alleen geeft mijn vriend me nu het gevoel dat het een totale chaos is

Oké het staat vol, oké mijn kamer staat helemaal vol, ik gooi weinig weg en ik stop alles in doosjes en mandjes zodat je t niet ziet

Maar ik weet gewoon totaal niet waar ik moet beginnen en vooral hoe en wanneer

Ik ben het eens met @FrozenFlame en ik wilde er nog aan toevoegen dat als jij het helemaal prima vindt dat de zolder niet heel netjes is, maar je vriend dat niet prettig vindt dat ik hem lekker zelf die zolder op zou laten ruimen. (Bijna) niemand ziet je zolder toch :woman_shrugging:

3 likes