Stel je persoonlijke vraag #11

Ik sta om 0600 op en doe dan een uurtje opruimen, stofzuigen, dweilen etc. Dan heb ik dat in ieder geval gedaan en heb ik sowieso een gevoel dat ik ‘wat nuttigs gedaan heb’.

En ik haaaaaaat het als je dan terug bent van werken, heb gegeten en de dreumes einderlijk op bed ligt dat je dan nog een takenlijst hebt haha.

2 likes

Ik vind wel dat je iedereen in zijn waarde moet laten zolang ze anderen niet schaden. Dus prima om bijv. kritisch te zijn op antivaxers en kwakzalvers, maar als iemand zich verder fijn voelt met zijn spirituele geloof en daar anderen niet mee schaad vind ik het eigenlijk best wel naar om dat te gaan bekritiseren in een topic.
Ik vind dat ook met die sterrenbeelden. Prima dat je er niet in gelooft maar laatst werden mensen die er wel in geloven gewoon gebashed en dat vind ik niet echt netjes.
*niet door iedereen trouwens. Met grapjes maken vind ik niks mis.

4 likes

Is er interesse in een ‘FF filmclub’? Ik weet dat er een boekenclub is en had me daar in eerste instantie ook voor aangemeld maar helaas is het toch niet haalbaar voor mij om wekelijks een X aantal bladzijdes te lezen. Zijn er mensen die het leuk vinden om (wekelijks) een film te kijken en daarover met elkaar te praten in een topic? :smiley:

• Yes, I’m in!
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

80% van de tijd gaat mijn wekker om 4.30
:crazy_face: :gun:

Ben wel lekker om 12 of 13 klaar.

1 like

Telefoon lag op bed en heb hem niet gezien met het bed afhalen. Hij zat dus verstrikt in het hoeslaken en dat heeft hem ook gered. Hoeslaken was nog niet volledig nat. Paar dagen in de rijst laten liggen, toen was het beetje vocht onder het scherm weg en deed mijn geluid het ook weer. :smile: Heel veel mazzel inderdaad, let nu altijd extreem goed op. Dit overkomt me geen tweede keer haha.

2 likes

Wow, het land van Maas en Waal is oprecht een specifieke plek? Ik dacht altijd dat Boudewijn de Groot erg vaag naar een gebied in zuidelijker Nederland verwees ;’’)

19 likes

Oh echt? Is het een soort (pret)park ofzo dan?

Edit: het is een streek

6 likes

:rofl: not sure if trolling

12 likes

Ik zat een beetje aan het land van ooit te denken hahaha
Omdat @Insouciance het had over een een specifieke plek in NL, ik vind een streek niet echt een specifieke plek

3 likes

Dit had ik gewoon kunnen schrijven. Denk ook mede hierdoor dat ik ADD heb.
Bij sommige vriendinnen lijkt het allemaal zo makkelijk. Werken even hun huis door. Leggen idd alles op dezelfde plek. Daar is het altijd netjes, wanneer je ook komt. Dan voel je je tekort schieten en whyyy lukt het mij niet?
Tja, ik kan weer andere dingen. (Alleen is dit wel een ding waar je tegenaan blijft lopen. Ik moet ook veel meer weg doen eigenlijk)

Jij heb zojuist al mijn dromen aan gort geholpen. Ik dacht ik woon op een goeie plek. In mijn dorp vinden ze me niet als de oorlog uitbreekt en als de dijken breken zit ik droog. Tiel is freakin dichtbij…

2 likes

Ik ook, vond het wel poëtisch klinken!

1 like

Haha, snap ik ook weer wel. Ik vind een streek best specifiek, ik dacht altijd meer aan een soort wuif wuif daar ergens vaags (/half zuidelijk Nederland) in plaats van een specifieke streek

3 likes

Ohh ik ben toen met mijn ouders geëvacueerd maar had geen idee dat het zoiets groots was.

Ze hebben de laatste jaren de dijken verbreed/verzwaard. Maar het kan inderdaad zo zijn dat je een keer moet verkassen…

Ik vraag me af of ik de enige ben… Stofzuigen jullie je slaapkamer ook minder vaak dan de woonkamer enz?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb de batterij laten vervangen en daarna deed ie het weer, dus dat viel uit eindelijk mee haha

1 like

Heb jij al je verstandskiezen nog?

• Ja, ik heb ze allemaal nog
  • Nee, er zijn enkele getrokken/ze zijn allemaal getrokken

0 stemmers

Ik ben wel benieuwd hoe dat trekken is gegaan voor mensen? Ik hoor altijd zoveel verschillende verhalen haha de een vindt het echt een nare ervaring en anderen vonden het totaal niet erg

Ik moest er laatst één laten trekken (de eerste dus). Vond het vooraf echt verschrikkelijk, heb me er dagenlang druk over gemaakt. Toen ik binnen vijf minuten weer buiten stond lachte ik mezelf echt uit. Ik vond het zó meevallen. Thuis zat ik daarna een beetje in angst af te wachten tot de verdoving uitgewerkt zou zijn, maar ik heb letterlijk niks gevoeld. Enkel wat bloed in mijn mond. Ik vond het dus enorm meevallen. Ik weet dat het ook anders kan, maar maak je alsjeblieft niet te druk want het kan dus ook écht niks voorstellen.

1 like

Bij mij moesten ze er allemaal bij de kaakchirurg uit, er kon er geen één gewoon getrokken worden. Kwamen er ook allemaal in meerdere stukken uit, en ben er beide keren redelijk ziek van geweest na de tijd, koorts en alles. Maar het eruit halen zelf vond ik niet perse vervelend, hooguit die verdovingsprik die pijn doet en verder is het vooral een hoop herrie