Mijn Nokia was eens van de zolder langs het trapgat naar de begane grond gevallen. Toen werkt het nog. Daarna een keer in de wc en was het over met de pret (oftewel snake)
Door deze reactie vraag ik me echt iets af, namelijk:
Is jouw mobiel ooit in de wc gevallen?
- Ja
- Nee
- Bijna!
0 stemmers
En heeft die het overleefd?
- Ja
- Nee
- Eventjes
- Mijn mobiel is niet in de plee gepleurd
0 stemmers
Mijn vorige telefoon is er ook ingevallen gelukkig nu een waterdichte!
Hoe laat sta je op indien je moet werken of naar school moet?
- Vroeger
- 05:00
- 05:30
- 06:00
- 06:30
- 07:00
- 07:30
- 08:00
- 08:30
- Later
0 stemmers
De telefoon waar ik nu mee typ (iPhone SE) heeft tien minuten in de wasmachine gezeten en leeft nog!
Whut? Dan heb je echt geluk gehad
Ik hen hem in de oven gedaan op 70-80 graden. Er smelt dan niks, maar het vocht verdampt. Werkte top, heb dat ding nog een jaar gehad
Mijn mobielis wel een keer in de was geweest. Rip
Daarvoor hoef je niet aan zee te wonen. Zoek maar eens op Watersnoodramp 1995.
Woonkamer/keuken en slaapkamer is toch het voornaamste, want daar leef je.
En de rest achja zolang een schoon is.
Bij mij was het tijdens de grote pauze in groep 8. We waren aan het basketballen buiten op het schoolplein, en ik heb blijkbaar niet goed opgelet tijdens Space Jam, want mijn inner Michael Jordan faalde flink. In mijn ene hand had ik mijn Nokia en in mijn andere hand de bal en ik wilde dribbelen. Nou ja, door een enorme brain fart dribbelde ik dus de Nokia i.p.v. de bal. Heel het scherm was zwart, de eerste paar x kon ik nog zo navigeren op gevoel om te bellen maar daarna wilde hij echt niet meer. Treurig moment.
Mijn nieuwe iphone, was gelukkig niets aan de hand
Ik sta om 0600 op en doe dan een uurtje opruimen, stofzuigen, dweilen etc. Dan heb ik dat in ieder geval gedaan en heb ik sowieso een gevoel dat ik âwat nuttigs gedaan hebâ.
En ik haaaaaaat het als je dan terug bent van werken, heb gegeten en de dreumes einderlijk op bed ligt dat je dan nog een takenlijst hebt haha.
Ik vind wel dat je iedereen in zijn waarde moet laten zolang ze anderen niet schaden. Dus prima om bijv. kritisch te zijn op antivaxers en kwakzalvers, maar als iemand zich verder fijn voelt met zijn spirituele geloof en daar anderen niet mee schaad vind ik het eigenlijk best wel naar om dat te gaan bekritiseren in een topic.
Ik vind dat ook met die sterrenbeelden. Prima dat je er niet in gelooft maar laatst werden mensen die er wel in geloven gewoon gebashed en dat vind ik niet echt netjes.
*niet door iedereen trouwens. Met grapjes maken vind ik niks mis.
Is er interesse in een âFF filmclubâ? Ik weet dat er een boekenclub is en had me daar in eerste instantie ook voor aangemeld maar helaas is het toch niet haalbaar voor mij om wekelijks een X aantal bladzijdes te lezen. Zijn er mensen die het leuk vinden om (wekelijks) een film te kijken en daarover met elkaar te praten in een topic?
- Yes, Iâm in!
- Misschien
- Nee
0 stemmers
80% van de tijd gaat mijn wekker om 4.30
Ben wel lekker om 12 of 13 klaar.
Telefoon lag op bed en heb hem niet gezien met het bed afhalen. Hij zat dus verstrikt in het hoeslaken en dat heeft hem ook gered. Hoeslaken was nog niet volledig nat. Paar dagen in de rijst laten liggen, toen was het beetje vocht onder het scherm weg en deed mijn geluid het ook weer. Heel veel mazzel inderdaad, let nu altijd extreem goed op. Dit overkomt me geen tweede keer haha.
Wow, het land van Maas en Waal is oprecht een specifieke plek? Ik dacht altijd dat Boudewijn de Groot erg vaag naar een gebied in zuidelijker Nederland verwees ;ââ)
Oh echt? Is het een soort (pret)park ofzo dan?
Edit: het is een streek
not sure if trolling