Ik wissel eigenlijk af? Ik heb op rollend geklikt maar dat is ook niet altijd. Soms plak ik er een soort H tussen maar ik kan niet horen welke R dat dan moet zijn
@grace net als @DeFourneau en @Bathwater klink ik als ik boos ben gewoon graftakketeringgofferredommetyfusboos op zân Rotterdams. Maar volgens mij heb ik altijd wel een accent, alleen dan gewoon veel erger.
Wil je ajb ff âGodgodverredomme altijd dat gezeik met jouâ inspreken?
Mis Tiny en Lau
Hoewel ik maar 1 verstandskies in aanleg heb, maar die ene heb ik dus nog 
Ik ben âaan het werkâ en op zich denk ik niet dat mijn collegae er vreemd van opkijken, maar wel als ik een voicememo opneem. Misschien vanavond als ik het niet vergeet!
Wow, ânetjesâ van jou! En je huis is meteen ook netjes 
Love deze discussie over de r, dit was mijn scriptie begeleider:
Moet dan steeds denken aan deze voicememoâs over Rabarber Barbara:
Ah waar hij op afgestuurd is vind ik nog interessanter:
rrrrr
de Engelse r die wegvalt aan het eind van een woord, maar terugkomt als verbindings-r als het woord erna met een klinker begint (als in: â thatâs my ca, thatâs my ca rover there â).
.
Ik heb zelf denk ik de verdwijnende R waar hij het over heeft, die stond er niet in de poll bij
Dus dat âHilvesumâ uit de titel haha. En âMihteâ.
Ook interessant ja! Intrusive r is mn fave, als ie er gewoon uit het niks tussen komt (law and order - lawrand order ( - Laura Norder))
Haha die nieuwe versie kende ik niet. Whaha dat accent hilarisch. âDan moej iedere keer met dat beest sleepmâ.
Omg ze plakt haar hoofd op jonge vrouwenlichamen.
Haha ja ik ook. Dacht middenmoot, maar blijkbaar weet ik niks 
Ik weer met mn verstandskies-trekken-promotiepraatje
Ik heb ze alle 4 laten verwijderen bij de kaakchirurg omdat ze dwars lagen. 2 tegelijk (eerst rechts, daarna links), er zat twee weken tussen. Mijn kiezen waren onder nog niet door, boven wel deels. Gelukkig heb ik er vrijwel geen last van gehad. De verdoving werkte heel goed, de tweede keer voelde ik nog wel iets maar toen ik dat aangaf krijg ik meer verdoving. De chirurg gaf ook aan dat het echt niet de bedoeling is dat je pijn voelt, alleen druk mag je voelen. Na de ingreep was ik wel gaar, de chirurg moest wel flink duwen en trekken, maar de dag erna kon ik alweer vast voedsel eten. Ik denk dat ik de pijnstillers tot ongeveer 4 dagen na de ingreep gebruikte, maar meer omdat het beurs voelde en ik een âspiegelâ wilde opbouwen, mocht het nog erger worden, niet omdat het echt heel veel pijn deed. Wel belangrijk om de wonden goed schoon te houden. Na het eten kun je het beste met een spuitje wat water richting het gat spuiten, zodat je etensresten wegspoelt. Als je gevoelig bent voor ontstoken tandvlees raad ik je aan om alvast waterstofperoxide en gaas in te slaan, dat kun je dan eventueel 3 minuten per keer op de ontstoken wond leggen.
Ligt aan bakken (recept) of koken (improviseren)
Gisteren heb ik na een minuut een recept weggegooid en alles gewoon gekookt tot het gaar was en toen bij elkaar gepleurd. Werkte prima. 
Ik volg wel de basis van het recept, maar theelepeltje kruiden en dat soort dingen doe ik altijd maar wat en ik doe ook vaak extraâs toevoegen die me lekker lijken of juist iets vervangen
1 teen knoflook in het recept = 3 a 4 tenen knoflook in mijn pan.
Grappig dat de Rotterdammer er ook bij anderen (@DeFourneau, @Bathwater, @grace, @Evenveel) weer uit komt als ze boos zijn. Hier dus ook, ik praat in het dagelijks leven A(B)N, maar als ik pislink ben dan is heel erg duidelijk te horen waar ik vandaan kom 
Volgens mij klink ik als ik boos ben weer heel Limburgs, wat jammer genoeg niet heel imponerend is (i.t.t. Rotterdams vind ik)