Stel je persoonlijke vraag #11

Heb jij wel eens je was laten doen bij een wasserette? Ik mocht altijd mijn kleding van een huisgenoot bij in zn zak proppen wat erin paste.Wij hadden toen geen wasmachine. Was echt klote. En mijn kleding lag altijd bovenaan in de zak heel netjesopgepropt zo klein gevouwen (zo kregen we het terug he) dat wij altijd erover grapten dat ik weer nieuwe kleding voor mn barbies had.

• Ja zovaak
  • Een enkele keer/zelden
  • Nee nooit

0 stemmers

Ik ken wasserettes alleen als plekken waar je muntjes in een machine moet gooien om te kunnen wassen, waar je dus wel gewoon zelf je was doet. Heb dat wel eens moeten doen toen ik net verhuisd was en nog geen wasmachine had.

Katkets

2 likes

Ik vroeger op de basis- en middelbare school, aangesproken door docenten etc en het heeft echt wat met mijn zelfvertrouwen gedaan. Ik dacht altijd van jahaaa ik weet het nu wel en waarom zeg je dit? Had toen niet het idee dat ik er iets opbouwends aan had iig.

Ik krijg het nu niet echt meer te horen, probeer ook bewuster te praten. Vroeger zei ik bijvoorbeeld werrek ipv werk en mellek ipv melk en rekte woorden heel erg uit. “Noujaaaah”. Zo zeuriger werd het dan.
Nu praat ik rustiger ook, dan is m’n accent ook minder heftig. Maar als ik geïrriteerd of moe ben, wauw dan wordt het ook lekker plat/Rotterdams.
Heb trouwens meerdere spraakmemos teruggeluisterd van afgelopen jaar, maar ik spreek de r echt elke keer anders uit. Kan mijn vinger er niet echt op leggen welke dominant is.

Hè bah.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik weet er echt geen een… :open_mouth:

Haha het was vroeger dus wel zo maar nu niet meer echt! Weet ook niet of het echt Rotterdams is :thinking: Vriendinnen hebben ook allemaal een accent, maar het is niet het typische Rotterdams maar wel invloeden daarvan. Denk ik.

1 like

Welk pak trek jij aan als je meedoet aan the masked singer?

• Bidsprinkhaan
  • Eiffeltoren
  • Sap de Aardwortel
  • Ingeslagen meteoriet
  • Knock off Charizard
  • Cheetos (de mascotte)
  • Vleerhond
  • Karaktuur van Ron Bransteder
  • Vliegend tapijt a la Aladdin
  • Maya de Bij
  • Lavendelzakje
  • Zeekoe
  • Pardoes
  • Meneer Kikker
  • Frikandellenbroodje
  • Artis de partis
  • Kalkoen
  • Draaiorgel

0 stemmers

3 likes

Die doet me denken aan de vader van mijn vriend. Dat is echt zo’n conservatieve oude Engelsman, die nooit zelf kookt. Toen ging hij een keer in het begin van de relatie met zijn nieuwe vrouw voor haar koken, volgens recept. Denk echt 1 van de eerste keren dat hij ging koken. Had die dus ipv 4 tenen knoflook oid, 4 bollen knoflook erin gedaan. Hij dacht dat 1 teen, 1 bol was hahaha

32 likes

Deze. Minimum effort maximum results
3 likes

Ik met mijn ondertitel moet even reageren

3 likes

Ik heb dit al heel vaak gepost maar ben er misplaatst trots op. Twee verstandskiezen eruit laten snijden en ik at dezelfde avond alweer nibb it’s.

19 likes

Thuis nooit, maar op vakantie wel! Superchill als je op een camping staat zonder wasmachines, 's ochtends brengen en eind van de middag alles keurig opgevouwen terugkrijgen :ok_hand:

1 like

Paul de leeuw:

• Ik vind hem geweldig
  • Soms grappig
  • Een klootzak die te grove grappen maakt
  • Meestal grappig
  • Meestal niet grappig
  • Ik ken hem niet
  • Hij is oke
  • Hij moet zo snel mogelijk van de televisie
  • Alleen leuk in ranking the stars
  • Geen mening
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel mobiele telefoonnummers ken jij uit je hoofd?

• 0
  • Alleen die van mezelf
  • 1-3
  • 4-6
  • 7-9
  • 10+

0 stemmers

Ik ben zo slecht met cijfers dat ik de pincode van mn creditcard nooit kan onthouden, maar ik weet nog wel het telefoonnummer van een vriendin die al 10 jaar geen vriendin meer is.

5 likes

Ik ken alleen die van mezelf en die van mn ex. Wat ook compleet nutteloos is en alleen maar komt omdat hij een meeegamakkelijk nummer heeft. Echt op het niveau van 06-12345678.

En ik zag dat duitse nummers (+49) 11 nummers hebben en wij 10 :thinking: en ik keek ff verder in mn lijst en (+44) of (+1) heeft verder ook gewoon 10.

Vroeger toen we nog smsten kende ik vet veel nummers. Nu alleen mijn eigen en zelfs die zei ik laatst verkeerd :woman_facepalming:

1 like

Hoeveel huistelefoonnummers ken jij uit je hoofd?

• 0
  • 1-3
  • 4-6
  • 7-9
  • 10+

0 stemmers

Dit is al helemaal nutteloos, ik weet het huistelefoonnummer van het ouderlijk huis van 3 vriendinnen waar ze allemaal al lang niet meer wonen. Ja de ouders nog wel maar heb niet de behoefte die te bellen. :sweat_smile:

O wat lomp, had beter moeten opletten. Ik haal het weg, thanks!