@ellegirltalk voel je al die emoties door elkaar? Lui, geil, boos, verdrietig, onzeker, jaloers, teleurgesteld, onzeker en gestresst.
Wat is jouw langste relatie zonder break ertussen? Nog lopend of niet meer.
- Ik heb nog nooit een relatie gehad.
- 0-3 maanden
- 4-12 maanden
- 1-2 jaar
- 2-3 jaar
- 3-4 jaar
- 4-5 jaar
- 5-6 jaar
- 6-7 jaar
- 7-8 jaar
- 8-9 jaar
- 9-10 jaar
- 10-12 jaar
- 12-15 jaar
- 15+ jaar
0 stemmers
Ja ik dacht ook wow wat een cocktail aan emoties. Maarja. Heb veel te doen dus stress, maar ben het aan het uitstellen dus ook lui. Daarom teleurgesteld in mezelf. Gedoe met date dus er sijpelen de hele dag emoties als teleustelling boosheid en verdriet rond. Dan speelt er nog een vriendschapskwestie afgelopen week die ook ongeveer die emoties met zich meebrengt. Op werk spelen ook dingen.
Mijn hoofd staat nooit stil dus daarom al die emoties denk ik? Hebben anderen dat niet?
Zat er over na te denken: toch bijzonder dat ik ondanks alles ook veel zin in seks heb :’)
Wel met een break ertussen. Maar als ik tel vanaf onze eerste date tot aan dat het over was kom op 5 jaar uit. Omg schrik er zelf van.
Ik zeg/denk altijd 4 jaar, maar feitelijk gezien was het 4 jaar - 2 maanden dus val in een andere categorie :’)
Ah je hebt wel een heftige periode dan ook zeg. Kan me voorstellen dat je dan vanalles door elkaar voelt!
Ik vind eigenlijk met break telt niet als totaal. Zal t ff aanpassen.
Hmm waarom vind je dat? Ik weet het niet, wij hadden 3 weken geen contact maar daarna ga je toch niet weer vanaf moment 0 tellen? Want een break betekent niet dat je uit elkaar bent.
Ik moest een beetje lachen, want zo voelt het eigenlijk al jaren? Er is altijd wel iets aan de hand, maak me altijd wel druk om iets. Ok laatste maanden zijn misschien erger dan anders, maar van jaren geleden weet ik ook dat ik allerlei gevoelens/‘zorgen’ tegelijkertijd had. Lijkt me wel heel chill om niet zoveel te voelen eigenlijk.
Ik heb dit ook hoor! Ik voel nooit maar een emotie, mijn hoofd maakt zich de hele dag door druk dus ik voel daar ook belachelijk veel bij. Wat me ook constant moe maakt maar dat terzijde. :’) ik snap je!
Gerda Havertong:
- Vreselijk irritant mens
- Wie?
- Ik vond haar leuk in ranking the stars
- Ik vond haar vreselijk in ranking the stars
- Super leuk mens
- Ik heb geen mening over haar
- Mwah
0 stemmers
Ik weet niet of ik haar echt irritant vind in ranking the stars, maar vooral heel vreemd en vaag.
Heeft mijn beeld van de Gerda uit Sesamstraat wel veranderd :’)
Wow er zijn mensen die Gerda leuk vonden in ranking the stars haha. Ik kijk een aflevering terug en jezus ze praat zoveel en vooral complete vage onzin. Get to the point. Ze wil overkomen als een wijze oma maar het tegenovergestelde komt eruit.
@ellegirltalk ken je haar vooral van ranking the stars of sesamstraat? Ik kan haar mij dus niet van sesamstraat herinneren maar in ranking the stars dacht ik echt, wat is er aan de hand met haar?
Gerda Havertong was zo vreselijk dat het grappig werd 
Oh nee ik kon het niet aan haha. Patty werd al gek zodra ze haar mond opendeed. Ik denk dat ze niet meer voor dit seizoen is gevraagd omdat mensen er teveel over hebben geklaagd want Gerda had vast wel ja gezegd.
Sesamstraat! Maar mijn beeld van haar was dus van haar rol die ze daarin speelde. Niet helemaal waarheidsgetrouw bleek uit Ranking the Stars. Kan me geen specifieke dingen herinneren, maar wel dat ik dacht jeetje waar heeft ze het over en dat het tenenkrommend was.
Ik ben zo verbaasd dat 60% haar niet kent. Keken jullie geen Sesamstraat?
Kun je een poll voor aanmaken? Ik keek het volgens mij echt maar af en toe. Sowieso weinig tv gekeken dagelijks als kind. Was meer iets voor het weekend. En wij vroegen ook nooit of we televisie mochten kijken. Ik was daar te onrustig voor denk ik.
Ja dat vond ik juist grappig eraan hahaha iedereen ging dan met z’n ogen draaien en dan kwam zij weer met zo’n onsamenhangend verhaal zonder clou
Ja, bij mij ook wel, maar ken de personages / acteurs nog wel van naam.