Ja beetje wel ja haha
Ik praat niet fatsoenlijk ABN, maar ook niet echt met een erg accent.
Ik praat ABN (denk ik) maar als ik met familie ben een beetje Brabants. Toen ik nog in het zuiden woonde praatte ik ook meer Brabants. Het gaat trouwens een beetje vanzelf maar ik doe het ook wel een beetje expres, om eerlijk te zijn, maar ik had nooit een mega accent.
Hahaha wat een leuke baan heeft die man die al die râen uit mocht spreken
Ik wilde mijn Nokia 3310 graag in het paars hebben, want dat was mijn lievelingskleur. Toen heb ik met zoân graffiti spuitbus mijn Nokia paars gespoten, heeft ie dus niet overleefd 
Niet getrokken, maar ook nooit gehad. Zaten gewoon niet in mn kaak.
Ik heb 2 jaar geleden mijn iPhone in de wc laten vallen op een voetbalfeest. Ik kon hem nog vrij snel eruit grissen (had gelukkig nog niet geplast) en deed de deur open en gaf hem aan een vriendin. Er stonden alleen nog wat meiden in die wc en ik hoorde dat eentje zei âOh ik weet wat je moet doen!! Je moet hem zoâŚâ en toen hoorde ik een doffe klap. Ik snel mn broek omhoog en die wc uit, stond alleen mân vriendin nog in de wc, met hele grote ogen naar die telefoon te kijken. Had dus een van die meiden mijn telefoon uit de handen van mijn vriendin gegrist en ze wilde een soort van âwapperenâ met die telefoon om het water eruit te wapperen. Alleen toen sloeg ze hem dus keihard tegen de wasbak aan, waardoor de hele behuizing van mijn telefoon krom was en het scherm in duizend stukjes was gebroken. Die meid was 'm toen snel gepeerd uit schrik, maar kwam toen ik de wc uitliep wel naar me toe en toen hebben we alles via de verzekering kunnen regelen gelukkig.
Sinds ik een ebook can Fumio Sanaki heb gelezen ben ik gestart met weggooien en weggeven. Het gaat soms snel en soms langzaam. Maar het werkt wel. Link: https://themagicofsimple.com/home/2/28/goodbye-things-by-fumio-sasaki/2018
Ik wissel eigenlijk af? Ik heb op rollend geklikt maar dat is ook niet altijd. Soms plak ik er een soort H tussen maar ik kan niet horen welke R dat dan moet zijn
@grace net als @DeFourneau en @Bathwater klink ik als ik boos ben gewoon graftakketeringgofferredommetyfusboos op zân Rotterdams. Maar volgens mij heb ik altijd wel een accent, alleen dan gewoon veel erger.
Wil je ajb ff âGodgodverredomme altijd dat gezeik met jouâ inspreken?
Mis Tiny en Lau
Hoewel ik maar 1 verstandskies in aanleg heb, maar die ene heb ik dus nog 
Ik ben âaan het werkâ en op zich denk ik niet dat mijn collegae er vreemd van opkijken, maar wel als ik een voicememo opneem. Misschien vanavond als ik het niet vergeet!
Wow, ânetjesâ van jou! En je huis is meteen ook netjes 
Love deze discussie over de r, dit was mijn scriptie begeleider:
Moet dan steeds denken aan deze voicememoâs over Rabarber Barbara:
Ah waar hij op afgestuurd is vind ik nog interessanter:
rrrrr
de Engelse r die wegvalt aan het eind van een woord, maar terugkomt als verbindings-r als het woord erna met een klinker begint (als in: â thatâs my ca, thatâs my ca rover there â).
.
Ik heb zelf denk ik de verdwijnende R waar hij het over heeft, die stond er niet in de poll bij
Dus dat âHilvesumâ uit de titel haha. En âMihteâ.
Ook interessant ja! Intrusive r is mn fave, als ie er gewoon uit het niks tussen komt (law and order - lawrand order ( - Laura Norder))