Ligt eraan hoe ze in je kaak zitten/liggen/staan! Als ze gewoon recht groeien, dan is het net als een gewone tand en trek je die er blijkbaar zo uit.
Ik heb alles laten trekken bij de tandarts (niet tegelijk, twee afspraken). Kostte een paar minuten per kies iedere keer. Weinig last ook van gehad.
Ik heb zelf eigenlijk nooit gehoord dat iemand het helemaal niet erg vond. Ik zou het niet weten, heb ze alle 4 nog. Sprak een tijdje terug iemand die ze alle 4 in 1 keer liet trekken, volgens mij doen ze normaal gesproken per 2 (als je er 4 moet trekken).
Haha je bedoelt denk ik iets anders want 500mg paracetamol (dat is 1 tablet) is nou niet echt hardcore
Hm ja dan zal het iets anders zijn denk ik, weet niet meer wat het was, maar het was wel lekker.
Heb je een harde of een zachte g?
- Harde g
- Zachte g
0 stemmers
Ik twijfel maar denk harde.
En als je dat niet wil geloven, je zus die doet dat wel.
Ja ik kreeg dit HELAAS ook direct in mān hoofd.
Pareltje
Ik geloof dat ik meer klink zoals die meisjes in dit liedje.
Bij mij komt nu de eerste doorš²
Ja beetje wel ja haha
Ik praat niet fatsoenlijk ABN, maar ook niet echt met een erg accent.
Ik praat ABN (denk ik) maar als ik met familie ben een beetje Brabants. Toen ik nog in het zuiden woonde praatte ik ook meer Brabants. Het gaat trouwens een beetje vanzelf maar ik doe het ook wel een beetje expres, om eerlijk te zijn, maar ik had nooit een mega accent.
Hahaha wat een leuke baan heeft die man die al die rāen uit mocht spreken
Ik wilde mijn Nokia 3310 graag in het paars hebben, want dat was mijn lievelingskleur. Toen heb ik met zoān graffiti spuitbus mijn Nokia paars gespoten, heeft ie dus niet overleefd
Niet getrokken, maar ook nooit gehad. Zaten gewoon niet in mn kaak.