Stel je persoonlijke vraag #11

Ah, ja heel rot hoe sommige kinderen de relatieshit van hun ouders meekrijgen.

@anon80301952 haha, ja beetje mee eens. Maar de prof tennissers gaan dus vaak volgens mij juist vaak vreemd. Alsof het een normaliteit is. Al ken ik daar ook maar 1 verhaal van uit mn omgeving.

Ik kan me mijn ouders gewoon echt niet samen voorstellen, ik vind het zo geen romantische combinatie. Maar ik heb dan ook nooit bewust meegemaakt dat ze bij elkaar waren, was nog geen drie toen ze uit elkaar gingen. Ze zijn wel een jaar of zeven samen geweest, dus ze dachten er zelf een tijd lang toch anders over blijkbaar :smile:

O shit, daar gaat mijn theorie.

1 like

Mijn ouders ook. Zijn anderhalf jaar samen geweest, daarna een half jaar uit elkaar en toen weer bij elkaar en vrij snel daarna een kind. Dat zou anders ook wel vreemd zijn. Vind die jaren ervoor ook gewoon tellen, je leert in die jaren toch wat je aan iemand hebt en ik vind het helemaal niet hetzelfde als een nieuwe relatie. Vaak is het besluit om weer samen te komen ook veel meer overwogen dan het begin bij een nieuwe relatie.

3 likes

Mijn zwager sport op paralympisch niveau en het is soms zo vermoeiend, als je vraagt hoe het gaat dan zegt ie “goed” en daarna meteen over zijn sport. Vind het heel knap van hem, zeker met zijn handicap, maar pfffff heb je ook nog een leven naast je sport man.

1 like

Dan moet je bij basketbal volgens mij zijn. Zo’n 40 miljoen per jaar ofzo, Cristiano verdiend iets van 30 miljoen. Ja het is geen ideaal beroep om te hebben/doen. Het heeft veel voor en nadelen.

Nee ik zou mijn ouders echt geen match vinden. Na 18 jaar huwelijk (en in totaal iets van 23 jaar samen) zijn ze gaan scheiden, voornamelijk om de reden dat ze te erg van elkaar verschilden en dat na verloop van tijd erg begon te botsen.

Wow, best veel mensen die hele lange relaties hebben (gehad). Ik kan me zelfs niet voorstellen dat ik bijvoorbeeld 2 jaar met iemand samen ben.

Heb jij een woonaccessoire in de vorm van een aap?

• Ja
  • Nee
  • Huh, is dat in de mode?

0 stemmers

Ik mis de LGBTQ+ een beetje in het rijtje!

7 likes

Wat zijn dit voor duivelse polls man

10 likes

Waarom geen optie “Ik haat disney”

15 likes

afbeelding

17 likes

Prinses Pauper?

Die barbiefilms worden steeds meer straat tegenwoordig tjongejonge

3 likes

NEE! Echt? :open_mouth:
Ik ga morgen maar de dvd opzoeken en weer kijken

1 like

Deze was de eerste die ik op dvd kreeg. De rest had ik ook op video. Mijn moeder heeft de Notenkraker uiteindelijk nog op dvd besteld. Man, die films zijn echt geweldig!

1 like

Van de Notenkraker en Rapunzel wel, maar het Zwanenmeer en de Prinses en de Bedelaar iets minder. De films daarna heb ik niet meer gekeken.

1 like

Omg lady en de vagebond, wij hadden daar een dvd (of videoband?!) Van en ik vond die zooo leuk!! En 101 dalmatiers hadden we ook 2 dvds van. Niet de tekenfilm versie. Verder was ik ook enorm aladdin, junglebook, en assepoester fan. Bambi en assepoester keek ik altijd bij een vriendin als ik daar ging logeren.

1 like

Jaaa! Ja die hadden we thuis.

Ja Cruella was vooral echt eng. Maar vond dat echt zo’n leuke film. Kan me ook echt die omgeving herinneren in die film, zo’n landelijk gebied ergens in Engeland.

1 like