Stel je persoonlijke vraag #11

Ik weet niet of ik haar echt irritant vind in ranking the stars, maar vooral heel vreemd en vaag.
Heeft mijn beeld van de Gerda uit Sesamstraat wel veranderd :’)

Wow er zijn mensen die Gerda leuk vonden in ranking the stars haha. Ik kijk een aflevering terug en jezus ze praat zoveel en vooral complete vage onzin. Get to the point. Ze wil overkomen als een wijze oma maar het tegenovergestelde komt eruit.

@ellegirltalk ken je haar vooral van ranking the stars of sesamstraat? Ik kan haar mij dus niet van sesamstraat herinneren maar in ranking the stars dacht ik echt, wat is er aan de hand met haar?

1 like

Gerda Havertong was zo vreselijk dat het grappig werd :joy:

1 like

Oh nee ik kon het niet aan haha. Patty werd al gek zodra ze haar mond opendeed. Ik denk dat ze niet meer voor dit seizoen is gevraagd omdat mensen er teveel over hebben geklaagd want Gerda had vast wel ja gezegd.

Sesamstraat! Maar mijn beeld van haar was dus van haar rol die ze daarin speelde. Niet helemaal waarheidsgetrouw bleek uit Ranking the Stars. Kan me geen specifieke dingen herinneren, maar wel dat ik dacht jeetje waar heeft ze het over en dat het tenenkrommend was.

2 likes

Ik ben zo verbaasd dat 60% haar niet kent. Keken jullie geen Sesamstraat?

4 likes

Kun je een poll voor aanmaken? Ik keek het volgens mij echt maar af en toe. Sowieso weinig tv gekeken dagelijks als kind. Was meer iets voor het weekend. En wij vroegen ook nooit of we televisie mochten kijken. Ik was daar te onrustig voor denk ik.

Ja dat vond ik juist grappig eraan hahaha iedereen ging dan met z’n ogen draaien en dan kwam zij weer met zo’n onsamenhangend verhaal zonder clou

2 likes

Ja, bij mij ook wel, maar ken de personages / acteurs nog wel van naam.

Keek jij als kind naar Sesamstraat?

• Nee, nooit
  • Soms
  • Dagelijks
  • Niet echt, maar broertje / zusje wel en dan keek ik een beetje mee
  • Weet ik niet meer
  • Anders

0 stemmers

Ja, de meesten wel iig. Misschien allemaal wel. Sien, Paula, Lex, Lot, Gerda, (meneer) Aart heten iig allemaal echt zo.

4 likes

Ja! En Elvan en Hakim

1 like

Door je post ben ik even gaan checken, en mijn (Duitse) nummer heeft zelfs 12 cijfers.

Die weet ik wel uit mijn hoofd trouwens, verder geen enkel mobiel nummer, wel het vaste nummer van mijn ouders. En een hoop nummers waar ik niks meer aan heb, zoals van mijn opa en oma, van het huis waar mijn oma een jaar na het overlijden van mijn opa uit verhuisd is waarna ze een nieuw nummer kreeg want ander kengetal. In 1998. Heel nuttig dat dat 21 jaar later nog in mijn hoofd opgeslagen is :roll_eyes:

2 likes

Denk wel dat Ieniminie een artiestennaam was :shushing_face:

6 likes

Oh sorry lekker lame van mij :woman_facepalming:t3: Ik beschouw mezelf ook wel als iemand met heftige emoties, maar niet zoveel door elkaar denk ik. Of ik kan mezelf gewoon niet zo goed analyseren, misschien kan jij dat wel supergoed!

Nee vanaf 0 tellen is ook weer raar. Wat is dan het idee van een pauze eigenlijk? Dat je nog wel een relatie hebt maar geen contact?

Als ik geen kinderen zou hebben waarschijnlijk ‘na mij de zondvloed’.
Mocht ik wel kinderen krijgen nog dan zou ik me wel rottig erbij voelen. Schuldig weet ik niet, wel rottig omdat ‘wij’ in theorie nog wat hadden kunnen doen om dit te voorkomen, maar onze eigen luxe belangrijker vinden.

1 like

Had het hier een keer met een collega over, maar ik geloof niet dat ik echt Mn best zou doen om te overleven na een apocalyps. Lijkt me helemaal niet leuk maar vooral heel vervelend, koud, vies en stressvol en ik hoop dat ik bij de eersten zit die sneuvelen.

10 likes

Same. Als dat niet zo is zorg ik er zelf wel voor. Geen behoefte aan leven in een wereld vol plunderingen, moord, hongersnood, watersnood, armoede, dode geliefden. Veel succes ermee en de vriendelijke groeten en tot nooit.

9 likes

Ja ik snap heel goed dat het zo voelt hoor, maar toch vind ik een relatie waarin je uit elkaar bent geweest anders tellen qua tijd dan een relatie waarin je dat niet bent geweest. Alsof je het “zonde” vindt van je relatiejaren en het daarom maar door de vingers ziet dat je een tijd(je) vrijgezel bent geweest. Even afgezien van dat dit waarschijnlijk een zware periode is.
Ik kende iemand die was 4 jaar samen, 2 jaar uit elkaar en die zei een jaar later tegen iemand waar ik bijstond dat ze 5 jaar samen was met haar vriend. Dat is toch gewoon niet zo? Maar misschien ben ik hier te feitelijk in.
——————————————

Een vriendin van je heeft een relatie. Hoe lang zou je zeggen dat ze een relatie heeft in de volgende situatie: ze is 2 jaar samen met haar vriend, gaan 2 maanden uit elkaar en komen daarna weer 1 jaar samen.

• 1 jaar
  • 1,5 jaar
  • 2 jaar
  • 2,5 jaar
  • 3 jaar
  • Anders, namelijk:

0 stemmers