Stel je persoonlijke vraag #11

Twee maanden vind ik nog wel een kort genoege break om het bij elkaar op te tellen. Bij een half jaar zou ik dat niet zo snel meer doen denk ik

9 likes

Zou gewoon haar daarin volgen, denk niet dat ik er zelf namelijk echt een mening over zou hebben

19 likes

Hmm het komt over alsof je hier best zwart/wit over denkt. Mijn ouders zijn voordat wij (de kinderen) waren geboren een halfjaar uit elkaar geweest. Als je dan weer bij elkaar terug komt (ze zijn nog steeds heel gelukkig met elkaar) moet je dan die voorliggende jaren maar niet meetellen? Nou nee maar iedereen denkt hier anders over.

2 likes

Het is voor mij relatief denk ik, want als je 10 jaar samen bent, een jaar uit elkaar bent en dan 25 jaar samen, dan zou ik ook zeggen dat je 35 jaar samen bent! Dus in t geval van je ouders is die break verwaarloosbaar vind ik. Als je 3 weken samen bent, 4 weken uit elkaar en dan weer 3 weken samen, dan zou ik niet zeggen dat je 3 maanden samen bent maar 3 weken.

Die break gaat anderen in principe niets aan (tenzij je het zelf fijn/essentieel vindt om te delen) en dan is het vaak makkelijker om de gehele periode te noemen. Tenzij er een heel groot gat tussen zit.

6 likes

Als je een relatie moest hebben met iemand die als beroep een professionele sport heeft, welke uit dit rijtje zou jij dan kiezen?

• Prof tennisser
  • Prof basketballer
  • Prof voetballer
  • Prof zwemmer
  • Prof schaatser

0 stemmers

Anoniem. Vind jij jouw ouders bij elkaar passen?

• Ze verschillen erg maar het past wel
  • A match made in heaven
  • Weet ik niet
  • Ja
  • Nee
  • Soms denk ik van wel soms denk ik van niet
  • Nee rampzalig

0 stemmers

Mijn ouders zijn heel verschillend, maar als mijn moeder met iemand zou zijn die net als zij is zou het dodelijk saai worden, en als m’n vader met een soortgelijk persoon zou zijn was het een gigantische chaos. Nu vullen ze elkaar precies mooi aan

6 likes

Voet- en basketballers zie ik als de typische vreemdgangers. Een schaatser zou ik niet kiezen want saaie sport en koud op de tribune. Het postuur van zwemmers is niet mijn ding. Dus dan blijft tennis over.

6 likes

Ah, ja heel rot hoe sommige kinderen de relatieshit van hun ouders meekrijgen.

@Sax haha, ja beetje mee eens. Maar de prof tennissers gaan dus vaak volgens mij juist vaak vreemd. Alsof het een normaliteit is. Al ken ik daar ook maar 1 verhaal van uit mn omgeving.

Ik kan me mijn ouders gewoon echt niet samen voorstellen, ik vind het zo geen romantische combinatie. Maar ik heb dan ook nooit bewust meegemaakt dat ze bij elkaar waren, was nog geen drie toen ze uit elkaar gingen. Ze zijn wel een jaar of zeven samen geweest, dus ze dachten er zelf een tijd lang toch anders over blijkbaar :smile:

O shit, daar gaat mijn theorie.

1 like

Mijn ouders ook. Zijn anderhalf jaar samen geweest, daarna een half jaar uit elkaar en toen weer bij elkaar en vrij snel daarna een kind. Dat zou anders ook wel vreemd zijn. Vind die jaren ervoor ook gewoon tellen, je leert in die jaren toch wat je aan iemand hebt en ik vind het helemaal niet hetzelfde als een nieuwe relatie. Vaak is het besluit om weer samen te komen ook veel meer overwogen dan het begin bij een nieuwe relatie.

3 likes

Mijn zwager sport op paralympisch niveau en het is soms zo vermoeiend, als je vraagt hoe het gaat dan zegt ie “goed” en daarna meteen over zijn sport. Vind het heel knap van hem, zeker met zijn handicap, maar pfffff heb je ook nog een leven naast je sport man.

1 like

Dan moet je bij basketbal volgens mij zijn. Zo’n 40 miljoen per jaar ofzo, Cristiano verdiend iets van 30 miljoen. Ja het is geen ideaal beroep om te hebben/doen. Het heeft veel voor en nadelen.

Nee ik zou mijn ouders echt geen match vinden. Na 18 jaar huwelijk (en in totaal iets van 23 jaar samen) zijn ze gaan scheiden, voornamelijk om de reden dat ze te erg van elkaar verschilden en dat na verloop van tijd erg begon te botsen.

Wow, best veel mensen die hele lange relaties hebben (gehad). Ik kan me zelfs niet voorstellen dat ik bijvoorbeeld 2 jaar met iemand samen ben.

Heb jij een woonaccessoire in de vorm van een aap?

• Ja
  • Nee
  • Huh, is dat in de mode?

0 stemmers

Ik mis de LGBTQ+ een beetje in het rijtje!

7 likes

Wat zijn dit voor duivelse polls man

10 likes