Waarom geen optie “Ik haat disney”

Prinses Pauper?
Die barbiefilms worden steeds meer straat tegenwoordig tjongejonge
NEE! Echt? 
Ik ga morgen maar de dvd opzoeken en weer kijken
Deze was de eerste die ik op dvd kreeg. De rest had ik ook op video. Mijn moeder heeft de Notenkraker uiteindelijk nog op dvd besteld. Man, die films zijn echt geweldig!
Van de Notenkraker en Rapunzel wel, maar het Zwanenmeer en de Prinses en de Bedelaar iets minder. De films daarna heb ik niet meer gekeken.
Omg lady en de vagebond, wij hadden daar een dvd (of videoband?!) Van en ik vond die zooo leuk!! En 101 dalmatiers hadden we ook 2 dvds van. Niet de tekenfilm versie. Verder was ik ook enorm aladdin, junglebook, en assepoester fan. Bambi en assepoester keek ik altijd bij een vriendin als ik daar ging logeren.
Jaaa! Ja die hadden we thuis.
Ja Cruella was vooral echt eng. Maar vond dat echt zo’n leuke film. Kan me ook echt die omgeving herinneren in die film, zo’n landelijk gebied ergens in Engeland.
Oh lord wij hadden ook deze film thuis, is in 1993 uitgebracht. Die film duurde zoo lang. Ik snap niet goed hoezo mn ouders die in huis hadden aangezien dat een klein beetje voor onze tijd was. Maar mn vader nam wel vaak films op op videoband volgens mij. Long story short. Ken jij de film Heidi?
- Ja ik ken het maar heb het nooit gekeken
- Ja ik ken het en heb het ook gekeken
- Heidi?
- Dit weet ik niet meer
- Ik ken alleen de tekenfilmversie van Heidi
0 stemmers
Ik heb alleen de Hello Kitty Heidi gekeken 
Ik heb soms echt het gevoel dat ik iets fundamenteels heb gemist in mijn jeugd. Wij hebben nooit een videorecorder gehad en ik heb dus ook nooit disneyvideo’s gekeken als kind. Het lijkt alsof mijn hele generatie hier mee is opgegroeid en ik ken er echt bijna niks van.
Ik vond zelf de echte film heidi als kind altijd heel mooi en indrukwekkend. Voor zover ik weet ook allemaal opgenomen in de bergen van oostenrijk/duitsland.
Ik heb vroeger ook nooit een hele disneyfilm gekeken en ik kan die ‘fascinatie’ met disney ook niet begrijpen, maar dat komt omdat ik er niet ben mee opgegroeid denk ik!
Ik weet niet wat dit is haha sorry
Ik ben gewoon in shock

Hahaha sorry ik weet het echt niet. Ik weet alleen dat jouw avatar ook van disney is omdat er toen allemaal mensen boos waren dat die man stereotyperend was voor mensen uit dat gebied, anders had ik dat ook niet geweten
Mijn moeder haatte Disney. Maar we hadden wel een videorecorder en ook boeken, maar geen Disney troep.
Ik vind het jammer dat mijn moeder niet meer leeft want vroeger snapte ik haar beweegredenen nooit echt, maar het had wel met stereotypering (oa genderrollen) en Amerika te maken en denk dat we nu samen goed zouden kunnen bitchen tegen dingen als Disney. 
Die hele Disney adoratie ontgaat mij ook. Heb afgelopen zomer pas voor het eerst the Lion King gezien (de nieuwe), was wel aardig maar of ik nou veel gemist heb in mijn jeugd? Denk dat ik wel zonder kan 
Ik heb die idd ook niet gezien! Ik heb wel stukjes gezien van sommige want ik kan me bepaalde delen wel herinneren, maar ik vond tekenfilms altijd naar en kreeg er nachtmerries van, zelfs van vrolijke tekenfilms.