Stel je persoonlijke vraag #11

Ik heb een chilly fles, dat telt denk ik XD

ja :stuck_out_tongue:

Even een visual om het dan nog erger te maken :’)

21 likes

Ohhhh wel een mooie hoor!

1 like

Hier hebben veel cafĆ©s s’avonds hun terras al omgebouwd tot rookruimte, met hekken eromheen. Je kan dan alleen vanaf het feestje dat terras op. Dus dan kun je gewoon naar buiten en weer naar binnen, vaak met een stempel, maar drankje mag niet mee naar buiten.

Thanks! Heb stiekem ook nog een effen rose :rofl: echt de perfecte drinkflessen 10/10 would recommend

Ik volg het jeugdjournaal weer sinds ik een docentenopleiding volg omdat ik een beetje wil weten waar leerlingen zich mee bezighouden. :upside_down_face:

4 likes

Ik bleek sowieso wel redelijk goed geĆÆnformeerd aldus sommige leerlingen op basis van bepaalde dingen die ik doe of draag. :’)

1 like

Maar dat is niet per se recent toch? Veel clubs doen dit al jaren. Vond het altijd irritant dat je je drankje niet mee naar buiten mocht nemen.

Ja daarom, dat ā€œprobleemā€ is allang getackeld!

1 like

Ik vind het zo grappig dat de vsco girl (oftewel visko gurl) als een soort wild dier beschreven wordt. ā€œik zag laatst een visko gurl op de fietsā€ wat erg

11 likes

What the fuck. Ik had dus nog nooit van een vsco girl gehoord. Ik begrijp het gewoon niet, vooral dat taaltje. Sksksk andoop? Heh?

34 likes

Terwijl ze wel zorgen voor de schildpadden!!! tssssssk.

1 like

Hahaha ok heb precies hetzelfde inderdaad! Voel me echt mega oud nu.

2 likes

Ik ben toch niet de enige die vsco als Vee Es Cee Oo uitspreekt

• Oh jawel
  • Nee ik spreek de letters ook los uit

0 stemmers

Ik blijf dat ook gewoon lekker doen hoor

ja hierdoor besef ik me ineens dat het zusje van mn vriend een vsco girl aan het worden is. Hoe red ik haar hiervan, het lijkt me heel irritant

Dan moet je toch echt bij die jonge vrouw in die video zijn. Die kenner. :upside_down_face:

1 like

Haha ik ging even op Whatsapp kijken. Ik typ dus blijkbaar altijd ok. Een bepaalde vriendin oke, een andere okĆ© en m’n date okee. Wat een variaties!

3 likes

Ik mis de K die mijn vader altijd gebruikt. Vind dat altijd zo droog. Ik typ meestal ā€œokeā€.

3 likes

Normaal oke, maar autocorrect verandert het altijd naar okƩ en dus typ ik dat dus altijd.

1 like