Ik heb zero interesse in een mannenkont🤐 ook niet in een vrouwenkont overigens. Zo’n typische mannen maaslanderkaasreclame kont vind ik wel nice. Het lijkt me wel dat schaatsers 1 van de best getrainde billen hebben uit dat rijtje.
Ik ken alleen de Disneyverhalen omdat wij boekjes hadden van de Disney boekenclub en wij daaruit voorgelezen werden.
Hadden jullie dit soort boekjes ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De Reddertjes waren echt mijn favo
Langebaanschaatsen ligt aan de afstand, 10km is echt dodelijk saai maar vind tot 3000m altijd heel spannend
Ja ik ook! Wij hadden van die grote donkerrode sprookjesboeken die al jaren in de familie zaten, papier was ook een beetje vergeeld, was echt fantastisch als mijn vader die pakte ipv de Disney boekjes. Leek wel het boek van Sinterklaas.
Nou kom bij mn ouders langs, die hebben altijd schaatsen erop.
Mn vader vindt dat leuk.
Wat is het steriotype afrikaanse postuur van de man volgens jou dan? Ik denk dan aan atletisch, brede schouders, goede kont idd, lange benen. Weinig vet en heel sterk. Gespierd maar niet te uitgesproken.
Over sprookjesboeken gesproken, ik denk dat mijn moeder het iedereen afraad. Als wij lang onderweg waren ging er zo’n cd op. Het schijnt voornamelijk “de kip met het gouden ei” te zijn en mn moeder werd er gek van dat het zo vaak herhaalt werd. Waarschijnlijk sliep ik grotendeels en mn zus niet. En iets met bibbelebonse mensen? Maar wij werden iig rustig zodra zo’n irritant kutsprookje er voor de 100e keer onderweg opkwam.
Heb jij ook nog steeds je ventilator elke nacht aan omdat je gewend bent aan dat geluid en niet meer kunt slapen in stilte?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Op de Bibelebontse berg wonen Bibelebontse mensen
En die Bibelebontse mensen hebben Bibelebontse kinderen
En die Bibelebontse kinderen eten Bibelebontse pap
Met een Bibelebontse lepel uit een Bibelebontse nap
Ik kende het ook uit mijn favoriete kinderboek:
Ik zou i.p.v. white noise het geweldig vinden om een geluidsopname van een föhn te hebben tijdens het slapen.
Edit: omg net gevonden op YouTube. Ben nu al zen.
Ah ja dat was het
ken het alleen van onderweg tijdens reizen als kind. Nooit geweten dat het van een boek kwam 
Ik geloof dat het liedje niet door de schrijver van dat boek is bedacht, maar dat is wel waar ik het van ken! Geen idee wat de herkomst is eigenlijk?
Hahahahah Klara. Trut. Maar ben echt team Heidi, Heidi moest ineens bij nette mensen in frankfurt wonen ipv een hutje in die berge op een godvergeten plaats.
Hahaha ja want de lucht ofzo was goed voor haar, dus dat genas haar. Ik ga echt stuk.
Haha ik ken het dus alleen van die film he. Gelukkig had ze nog wel een buurjongen waarmee ze hoog in de bergen een enorm stuk kaas mee kon opvreten. Herlich.

Wtf hebben mn ouders ons naar laten kijken. Heidi’s ouders gaan dood onder een boom en dan naar boze opa in de alpen. Vet gezellie.
Beide 
Ik ben maar gegaan voor levensovertuiging, want het is geen hobby. Maar ik ben sinds kort bezig met vegan activisme en dat voelt erg als een community.
Omg ik had laatst nog een karaoke sessie met mezelf van Barbie als prinses en de bedelaar. Was echt genieten
Rookruimtes in de horeca worden verboden. Wat vind jij, moeten rookruimtes overal verboden worden? Vliegvelden, overheidsgebouwen etc.
- Ja, overal verbieden, ik rook
- Ja, overal verbieden, ik rook niet
- Nee, niet overal verbieden, ik rook
- Nee, niet overal verbieden, ik rook niet
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Ik werk in de hulpverlening maar dan op een kantoor. Er zijn op een etage twee rookruimtes.
Officieel nog maar één maar het management heeft er gewoon nog één in gebruik terwijl daar op staat dat het niet meer mag🙄.
Maar wat ik zelfs nog raarder vind, op de behandelafdelingen is er een zero beleid maar hier mag het dus nog wel…
Ik ben redelijk recent gestopt met roken. Ik rookte al heel weinig maar wel op werk, nu niet meer. Nog wel als ik ga drinken (wat ik bijna nooit meer doe) maar zou het toch chiller vinden als het gewoon helemaal nergens meer mag.