Stel je persoonlijke vraag #11

Ik vind Ok echt een synoniem voor ‘Ik ben het absoluut niet eens met wat je zegt en ik haat je en ik hoop dat je een langzame en pijnlijke dood sterft.’

59 likes

!!! Dit

2 likes

Mijn favoriete oke

giphy

18 likes
10 likes

Ik oki zie ik nu! Toch nog een variant.

2 likes

I AM JASMINE MASTERS AND IVE GOT SOMETHING TO SAY

12 likes

Ik had natuurlijk naar mezelf gekrabbeld dat ik alleen lieve krabbels liet staan en die van mijn bbf’s liet ik dan staan

21 likes

Over hyves. Heette dat rechts op je scherm nou een por ofzo? Echt een hoop ongepaste berichten gekregen daar.

1 like

wat is je favoriete formule?

• a2+b2=C2
  • E=MC2
  • R+R=R+R back

0 stemmers

kijk jij (stiekem) neer op mensen die:

• vlees eten
  • roken
  • veel drinken
  • vliegen
  • bont dragen
  • bij de primark winkelen
  • drugs gebruiken
  • bepaalde politieke voorkeuren hebben
  • slechte taalbeheersing hebben
  • gelovig zijn
  • pro-zwarte piet zijn
  • de telegraaf lezen
  • utopia kijken
  • ras(honden/katten) hebben

0 stemmers

Utopia kijken is de enige waarvoor ik geen excuus kan bedenken, de rest kan ik nog wel verdedigen (tweedehands bont, ontwetendheid, slechte opleiding ect)

5 likes

Mijn relatie is begonnen op Hyves (lol). Baal echt tot de dag van vandaag dat we niet op tijd onze chatgeschiedenis hebben opgeslagen. We chatten over kroketten bij elkaar door de brievenbus gooien. Nou je begrijpt, ik was direct verkocht. Eerste date was kroketten eten en tongen in zijn achtertuin.

33 likes

Een por was geen bericht, je kreeg alleen een melding van “pietje heeft je een por gestuurd” en dan kon je terugporren. Dat deed ik eigenlijk nooit. Stuurde wel veel krabbels, echt wat we daar met elkaar zonder enige gene allemaal bespraken is echt shocking.

Oh en ik heb ook een jongen die ik niet kende maar heel knap vond “ik ben verliefd op je” gestuurd. Ik snap niet dat ik dat durfde maar het heeft wel gewerkt. :joy:

Porren is toch van Facebook? Heette dat op Hyves niet tikken?

6 likes

Oja dat zou ook kunnen! Maar tikken stond rechts. Was er wel iets vergelijkbaars als een por?

Dit waren de tikken. Ik weet nog dat ik met uitgaan met iemand had gezoend en hij had daarna een tik gestuurd met “Jan likt Jumpsuit”. Dat zag ik de volgende dag en vond ik heel genant. :laughing:

12 likes

Wat vind jij van een bodywarmer?

• Bij alles en iedereen verschrikkelijk
  • Ligt eraan wie het draagt
  • Leuk
  • Soms kan het leuk staan
  • Geweldig ik ben een bodywarmer fan
  • Neutraal

0 stemmers

Vind het alleen soms schattig bij een kind maar verder niet oké

1 like

Ligt eraan wie het draagt. Marty McFly = ja, praktisch alle andere mensen = nee.

9 likes

Denk eerder niet dan wel. Kan het vrij benauwend vinden en vind het vaak niet leuk om mee te gaan naar sociale verplichtingen. Sterker nog dat vind ik bijna altijd vreselijk. Terwijl sommige mensen het superleuk vinden om mee te gaan naar familie/vrienden. De vrienden van mn ex waren bijv allemaal heel aardig en ik werd altijd uitgenodigd. Maar ik vond dat ondertussen maar niks.

2 likes