Ik denk dat het rookverbod voor heel veel overlast gaat zorgen op straat ‘s avonds/‘s nachts en de eigenaar van ‘mijn’ kroeg gaat er hoogstwaarschijnlijk door failliet 
Op sommige plekken kun je als je naar buiten gaat niet meer naar binnen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
Huh wat raar? Bedoel je in een kroeg ofzo? Ik zat trouwens vaak door de weeks bij de krul in amsterdam en daar hadden ze een pot staan met geld en als er dan controle was en ze kregen een boete omdat er binnen was gerookt betaalden ze dat met dat geld wat klanten in die pot hadden gedaan. 
Omdat ik er zelf geen hinder van zou hebben als rookruimtes overal verboden zouden worden, heb ik daar in principe geen bezwaar tegen, maar ik weet niet goed of het helpend is om rookruimtes zonder meer overal af te schaffen, zetten rokers dan niet juist hun hakken in het zand?
Voor degene die getrouwd zijn of willen trouwen in Nederland, welk seizoen zou jij dan uitkiezen? Al kan je natuurlijk ook gerust stemmen als je niet wil trouwen. 
- Lente
- Zomer
- Herfst
- Winter
0 stemmers
In 013 bijvoorbeeld doen ze iets met hekken en ze verbouwen de oude EHBO ruimte tot een open ruimte waardoor je naar buiten kan lopen. Het rookhok kan dan een mooie nieuwe EHBO ruimte worden. Grote poppodia zullen hier wel iets op bedenken. Kroegen, ja… hier in Tilburg wordt er op plekken zelfs nog binnen gerookt dus die zullen er niet wakker om liggen
Ik keek net op z’n insta en kom erachter dat ik een match ben geweest op tinder met iemand die blijkbaar zijn foto’s had gebruikt.
ik weet nog dat ik twijfelde om te liken want vond hem ook iets fouts hebben. Hij had o.a. zo’n foto gebruikt waar die gast een veel te strakke blouse aan had. Ik ga er iig niet vanuit dat hij de echte was haha.
Als het niet voor mijn hooikoorts zou zijn zou de lente ook een optie zijn. Met hooikoorts ben ik de bruid van Frankenstein.
Edit: blijkbaar is begin juni toen ik getrouwd was nog steeds lente?
Welke VSCO dingen heb jij? (Ik keek net het jeugdjournaal terug.)
- ik gebruik de vsco app
- witte airpods
- (vans) slip ons sneakers
- schelpenketting
- Fjällräven-tas
- scrunchie(s)
- bijenwaslipbalsem
- metalen rietjes
- gezichtsspray
- Hydro Flask of andere aluminium drinkfles
- Tye Dye t-shirt
- dunne armbandjes met kralen, van leer etc (zelfgemaakt / etsy)
- geen
0 stemmers
Ik heb een chilly fles, dat telt denk ik XD
ja 
Ohhhh wel een mooie hoor!
Hier hebben veel cafés s’avonds hun terras al omgebouwd tot rookruimte, met hekken eromheen. Je kan dan alleen vanaf het feestje dat terras op. Dus dan kun je gewoon naar buiten en weer naar binnen, vaak met een stempel, maar drankje mag niet mee naar buiten.
Thanks! Heb stiekem ook nog een effen rose
echt de perfecte drinkflessen 10/10 would recommend
Ik volg het jeugdjournaal weer sinds ik een docentenopleiding volg omdat ik een beetje wil weten waar leerlingen zich mee bezighouden. 
Ik bleek sowieso wel redelijk goed geïnformeerd aldus sommige leerlingen op basis van bepaalde dingen die ik doe of draag. :’)
Maar dat is niet per se recent toch? Veel clubs doen dit al jaren. Vond het altijd irritant dat je je drankje niet mee naar buiten mocht nemen.
Ja daarom, dat “probleem” is allang getackeld!
Ik vind het zo grappig dat de vsco girl (oftewel visko gurl) als een soort wild dier beschreven wordt. “ik zag laatst een visko gurl op de fiets” wat erg