Stel je persoonlijke vraag #11

Wat vind jij van zo’n aquarium?

• Heel vet
  • Neutraal
  • Wel mooi
  • Lelijk
  • Mwah heb het niet zo op aquariums

0 stemmers

Haha de katten bij mijn ouders hebben geen naam en we noemen ze altijd gewoon ‘poes’. Mijn ouders wonen wel op een oude boerderij met meerdere dieren dus dat zal ook wel invloed hebben haha.

Zielig vooral, visjes kunnen niet ver zwemmen…

34 likes

E=MC2 omdat het mij doet denken aan een bepaald nummer.

3 likes
  • NY pizza
  • Domino’s

0 stemmers

• Mc Donalds
  • Burger King
  • KFC

0 stemmers

Was porren niet bij MSN dat het beeld van de ander ging trillen? :thinking:

Nee dat is een buzzer!

7 likes

Ja ik zag er laatst in bij m’n tandarts staan, ook zo’n hoge toren. Vond het er echt vet uitzien maar waarschijnlijk niet diervriendelijk. Die horizontale aquariums vind ik dan weer lelijk.

Papajohn’s pizza!! Had eerst altijd Domino’s maar als je Papa hebt gehad wil je nooit meer andere (en NY pizza heb ik een paar keer gehad maar vond ik niet te vreten)

2 likes

Haha ik ben behoorlijk in de minderheid met mijn voorkeur voor NY, maar ik vind de pizza’s van Domino’s altijd heel erg vet. Dan heb ik altijd last van mijn buik.

Ik vind Papa John’s juist heel vies. Heb één keer daar pizza gehaald en heb de halve pizza gewoon laten liggen

1 like

Whut!? Mc boven burgerking?? :anguished:

HOEBA HOEBA HOEBA HAP HAP HAP
HOEBA HOEBA HOEBA HAP

Dit zit de komende 5 jaar weer in mijn hoofd, en bedankt he :laugh:

Samenvatting

In het tv-programma Het Instituut hebben ze ooit dit liedje gebruikt in een experiment over geestelijke marteling haha, dat is vast voor een reden :’) (allemaal met toestemming van de vrijwillige deelnemers, geen zorgen er werden geen mensenrechten geschonden)

https://www.npostart.nl/heeft-het-zin-om-iemand-te-martelen/02-11-2017/VPWON_1275700

3 likes

Heb jij wel eens op een spijkerbed gezeten?

• ja
  • nee

0 stemmers

The Iron throne (zo’n eentje van game of thrones)

• ja
  • nee

0 stemmers

een corduroy broek gedragen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Een overgooier aangehad?

• ja
  • nee

0 stemmers

Dit is de eerste poll, waar ik alle opties kon afvinken! Best leuk wel.

Ik ben zelf onderdeel van de LGBTQIAP+ community en zit ook in veel online communities waarin ik mensen gemeet heb of gewoon contact mee heb.

2 likes

Vrienden begroeten met een kus of met 3 kussen? Daar zit nog wel een verschil tussen, voor mij.

Met 1 kus: ja

Met 3 kussen: nee, dit vind ik te formeel/onpersoonlijk en doe ik alleen met mensen die verder van me afstaan, en met verjaardagen enz.

10 likes

Mijn vrienden, ouders en zus geef ik altijd een zoen

Hangt heel erg van de vrienden af, sommigen geef ik liever een knuffel, en vrienden die ik elke dag op werk of op de uni zie geef ik ook niet elke keer een kus daar haha

Ik geef mensen die ik niet ken een hand en daarna een knuffel. Dat kan awkward situaties opleveren als ik iemand een knuffel geef en diegene dacht 3 kussen, dan geef je van die enorm dichtbije zoenen met je armen om iemand heen. Had ik laatst met een van mijn bazen die ik maanden niet gezien had, dus als automatisme een knuffel wilde geven. Dat is sowieso al ongemakkelijk (wie knuffelt nou z’n baas), maar als je dan opeens ook superclose elkaar 3 zoenen geeft… ach man houd op. We vonden het allebei erg awkward en negeren nu dat dit ooit heeft plaatsgevonden.

1 like

Dat is bij ons heel gewoon. Hey hoe istie? (Smak) Ja goed (smak) en met (smak) jou? En dan elkaar aankijken. Aaaaltijd

3 likes