Oja! Die goede oude tijd 
Omdat het zondagavond is, en ik mijn tweewekelijks terugkerende rotklus van mijn bed verschonen weer heb moeten doorstaan net. Wat zijn je drie meest gehate klusjes in het huishouden?
- Afwassen
- Stofzuigen
- Dweilen
- Vieze was uitzoeken (+ in machine gooien)
- Was ophangen
- Was opvouwen
- Bed verschonen
- Afwas
- Vaatwasser in/uitruimen
- Badkamer schoonmaken
- Keuken schoonmaken
- Toilet schoonmaken
- Koken
- Vuilnis wegbrengen
- Ramen lappen
- Boodschappen
- Oud papier/glas wegbrengen
- Planten water geven
- Gordijnen wassen
0 stemmers
En welke drie vind je het leukst?
- Afwassen
- Stofzuigen
- Dweilen
- Vieze was uitzoeken (+ in machine gooien)
- Was ophangen
- Was opvouwen
- Bed verschonen
- Afwas
- Vaatwasser in/uitruimen
- Badkamer schoonmaken
- Keuken schoonmaken
- Toilet schoonmaken
- Koken
- Vuilnis wegbrengen
- Ramen lappen
- Boodschappen
- Oud papier/glas wegbrengen
- Planten water geven
- Gordijnen wassen
0 stemmers
Was uitzoeken, ophangen: ja! Was opvouwen, verschrikkelijk. Vooral sokken en ondergoed! En zie net dat ik er per ongeluk twee keer afwas tussen heb gezet… Mijn haat gaat diep blijkbaar
Ik heb vooral een ontiegelijke grafhekel aan stofzuigen, zoveel lawaai en zo lomp en VRESELIJK. Maar ik woon maar op 20 m2 dus vind een robotstofzuiger ook echt nog iets te overdreven haha
Ah joh je kunt ‘m toch kopen met het oog op de toekomst, ooit zul je groter gaan wonen. 
Heb al een tabblad openstaan, wacht alleen nog op het moment dat de frustratie zo groot wordt dat ik ‘m met mn ogen dicht ga bestellen haha
Bed verschonen, zo fijn om dan in de ochtend alles eraf te halen en te wassen. Maar dan, wil ik naar bed. Kom ik boven en zie ik dat ik het bed nog moet verschonen! Kan daar zo chagrijnig van worden en denken Jezus Saturnus waarom doe je dat niet in de middag als je boven de was aan het inruimen bent? Of als je iets weglegt boven? Kan dan zo moe van mijzelf worden. Dat ik mijzelf zulke nare dingen aan doe in de toekomst.
Draadloze stofzuiger! Ik haatte stofzuigen ook en ik deed echt een uur over 1 ruimte maar nu met een steelstofzuiger is het zoveel simpeler.
Ik miste echt de optie Strijken. Vreselijk en het komt elke keer weer terug
choose one!! respectievelijk:
- noorse elandhond
- ijslandse schaapshond
- zweedse herder
- deense dog
- finse spits
0 stemmers
Heeft ie ook een Noorse naam?
Ik heb geen idee wie wie is, want de meeste stemmen staan altijd bovenaan maar neem aan dat je het van boven naar beneden gewoon hebt benoemd? Dan ga ik voor die laatste hond de rest vind ik niks
Alhoewel ik een Deense Dog ook echt superleuk vind. Zo lekker lomp en groot, maar tegelijkertijd hebben ze dat zelf niet echt zo door en kruipen ze het liefst op schoot en hebben ze een heel klein hartje waardoor ze echt een held op sokken zijn (althans degene die ik ken, maar zie het ook vaak in filmpjes).
Hahaha jaaa ik ken er ook één en ben echt fan. Maar hebben zo vaak fysieke problemen en worden niet zo oud dat ik ze daarom en in combinatie met de grootte nooit zou nemen
Ja dat is inderdaad heel zielig. Zijn ook best wel kapot gefokt. En inderdaad door de grootte hebben ze wel echt wat ruimte nodig.
Die wat ik ken komt uit het asiel omdat ie te groot was geworden voor de eigenaren… nu woont hij op een boerderij. Daar deed hij zich de eerste uren voor als een macho. Tot dat ie kennis maakte met een kat die vanaf de schutting zat te kijken. Heb nog nooit zo hard gelachen. Die sukkel wilde zo bij zijn baas in de armen springen omdat ie bang was haha. Toen kwam zijn ware aard naar boven. Nog steeds als ie ergens van schrikt of iets nieuw ziet veranderd hij echt in de grootste softy ooit 
Eerst ff naar de uitslag gekeken en toen gestemd voor
De underdog 

Heb jij wel eens brunost gegeten? Dat is een bruine geitenkaas uit Noorwegen.
- Nee maar het klinkt vies
- Ja en ik vond het lekker
- Ja en ik vond het niet lekker
- Nee maar ik zou het wel willen proberen want kaas
- Weet ik niet
0 stemmers
Een vriend van mij zit nou voor de derde keer voor onbepaalde tijd in noorwegen en hij heeft het weer over brown cheese. Dus ik dacht ik google maar eens een keer, het is dus brunost en het schijnt naar caramel te smaken en geweldig lekker te zijn.
Anoniem. Hoeveel nullen sta jij in de plus op je lopende rekening?
- 4
- 3
- 2
- 1
- 0
- Meer dan 4
0 stemmers
Ik heb nooit meer dan 200 euro erop staan. Als ik meer nodig heb boek ik wel over.
Het ligt er een beetje aan waarmee je het eet, maar ik vond het plakkerig en zoet.