Ik werk 36u maar haal t daar gewoon niet in en werk dus standaard 4-6 uur teveel elke week. Ik neem soms voor een dagje vrij geen vrije dag op, dus zo compenseer ik t weer 
Jij vroeg waarom, ik zei waarom. En ja dat dat valt mee hoor.
Ja maar jij zei dat ik het overanalyseer, maar dat deed ik niet maar was gewoon benieuwd waarom mensen voor meteen/meer aflossen gaan. Je gaf inderdaad al antwoord op die vraag.
Ben jij bang voor ganzen
- Doodsbang
- Mwoah voel me wel ongemakkelijk
- Nee
0 stemmers
Stel, je moet je een week verstoppen in het huis van je ouders. Je hebt genoeg eten/drinken, mag vrij bewegen door het huis, de bewoners (je (Stief) ouders) mogen alleen niets door hebben van deze logeerpartij. Lukt je dit denk je?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Naar aanleiding van een discussie met een collega: weet jij wat fierljeppen is?
- Euh…Wat?
- Jazeker!
- Ja natuurlijk, behoort tot de algemene kennis
0 stemmers
Heb het zelfs een keer gedaan op schoolkamp!
Ligt toch aan de grootte van het huis en hoe gehorig alles is en hoe bemoeizuchtig je ouders zijn? Ik zou nog geen uur daar in huis kunnen zijn zonder dat iemand het weet geloof ik :’)
edit: zijn ganzen eng? voor zwanen kan ik wel bang zijn, die zijn echt sterk!
Jaa klopt, hangt van zoveel af! Snap ook wel dat het makkelijker is als je ouders op een boerderij wonen dan als ze in een studio wonen. Maar toch! En ja, ik word altijd ongemakkelijk van ganzen. Sport wel eens in een park waar er tientallen zitten, als als ze dan op je af komen lopen, brr
Ik heb het gewoon niet zo met de zachte g. Maar het kan heel leuk zijn
Zo af en toe denk ik echt dat ik goed klink, dus dan film ik het op Snapchat en als ik het dan terug hoor denk ik laaaaat maar, klinkt nog steeds nergens naar.
Bij alleen de f krijg ik het forum maar als ik ‘fo’ typ krijg ik de site van het FOAM, gaat nog wel eens mis
Ik kreeg vroeger veel complimenten over mijn zangkwaliteiten, maar met het verloop van tijd zijn alle mensen die ervan overtuigd waren dat ik supergoed kon zingen écht goed geworden in zingen (door zangles of simpelweg oprechte interesse), terwijl ik nog steeds Diamonds van Rihanna in de auto meezing als ik los wil gaan met mijn stem. 
Is het raar om mijn getrouwde vriendin een satifyer pro te kopen voor haar verjaardag?
- Ja!!!
- Nee lekker toch
- Wat is een satisfyer pro?
0 stemmers
Ik vraag mijn vrienden elk jaar seksspeeltjes voor mijn verjaardag en ben altijd stiekem een heel klein beetje teleurgesteld dat niemand dat serieus neemt, dus ik vind het een uitstekend idee!
Waarom zou dat raar zijn, mag je niet meer masturberen in een relatie/huwelijk ofzo?
Nee handjes boven de deken aub
Als ze single was had ik t er ook bij gezet. Maar wil haar niet voor het blok zetten bij haar man oid
Weinig mensen krijgen nog per uur betaald toch? Je krijgt gewoon een maandsalaris en bij sommige functies horen overuren gewoon erbij. Althans zo wordt dat bij mijn werkveld wel gezien. Het feit dat je regelmatig overuren zal moeten maken wordt wel meegenomen in de hoogte van je salaris.
Bij mijn functie (nog) niet trouwens maar ik laat me gewoon gebruiken.
Dat verschilt inderdaad per werkveld denk ik! Ik ken ook veel meerdere mensen die overuren uitbetaald krijgen, of in tijd voor tijd.
Mijn vriend kreeg zijn overuren bij zijn vorige baan eens in het half jaar in een envelop mee naar huis. Dat was wel lekker sparen! (Hij kreeg daar wel een vast maandsalaris)
Ik vind dit niet mega anaylseren hoor. Het is toch wel goed om even de voors en tegens te bekijken als je zoiets groots gaat doen. Wanneer je in één keer kunt afbetalen is het bijna altijd beter dit niet te doen. Dat is belastingtechnisch gezien gewoon mega onvoordelig. Daarbij wordt geld alleen maar minder waard dus 10 euro nu is meer dan 10 euro over 5 jaar.
De enige redenen om in één keer af te betalen zijn je gemoedsrust of als je een huis wil kopen een hypotheekverstrekker zegt dat het beter is. Of als je met je spaargeld boven de belastingvrije voet komt; maar in één keer afbetalen is bijna altijd duurder.
Ja, en als je het voor je gemoedsrust wil doen, zou ik het zeker doen. Ik had een vrij grote schuld en werd daar zo onrustig van dat ik hem meteen heb afbetaald toen ik het geld had. Nooit spijt van gehad!