Stel je persoonlijke vraag #11

Ja soms is dat gewoon meer waard dan geld.

2 likes

Ik schep graag op dat ik goed kan boeren. Een raar iets om over op te scheppen maar nu weet FF het iig ook.

11 likes

Hahaha, ik heb vroeger ook wel eens lopen opscheppen dat ik kan boeren op commando (wat ik ook wel kan, daar niet van ;p)

2 likes

Als jij een glas cola drinkt moet jij dan boeren?

• Ja altijd
  • Ik drink geen cola
  • Vaak wel
  • Meestal niet
  • Nee nooit

0 stemmers

Ik houd mezelf tegenwoordig wel in. Vroeger ging het automatisch en soms in gelegenheden waarin ik daarna besefte dat het echt nogal ongepast was. Scheten laten ben ik dus slecht in, op commando kan ik dat sowieso nooit en in de jaren dat ik met mn ex was heeft hij me nog nooit een scheet horen laten. Niet omdat ik het tegenhield, het komt er gewoon niet uit :sweat_smile:. Dit vertelde hij ook tegen zn vrienden op de 50e verjaardag van zn moeder. :+1:

Ik weet niet hoe ik deze poll (en die hiervoor) moet opvatten. Gaat het erom hoe je iets noemt, of wat lekkerder is? :stuck_out_tongue:

Mensen die dit een broodje noemen… :confused:

34 likes

Nee da’s een boterham met hagelslag!

80 likes

Wat een teleurstelling als mensen vragen of je zin hebt in een broodje.

26 likes

Ik heb ooit in de voetbalkantine gewerkt en volgens mij als mensen een broodje kaas bestelden kregen ze zo’n ranzig zacht bolletje met veel boter en een plakje zweetkaas.

1 like

:fearful:

Dit noem ik een broodje kaas

image

50 likes

Hard bolletje is een term die ik niet gebruik, haha.

Boterham:

image

Ben je het hiermee eens?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bolletje:

image

Ben je het hiermee eens?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Broodje:

image

Ben je het hiermee eens?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik heb hem even gepollificeerd

Haha ja, liefst wel, maar ik wilde niet nog meer discussie maken over wat er dan nog meer op hoort bij een broodje kaas haha

Oh ja, even m’n favoriete eten wat m’n oma altijd meebracht er ook in gooien:

image

Dit is een hardbroodje. Eens?

• JA
  • Nee

0 stemmers

Ik dacht dat dit american pancakes waren. Ik ken dat brood helemaal niet?

18 likes

Dit ken ik ook alleen maar uit Groningen. Voor zover ik het weet (maar ben niet Gronings) heb je een luchtigere versie (niet op het plaatje) en een plattere, hardere versie (wel op het plaatje).

2 likes

Nee da’s een pistolet met kaas.

Edit sorry te snel, de pistoletconsensus was al bereikt.

Leuk hoe bevlogen we allemaal zijn over broodsoorten.

4 likes

Oh, daar ben ik het eigenlijk ook weer wel mee eens.

Pistoletje ken ik trouwens ook wel, en dat kan interchangable zijn met een broodje kaas/gezond, maar dan vervalt de term pistoletje voor mij. Een pistoletje is wel een specifieke soort broodje.

(Het gaat te snel en ik ben nu al alle quotes en wie waarop reageert kwijt)

1 like

Het broodonderwerp was al happening op EGF.

1 like