Stel je persoonlijke vraag #11

Nee man ik wil gewoon in rust in het Nederlands roddelen in het buitenland. Er zijn al veel te veel mensen die dat spreken.

Ben serieus enkel Portugees aan t leren zodat ik in publiek onaardige dingen kan zeggen tegen Mn bestie die Braziliaan is.

6 likes

Love dit. Dit zeggen wij thuis echt nog wekelijks

1 like

Een foto trekken kan ik niet aan wennen, net als t dubieuze gebruik van poep en poepen, en natuurlijk kraantjeswater.

Verder vind ik Vlaams heel mooi.

5 likes

Maar je zei dat je het er ook bij had gezet als ze single was en dat haar relatiestatus dus geen onderdeel is van de vraag. Waarom staat het er dan toch bij?

Bij mijn werk wordt er eigenlijk nooit officieel ziek gemeld. Veel gaan gewoon wel werken ookal zijn ze ziek (ik ook bijna altijd) en als je écht te ziek bent wordt dat meestal gewoon de avond van tevoren in de groepsapp gegooid en dan wordt er samen naar een oplossing voor een vervanger gezocht. Dat gaat eigenlijk altijd goed, ons ziekteverzuim is daarom vrijwel niet aanwezig omdat we ons nooit officieel ziek hoeven te melden.

1 like

Ik woon naast het Westland. Kan dus niet anders. Al is bijna iedereen meer met gewassen bezig.

1 like

De laatste vraag vind ik een beetje lastig, ik moet gewoon aangeven of ik er wel of niet ben als ik ziek ben. Ik kan niet op maandag aangeven dat ik ziek ben en dan donderdag pas weer komen zonder iets te laten weten en dat is wel wat je bedoelt met jouw vraag toch?

1 like

Ik kom zelf van de boerderij dus mijn familie sowieso al haha. En alle buren en mensen van school ook

1 like

Omg pistolé :joy: net als mensen die het over de frans accent Zjamin ipv Jamin hebben.

2 likes

Ah ja, ik heb nog nooit bij een bedrijf gewerkt waar dat zo gaat, vandaar! Weer wat geleerd :smiley:

1 like

Haha mijn oma zegt ook Zjamin, vind het wel aandoenlijk bij haar. Vroeger verbeterde ze mijn en zusje en mij ook altijd als wij het hadden over Jamin ipv Zjamin

Haha ja maar oma’s mogen dat. Die generatie heeft ook toilet bedacht in plaats van plee. Mijn oma zei altijd méé-kup met de klemtoon op “me” ipv op “kup” mee-kĂșp. Klinkt ook zo fancy meteen.

1 like

Jezus man :joy:

1. Is het raar om dit als cadeau te geven aan vriendinnen?
  2. Wil niet dat haar man denkt dat ze misschien geklaagd heeft over zijn kunsten oid

Hij is nu 50% afgeprijsd misschien kun je er ook een bestellen ipv mijn vraag analyseren

3 likes

Mijn ouders zeggen ook Zjamin, wel met een Hollandse -in ipv de Franse. En bij m’n vader komt het er meer uit als ‘sjemmin’ maar hey

1 like

Laat jij scheetjes/boertjes in het bijzijn van familie? (Vader, moeder, broers en zussen)

• Ja beter een scheetje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen
  • Soms wel ja
  • Alleen aks het per ongeluk gaat
  • Ieuww nee!

0 stemmers

Laat jij wel eens scheetjes/boertjes in het bijzijn van je partner?

• Ja die laat ik gewoon gaan, woon niet samen
  • Ja die laat ik gewoon gaan, woon wel samen
  • Soms wel, woon niet samen
  • Soms wel, woon samen
  • Nee nooit, woon niet samen
  • Nee nooit, woon samen

0 stemmers

1 like

Nadat ik weer eens een bloedbad in de douche heb gecreëerd tijdens het scheren van mijn benen (ik heb op elk been nu 3 pleisters) heb ik even de volgende prangende vraag:

Gebruik jij iets (zoals scheerschuim) voor het scheren van je benen?

• Nee ik doe het ook alleen met water maar heb nooit bloed (vertel me hoe)
  • Ja en ik gebruik

0 stemmers

Ik vind het niet echt een leuk cadeautje, maar niet omdat ze wel/niet getrouwd is. Maar als zij het leuk vindt: lekker doen. Misschien wel geven als die vriend er niet naast zit :stuck_out_tongue: zou ik wel een beetje ongemakkelijk vinden denk ik. Sowieso als er andere mensen bij zijn.

zo’n mesje waar een gelblokje op zit. Vind het altijd zo’n gekut met scheerschuim maar dit werkt ideaal.

4 likes

Geen scheerschuim maar conditioner of douche olie die nog in de douche staat en waar ik vanaf wil

12 likes

Conditioner, douchegel of shampoo. Conditioner werkt het best. Heb geen zin om er iets speciaals voor te kopen voor die 5x in het jaar dat ik het doe.

5 likes