Wat zeg je?
- Tractor
- Trekker
0 stemmers
Wat zeg je?
0 stemmers
Het boerderijleven
0 stemmers
Ik ben echt een randstadmeisje, maar ik had een goed vriendinnetje die midden op het platteland in een boerderij in Groningen woonde. Ging daar een paar keer per jaar logeren, en één keer kwamen zij en haar vader mij bij het treinstation ophalen in een echte Grunningse John Deere trekker! Kan het me nog zo goed herinneren, wij met zn 3en plus mijn koffertje in die trekker gepropt
(En ik was altijd bang voor haar vader, want ik verstond hem nooit dus ik hoopte dat hij zo min mogelijk zou praten)
Volgens mij wilde ze info over de bn’ers 
Hoe spreek jij sorbet uit (het ijs):
0 stemmers
Sorry, even opnieuw want was niet anoniem bedoeld
Hoe spreek je verder uit in de zin ‘Kom maar verder’
0 stemmers
En in ‘Maar verder is er niks aan de hand’
0 stemmers
Ik merkte ineens bij mezelf dat ik dit anders uitspreek, dus vandaar de poll.
Laat jij als je ‘s avonds weg gaat een lamp aan voor je huisdier?
0 stemmers
En de verwarming?
0 stemmers
Yep hahahaha
Looool een lampje. Honden en katten kunnen supergoed zien in het donker, die boeit een lampje echt geen zak (no offence @spaarlamp)
Ja klopt wel, ik ken het ook als kostgeld
Zelfde verhaal hier, ook te vroeg gestemd. Toen ik er nog woonde een paar jaar geleden nooit betaald.
Haha dat hoeft echt niet hoor, we begrijpen elkaar toch
Wat is je lievelingsreep van Tony’s Chocolonely?
0 stemmers
Zodra ik (op niveau) werk moet ik wel kostgeld gaan betalen, maar zolang ik studeer niet.
Ja zag het haha. Naja er waren nog niet super veel dacht ik? Dat scheelt een beetje
Eigenlijk die met drop maar die is er al heel lang niet meer
(was een tijdelijke dacht ik)
Ik was net in de Action en echt de hele f*cking winkel was aan het hoesten en proesten.
Ben jij verkouden?
0 stemmers
Mijn lievelings was degene met cola, maar die is er helaas niet meer 
Wit wortel walnoot 
Melk, popcorn discodip 
Edit: ik ging de reep net googelen omdat ik hem een tijdje terug niet kon vinden bij een winkel, is hij dus uit het assortiment