Wit wortel walnoot!!! Heb nog overwogen om via een dubieuze website oude voorraad op te kopen maar helaas toch maar niet gedaan
Ik geloof dat het nu een mix is tussen verkouden en allergieën. Maar ik snotter en hoest wel ja 
Als jij een bekend persoon ziet, die jou niet kent zoals een BNâer of een sporter oid, wil je daar dan een handtekening van of een selfie mee?
- Absoluut!
- Alleen als meer mensen het doen
- Stiekem wel, maar ik zou het niet doen/vragen
- Nee, boeit me niet
0 stemmers
Vind het namelijk zoân raar fenomeen. Vooral YouTubers. Zou er zelf echt niet de behoefte aan hebben en je kunt er niks mee behalve opscheppen maar zelfs dat niet want het is niet of je diegene kent of dat die een plant voor je heeft gekocht ofzo. Dat zou tenminste nog leuk zijn. Maar ja, ik heb ook nooit een idool gehad of posters van andere mensen boven mijn bed en ik snap vlogs kijken ook echt niet. Ik bewonder heus wel mensen en ik had Mandela wel graag een keer gesproken maar een foto had echt niet per se gehoeven ofzo.
Ik heb die reep nooit begrepen, ik proef er echt met de beste wil geen karamel in.
Hahaha wat mooi dat de eerste 15 het al unaniem niet boeit. Kan ik wel van genieten.
Edit: nog veel meer, stelt me niet teleur iig
Melk met kletskop en amandel 
Ligt eraan wie het is
Ja heb ik stiekem ook. Eenhoornjoost zou ik wel aanvallen, Jeroen van Koningsbrugge ook. De meeste moderne bnâers of influencers zou ik niet eens herkennen.
Dit antwoord mis ik ook in de poll ja. De meeste beroemde mensen zou ik niet eens herkennen als ik ze âin het wildâ tegenkom. Ik ben daar heel slecht in. Er zijn een aantal mensen waar ik uitzonderingen voor maak. Afgelopen jaar is dat 2x gebeurd
Ik liep stage in de klas van de dochter van Jeroen van Koningsbrugge en hij komt vaak in de winkel
dus je kan iig zeggen dat je op dezelfde grond hebt gelopen!
De melk, pepernoot!
Ik zie regelmatig dezelfde BNâers lopen, maar zou me best schamen om te vragen en wat moet ik ermee.
Daarentegen denk ik dat ik uit mijn plaat ga als ik ooit Tina Turner ofzo tegenkom op straat, dus lekker hypocriet.
Ik ben heel slecht in mensen herkennen. Ronnie flex komt vaak op mân werk, had hem al 5 keer ofzo geholpen en toen vroeg een collega of ik wist wie hij was? Eh nee dus. Ik kom regelmatig Jan Kooijman tegen, maar hij is zo tyfus arrogant.
Thanks!!! Dit voelt goed 
Ik zat 2 jaar geleden eens tegenover Eenhoornjoost in de metro 
Heb je zn handtekening wel gevraagd?!!!
Hahaha neee ik heb niet zoveel met 'm. Heb wel even naar zân wenkbrauwen gestaard tho
Nee maar eind september/begin oktober is altijd kritiek (al jaren achtereen) dus ben er wel bang voor. Maar tot nu toe houd ik me goed
Huisgenoot is verkouden dus probeer me zoveel mogelijk van haar te distantiĂ«ren :â)
Kletskop!
Ik hoef geen handtekening of foto, maar stiekem vind ik het wel grappig om BNâers te hebben gezien. En dan vooral in settingen waar anderen niet zo snel komen, een exclusief feestje, diner of backstage ofzo. Vond dat wel een leuk onderdeel van mân bijbaan :â)