Stel je persoonlijke vraag #11

Iedere keer als ik een stukje van de film Titanic zie dan besef ik mij weer dat ik best veel van deze film hou maar eigenlijk ken ik niemand die wel eens zegt dat Titanic een mooie film is. Wat vinden jullie van deze film?

• Mooi :heart:
  • Wat een kutfilm
  • Ik vind hem wel oke
  • Ik heb geen mening

0 stemmers

Ik begin altijd vol goede moed aan deze film en na een uur krijg ik spijt dat ik hem kijk. Maar ja, dan is het te laat om hem uit te zetten :confounded:

2 likes

Wie is dit? En is het een echt telefoongesprek?

1 like

Ik las “wat is alcoholgebruik” en zat enthousiast alles in te vullen haha

27 likes

Gemiddeld 4 keer per jaar helemaal lam (lust echt 0 alcohol dus als ik het drink dan is dat met een heel bewust doel) - en verder nooit.

1 like

Alleen met Kerst en Oud & Nieuw. :clinking_glasses:

1 like

Toch even anoniem, voel jij jezelf onmisbaar op je werk? En dan niet onmisbaar dat als je morgen niet meer komt opdagen dat dat voor iedereen vrij onpraktisch is, maar meer op de langere termijn

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je hier van?

• Ik voel me onmisbaar en ik vind dit fijn
  • Ik voel me onmisbaar en ik vind dit niet fijn
  • Ik voel me niet onmisbaar en ik vind dit fijn
  • Ik voel me niet onmisbaar en ik vind dit niet fijn

0 stemmers

Tony’s is een klant van ons op ‘t werk en wij hebben een stellage met serieus minstens 100 repen in ALLE smaken incl seizoenssmaken en we mogen er elke dag 1 open maken en opeten en soms maken we er twee open stiekem of drie en als ik de reep van de dag mag kiezen en open maken, dat is mijn lievelingsmoment ever. Sorry voor gebrek aan interpunctie maar als ik ben zo gelukkig en blij als ik hieraan denk kan niet meer typen.

75 likes

Ik drink alleen op ‘gelegenheden’ wat bijv met kermis of carnaval kan betekenen 3x per week/weekend lam en in een periode waarin ik in het weekend niet zoveel doe wekenlang niks. Mixjes en wijn lust ik sowieso en drink ik ook wel door elkaar, soms shotjes, heel soms bier
Dronken worden als ik de dag erna moet werken heb ik wel afgeleerd toen ik een x op maandag katlam was en me op woensdag nog ziek moest melden omdat de kater nog steeds niet over was :woman_facepalming:

Ik was een week op vakantie en heb mijn knuffel ZO gemist :flushed: Ik zat echt te smachten om weer met hem te knuffelen (ben nu ook wel heel erg single lol). Hij zit nu ook heel stevig bij me onder het dekentje :heart:

Hebben jullie dit gevoel ook wel eens zo sterk over een knuffel?

• Ja ik herken me hier in
  • Ik herken me hier een beetje in
  • Nee ik herken me hier niet in

0 stemmers

2 likes

Hoezo nam je je knuffel niet mee dan :hushed:

1 like

haha m’n knuffel is de halve koffer :biggrin:

5 likes

Jonge Leonardo is wel goeie reden toch om verder te kijken? :pleading_face:

3 likes

Alhoewel ik laatst een mega grote penisknuffel heb gekregen voor mijn verjaardag, die mis ik wel eens

6 likes

Ik kom niet uit die tijd (als in, ik was toen twee?) dus het voelt zo raar om zo naar hem te kijken hahaha :sweat_smile:

1 like

Ik voel me onmisbaar en aan de ene kant is dat gevoel wel leuk, want je bent echt belangrijk voor het bedrijf. Aan de andere kant is het wel vervelend, want als ik afwezig ben krijg ik iedere dag wel een paar appjes/mailtjes met vragen omdat ik de enige ben die ons systeem waarmee we werken helemaal kent. En ik werk momenteel alleen met twee stagiaires, dus er is ook niet voldoende tijd om hen alles te leren.

1 like

Ik mis een keer in de paar weken een paar drankjes (teveel). Drink wel, maar niet elke week en als ik drink niet altijd evenveel.

Ik voel me zelf niet onmisbaar maar heb de laatste tijd het idee dat collega’s mij wel onmisbaar vinden. En ik vind het super irritant. Elke keer belletjes en appjes met vragen die ook heel goed aan andere collega’s gesteld kunnen worden of zelf opgezocht kunnen worden. Ik ben over twee weken een aantal weken weg en mijn collega’s doen net alsof het team in elkaar stort als ik weg ben. Ik denk alleen maar: succes :thumbsup:

1 like

Wel je werk telefoon (als je die hebt) uitzetten dan he. Anders gaan ze wrs alsnog constant contact met je zoeken.

1 like

Ja ga ik zeker weten doen haha. Ben ook een groot deel van die tijd niet thuis dus ook geen werktelefoon bij me gelukkig.

1 like