Stel je persoonlijke vraag #11

Spin zou ik zo laten, weet niet hoe spinnenlichamen werken, maar met 2 poten minder kunnen ze echt nog wel doorleven als de wonden genezen. Mensen leven ook zonder benen. Maar de muis zou ik wel doodmaken in dat geval (al zou ik uberhaupt geen val zetten).

7 likes

Maar met 2 benen eraf gaat het toch niet zomaar genezen? Vooral dat dat beest dan waarschijnlijk veel pijn heeft vind ik naar. Naja het is natuurlijk niet te vergelijken met een spinnenlichaam haha maar toch.
Nee ik zou ook nooit een muizenval zetten maar daar had ik geen zeggenschap over.

Bij de muis wel, bij de spin denk ik het niet. Spinnen kunnen zelf ook hun poten afstoten als er iets mee is, en die poot kan dan weer regenereren, teruggroeien dus. Dus ik denk dat een poot missen niet zo’n big deal is voor een spin?

13 likes

Ongeloofwaardig, jouw planten leven toch? :woman_shrugging:

4 likes

Ja ik denk dat dat wel snel geneest. Wormen door de midden, genezen ook snel en leven weer door. Dus iets in mij zeg dat insecten snel genezen haha. Oh haha zie nu dat @Dazed iets intelligents zegt waar ik het wel mee eens ben.

3 likes

Heb jij wel eens je hand in de mond van een kalfje gedaan? Dit schijnen ze lekker te vinden. Ik heb dit als kind wel eens gedaan en vond het maar niks

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Ewl doen mensen dit?

0 stemmers

Als jij een fles shampoo en een fles conditioner op het zelfde moment begint te gebruiken welke fles is bij jou dan het eerste leeg?

• Shampoo
  • Conditioner
  • Gelijktijdig

0 stemmers

Ik weet het niet echt. Ik heb conditioner in een pot en shampoo in een fles en allebei hele andere substantie en aantal ml. Ik was mn haar wel standaard 2 keer met shampoo eerst dus ik denk die. Oh en ik heb aan mn date allerlei redelijk dure shampoo en conditioner gegeven van matrix waar op staat “extra straight hair” (en ik niet meer mag gebruiken) ofzoiets wat vrij ironisch is aangezien hij afrohaar heeft. Het is er iig niet steiler op geworden kan ik concluderen.

2 likes

Anders: doe niet meer aan shampooflessen, shampoobars ftw. 80 keer je haar wassen met een blokje.

9 likes

Ik weet niet of het bij alle spinnen zo is (ik ben geen expert), maar mijn vriend heeft dus een aantal tarantula’s thuis en daarvan heb ik deze info.

Als spinnen groeien kruipen ze met hun nieuwe lichaam uit hun oude lichaam. Het nieuwe lichaam kan dus weer een goed functionerend poot bevatten.

Dus ik zou hem alsnog laten leven, omdat het in ‘het wild’ ook vaak genoeg gebeurd dat ze een pootje beschadigen en dat overleven ze makkelijk.

8 likes

Nou dat geeft weer nieuwe poll inspiratie haha

Wat zou jij liever als huisdier hebben?

• Tarantula’s
  • Muizen/Ratten

0 stemmers

1 like

Hahaha leuke dit :joy:

2 likes

Haha ik vind spinnen gewoon zo goor, insectshaming. Ik vergeet gewoon nooit weer dat een vriendin en ik een langpoot hadden doodgetrapt en het pootje liep/bewoog nog door. Gewoon alleen die poot, was natuurlijk net zoals bij een kip zonder kop maar wij zijn gillend weggerend.

2 likes

Hoeveel lettergrepen heeft de voornaam van jouw moeder? Ik doe deze wel anoniem maar ik ben gewoon benieuwd

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meer dan 5?!

0 stemmers

Mn hele onderarm.
Ik vond het zelf ook lekker.

8 likes

Iewww dat vind ik ook helemaal niks!!

1 like

Goedzo, grote meid. Er werd ook steeds gezegd “ja doe maar!! :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: Vinden ze lekker hoor!”. Daarna trok ik mn hand eruit vol met slijm en weetikveel wat het was. Ik ben niet voor het boerderijleven.

1 like

Daar sabbelen ze aan geloof ik.

3 likes

Dat vind ik oprecht bijzonder want ik heb het wel vaak gehoord. Ben totaal niet opgegroeid op een boerderij maar had bijv. wel een vriendinnetje op een melkboerderij waarbij dat werd gezegd etc. En dat ze dat dan idd fijn vonden om op te sabbelen.

1 like

Het is xD niet XD :rage:

15 likes