Stel je persoonlijke vraag #11

Ik weet niet of het bij alle spinnen zo is (ik ben geen expert), maar mijn vriend heeft dus een aantal tarantula’s thuis en daarvan heb ik deze info.

Als spinnen groeien kruipen ze met hun nieuwe lichaam uit hun oude lichaam. Het nieuwe lichaam kan dus weer een goed functionerend poot bevatten.

Dus ik zou hem alsnog laten leven, omdat het in ‘het wild’ ook vaak genoeg gebeurd dat ze een pootje beschadigen en dat overleven ze makkelijk.

8 likes

Nou dat geeft weer nieuwe poll inspiratie haha

Wat zou jij liever als huisdier hebben?

• Tarantula’s
  • Muizen/Ratten

0 stemmers

1 like

Hahaha leuke dit :joy:

2 likes

Haha ik vind spinnen gewoon zo goor, insectshaming. Ik vergeet gewoon nooit weer dat een vriendin en ik een langpoot hadden doodgetrapt en het pootje liep/bewoog nog door. Gewoon alleen die poot, was natuurlijk net zoals bij een kip zonder kop maar wij zijn gillend weggerend.

2 likes

Hoeveel lettergrepen heeft de voornaam van jouw moeder? Ik doe deze wel anoniem maar ik ben gewoon benieuwd

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meer dan 5?!

0 stemmers

Mn hele onderarm.
Ik vond het zelf ook lekker.

8 likes

Iewww dat vind ik ook helemaal niks!!

1 like

Goedzo, grote meid. Er werd ook steeds gezegd “ja doe maar!! :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: Vinden ze lekker hoor!”. Daarna trok ik mn hand eruit vol met slijm en weetikveel wat het was. Ik ben niet voor het boerderijleven.

1 like

Daar sabbelen ze aan geloof ik.

3 likes

Dat vind ik oprecht bijzonder want ik heb het wel vaak gehoord. Ben totaal niet opgegroeid op een boerderij maar had bijv. wel een vriendinnetje op een melkboerderij waarbij dat werd gezegd etc. En dat ze dat dan idd fijn vonden om op te sabbelen.

1 like

Het is xD niet XD :rage:

15 likes

Nouja als je van de boerderij komt kom je misschien nog wel eens in aanraking met koeien. Dus zoiets als dit:

1 like

Dat zeg ik niet eens. @HvO komt van een boerderij. Pff

1 like

Natuurlijk, ik dacht gewoon dat dat bij het boerderijleven hoorde.

Zin om een koe te aaien nu.

4 likes

Ik kan je van harte aanbevelen om je arm te laten afsabbelen door een kalf. Het voelt hee zacht.

Heb je wel eens een koe gemolken?

• Ja
  • Nee
  • Met een machine, niet met de hand

0 stemmers

Heb je wel eens melk vers van de koe gehad?

• Ja, was nog warm
  • Ja, maar wel beetje afgekoeld
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens op een paard gereden?

• Ja, zelfstandig
  • Ja, maar met iemand die het vasthield of in de gaten hield.
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens op een ander dier dan een paard of ezel gereden?

• Ja, namelijk
  • Nee

0 stemmers

Een kameel.

18 likes

Oooh duhhhhh wat dom

Ik dacht “Haha vast niemand” maar was ff het bestaan van kamelen en dromedarissen vergeten.

5 likes

Olifant.

2 likes