Nou dat geeft weer nieuwe poll inspiratie haha
Wat zou jij liever als huisdier hebben?
- Tarantula’s
- Muizen/Ratten
0 stemmers
Nou dat geeft weer nieuwe poll inspiratie haha
Wat zou jij liever als huisdier hebben?
0 stemmers
Hahaha leuke dit 
Haha ik vind spinnen gewoon zo goor, insectshaming. Ik vergeet gewoon nooit weer dat een vriendin en ik een langpoot hadden doodgetrapt en het pootje liep/bewoog nog door. Gewoon alleen die poot, was natuurlijk net zoals bij een kip zonder kop maar wij zijn gillend weggerend.
Hoeveel lettergrepen heeft de voornaam van jouw moeder? Ik doe deze wel anoniem maar ik ben gewoon benieuwd
0 stemmers
Mn hele onderarm.
Ik vond het zelf ook lekker.
Iewww dat vind ik ook helemaal niks!!
Goedzo, grote meid. Er werd ook steeds gezegd “ja doe maar!! 
Vinden ze lekker hoor!”. Daarna trok ik mn hand eruit vol met slijm en weetikveel wat het was. Ik ben niet voor het boerderijleven.
Daar sabbelen ze aan geloof ik.
Dat vind ik oprecht bijzonder want ik heb het wel vaak gehoord. Ben totaal niet opgegroeid op een boerderij maar had bijv. wel een vriendinnetje op een melkboerderij waarbij dat werd gezegd etc. En dat ze dat dan idd fijn vonden om op te sabbelen.
Het is xD niet XD 
Nouja als je van de boerderij komt kom je misschien nog wel eens in aanraking met koeien. Dus zoiets als dit:
Natuurlijk, ik dacht gewoon dat dat bij het boerderijleven hoorde.
Zin om een koe te aaien nu.
Ik kan je van harte aanbevelen om je arm te laten afsabbelen door een kalf. Het voelt hee zacht.
Heb je wel eens een koe gemolken?
0 stemmers
Heb je wel eens melk vers van de koe gehad?
0 stemmers
Heb je wel eens op een paard gereden?
0 stemmers
Heb je wel eens op een ander dier dan een paard of ezel gereden?
0 stemmers
Een kameel.
Oooh duhhhhh wat dom
Ik dacht “Haha vast niemand” maar was ff het bestaan van kamelen en dromedarissen vergeten.
Olifant.
Geeft niet, nu voel ik me heel speciaal.