Stel je persoonlijke vraag #11

Geeft niet, nu voel ik me heel speciaal.

2 likes

Nee, een pony is gewoon een paard met een minderwaardigheidscomplex.

10 likes

gebeten door een kalkoen toen ik 3 was. kutbeesten nog steeds litteken van

4 likes

Aapje in de Apenheul :weary:

3 likes

Als kleuter ben ik gebeten in mijn bips door een gans. :cry:

Wij zijn trouwens weerbuddy’s, we hebben een hekel aan hetzelfde en houden van hetzelfde.

5 likes

Hahaha ik wil t wel uitleggen? :stuck_out_tongue: Ik blijf uren last hebben van bloedhitte en met regen doe je droge kleren aan en klaar. Harde wind word ik duizelig van, extreme kou is een goede tweede maar dat vind ik alsnog minder comfortabel aanvoelen dan regen, en in de sneeuw ga ik altijd op m’n bek :’)

Edit: ja het liefst heb ik het gewoon helder, klein briesje en 23 graden of zo maar volgens mij was het de bedoeling om te kiezen uit kwaden toch

2 likes

Kippen. En ook een keer door ganzen die ik als kind wilde voeren maar die het voer zo lekker vonden dat ze vol in de aanval gingen. En ik ben ooit bijna geplet door mijn eigen paard tussen de muur en haar lichaam maar dat was mijn eigen schuld.

Dat is voor mij bij de andere opties ook zo D:

Gevolgete vind ik sws over het algemeen onvriendelijk maar dat zal wel aan ons gedrag liggen. Ik ben als kleuter ook hard gebeten toen ik een eend wilde voeren.

1 like

Wandelen in regen vind ik juist zooo chill haha. Ruikt ook zo lekker. Love regen.

6 likes

Voor de mensen die op zichzelf wonen. Hebben jullie van te voren iets van uitzet gespaard? Zoals keuken spulletjes of servies of hebben jullie toen je de sleutel kreeg alles in 1x aangeschaft. ( 1x is bij wijze van want je denkt altijd na een maand ofzo ohja shit een kaasschaaf)

• Gespaard
  • Alles in 1x aangeschaft.

0 stemmers

Is er ook een niet-blaas instrument? Ik hou niet zo van blazers.

10 likes

Ik weet door deze polls helemaal niet meer waar ik van hou. Pas wanneer ik het weer weer ervaar denk ik. Ik hou wel can een heldere lucht met zon want dan kan ik een zonnebril op en daar hou ik van :joy: ik heb heel snel doorstoken handen en voeten, iig een stuk sneller dan de gemiddelde mens. Heb ik gewoon geerfd en dat doet zo’n pijn dus erge kou vind ik heel kut. Bloedhitte ook, mn haar krult, dat vind ik het ergste en het niet chill kunnen slapen. Ik denk toch maar iets van 21 graden met zon. Maar ik hou echt van regen, dat wel.

1 like

Ik weet niet eens wat al die instrumenten zijn joh.
Hoe heet zo’n joekel van een trommel die je op je buik draagt en waar je op de zijkanten slaat? Maken hartstikke veel lawaai en volgens mij hoef je er niet bijster ritmisch of muzikaal voor te zijn. Doe die maar.

6 likes

Ja zeker waar! Kalkoenen zijn gewoon helemaal de slechtheid zelve met dat vieze slabbertje over hun snavel image

13 likes

Hoor jij vaak een ambulance? Ik merkte op in de tijd dat ik dagelijks vaak een ambulance hoorde het eigenlijk niet meer echt opving. En als ik nu een ambulance hoor eerder denk “oh een ambulance”

• Ik hoor dagelijks meerdere malen een ambulance
  • Ik denk 1 keer per dag
  • Ik denk 1 keer per week
  • Ik denk 1 keer per maand
  • Nog minder dan dit

0 stemmers

Maar daar wen je wel snel aan toch? Ik heb op het leidseplein amsterdam gewoond en echt ik denk wel 40 keer per dag. Nu denk ik maar 1 keer en dan begint het ineens weer op te vallen.

Vanuit mijn woonkamerraam kijk ik uit op het ziekenhuis, dus ik hoor superveel ambulances. Inderdaad, na een tijdje hoor je het nog wel maar registreer je het niet echt meer ofzo

1 like

Ahhhw c 1000 :heart:

Op gegeven moment hoor je het echt niet meer, ik heb heel veel naast/in ziekenhuizen gewerkt en het wordt dan echt achtergrondgeluid! Wat ik wel grappig vind is dat ik de brandweer - net iets andere sirene - nog wel meteen registreer, ook als ik op werk ben.

2 likes