Stel je persoonlijke vraag #11

Nouja als je van de boerderij komt kom je misschien nog wel eens in aanraking met koeien. Dus zoiets als dit:

1 like

Dat zeg ik niet eens. @HvO komt van een boerderij. Pff

1 like

Natuurlijk, ik dacht gewoon dat dat bij het boerderijleven hoorde.

Zin om een koe te aaien nu.

4 likes

Ik kan je van harte aanbevelen om je arm te laten afsabbelen door een kalf. Het voelt hee zacht.

Heb je wel eens een koe gemolken?

• Ja
  • Nee
  • Met een machine, niet met de hand

0 stemmers

Heb je wel eens melk vers van de koe gehad?

• Ja, was nog warm
  • Ja, maar wel beetje afgekoeld
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens op een paard gereden?

• Ja, zelfstandig
  • Ja, maar met iemand die het vasthield of in de gaten hield.
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens op een ander dier dan een paard of ezel gereden?

• Ja, namelijk
  • Nee

0 stemmers

Een kameel.

18 likes

Oooh duhhhhh wat dom

Ik dacht “Haha vast niemand” maar was ff het bestaan van kamelen en dromedarissen vergeten.

5 likes

Olifant.

2 likes

Geeft niet, nu voel ik me heel speciaal.

2 likes

Nee, een pony is gewoon een paard met een minderwaardigheidscomplex.

10 likes

gebeten door een kalkoen toen ik 3 was. kutbeesten nog steeds litteken van

4 likes

Aapje in de Apenheul :weary:

3 likes

Als kleuter ben ik gebeten in mijn bips door een gans. :cry:

Wij zijn trouwens weerbuddy’s, we hebben een hekel aan hetzelfde en houden van hetzelfde.

5 likes

Hahaha ik wil t wel uitleggen? :stuck_out_tongue: Ik blijf uren last hebben van bloedhitte en met regen doe je droge kleren aan en klaar. Harde wind word ik duizelig van, extreme kou is een goede tweede maar dat vind ik alsnog minder comfortabel aanvoelen dan regen, en in de sneeuw ga ik altijd op m’n bek :’)

Edit: ja het liefst heb ik het gewoon helder, klein briesje en 23 graden of zo maar volgens mij was het de bedoeling om te kiezen uit kwaden toch

2 likes

Kippen. En ook een keer door ganzen die ik als kind wilde voeren maar die het voer zo lekker vonden dat ze vol in de aanval gingen. En ik ben ooit bijna geplet door mijn eigen paard tussen de muur en haar lichaam maar dat was mijn eigen schuld.

Dat is voor mij bij de andere opties ook zo D:

Gevolgete vind ik sws over het algemeen onvriendelijk maar dat zal wel aan ons gedrag liggen. Ik ben als kleuter ook hard gebeten toen ik een eend wilde voeren.

1 like

Wandelen in regen vind ik juist zooo chill haha. Ruikt ook zo lekker. Love regen.

6 likes

Voor de mensen die op zichzelf wonen. Hebben jullie van te voren iets van uitzet gespaard? Zoals keuken spulletjes of servies of hebben jullie toen je de sleutel kreeg alles in 1x aangeschaft. ( 1x is bij wijze van want je denkt altijd na een maand ofzo ohja shit een kaasschaaf)

• Gespaard
  • Alles in 1x aangeschaft.

0 stemmers