Stel je persoonlijke vraag #11

Dat wordt ook wel hun klokkenspel genoemd haha, oneh sorry dat is die swabber in de hals bij een haan.

1 like

een collega op jouw bed? dit vraagt om iets meer uitleg :joy:

3 likes

Ik vond een keer een halve teennagel van een scharrel op mijn nachtkastje de volgende morgen. Heb er meteen een punt achter gezet. :nauseated_face:

7 likes

Op de basisschool toen ik in groep 3 zat hadden we een dolle raaf op het schoolplein. Hij viel iedereen aan. Allemaal kinderen onder het bloed. Juffen in tranen. Iedereen in paniek. Dit is ook 1 van mijn vroegste herinnering haha.

26 likes

If you ain’t dirty
You ain’t here to PARTYYYY

Grijs gedraaid dat album (Stripped).

32 likes

xtina :heart:

2 likes

Mijn beste vriendin (ze is 3,5 jaar jonger dan ik) KENT DIT DUS NIET. Ben nog steeds in dubio of ik haar moet ontvrienden want kom op, dit is echt mijn jeugd.

4 likes

Ja houd maar op. Door dit soort dingen voel ik me altijd extra bejaard.

Als je instagram premium zou kunnen kopen (voor 1 euro per maand) zou je dat dan doen?
De premium feature isgeen advertenties meer.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat is serieus zo’n mooi album, luister 'm nog steeds regelmatig.
Los van de bekende nummers Dirty en Beautiful, staan er zoooooooveel mooie nummers op

9 likes

EEEENNNSSS! Ik ga hem zo in de auto weer opzetten, heb er meteen weer zin in.

2 likes

Infatuation <3
Underappreciated <3
Cruz <3 <3 <3

4 likes

-weg- :joy: dus misschien kan ik eens met haar tijdreizen :joy:

8 likes

Ik weet niet of iemand anders al iets hierover heeft gezegd, maar ik weet dat bij bijvoorbeeld jam zoveel % uit fruit en suiker moet bestaan om het jam te mogen noemen

2 likes

Wat jammer dat die aliens die ze hebben ontmoet zo’n typisch hollywood alien uiterlijk hebben. Ik had daarbij wel wat meer fantasie verwacht. Maar goed, verder leuke natte dromen wel!

3 likes

Eerste videoclip die ik had gedownload met limewire <3 (+heel veel virussen)

4 likes

Stel je weet al enkele weken dat er op een bepaalde datum een afscheidsdiner plaatsvind van een door jou geliefd collega.
Nu wordt je uitgenodigd door familieleden op hun verjaardag. Wie gaat volgens jou voor?

• Mijn familie natuurlijk!!
  • De collega, hij was eerst met de uitnodiging.
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

De hele garage van m’n ouders stond vol met banken, tafels en servies

1 like

Degene met wie je de beste band hebt. In mijn geval zou dat mijn collega zijn.

2 likes

Ik zit aan de deltaweg waar dit jaar al tien ongelukken geweest zijn dus hoor de laatste tijd echt zooo vaak ambulances