Stel je persoonlijke vraag #11

Is er ook een niet-blaas instrument? Ik hou niet zo van blazers.

10 likes

Ik weet door deze polls helemaal niet meer waar ik van hou. Pas wanneer ik het weer weer ervaar denk ik. Ik hou wel can een heldere lucht met zon want dan kan ik een zonnebril op en daar hou ik van :joy: ik heb heel snel doorstoken handen en voeten, iig een stuk sneller dan de gemiddelde mens. Heb ik gewoon geerfd en dat doet zo’n pijn dus erge kou vind ik heel kut. Bloedhitte ook, mn haar krult, dat vind ik het ergste en het niet chill kunnen slapen. Ik denk toch maar iets van 21 graden met zon. Maar ik hou echt van regen, dat wel.

1 like

Ik weet niet eens wat al die instrumenten zijn joh.
Hoe heet zo’n joekel van een trommel die je op je buik draagt en waar je op de zijkanten slaat? Maken hartstikke veel lawaai en volgens mij hoef je er niet bijster ritmisch of muzikaal voor te zijn. Doe die maar.

6 likes

Ja zeker waar! Kalkoenen zijn gewoon helemaal de slechtheid zelve met dat vieze slabbertje over hun snavel image

13 likes

Hoor jij vaak een ambulance? Ik merkte op in de tijd dat ik dagelijks vaak een ambulance hoorde het eigenlijk niet meer echt opving. En als ik nu een ambulance hoor eerder denk ā€œoh een ambulanceā€

• Ik hoor dagelijks meerdere malen een ambulance
  • Ik denk 1 keer per dag
  • Ik denk 1 keer per week
  • Ik denk 1 keer per maand
  • Nog minder dan dit

0 stemmers

Maar daar wen je wel snel aan toch? Ik heb op het leidseplein amsterdam gewoond en echt ik denk wel 40 keer per dag. Nu denk ik maar 1 keer en dan begint het ineens weer op te vallen.

Vanuit mijn woonkamerraam kijk ik uit op het ziekenhuis, dus ik hoor superveel ambulances. Inderdaad, na een tijdje hoor je het nog wel maar registreer je het niet echt meer ofzo

1 like

Ahhhw c 1000 :heart:

Op gegeven moment hoor je het echt niet meer, ik heb heel veel naast/in ziekenhuizen gewerkt en het wordt dan echt achtergrondgeluid! Wat ik wel grappig vind is dat ik de brandweer - net iets andere sirene - nog wel meteen registreer, ook als ik op werk ben.

2 likes

Dat wordt ook wel hun klokkenspel genoemd haha, oneh sorry dat is die swabber in de hals bij een haan.

1 like

een collega op jouw bed? dit vraagt om iets meer uitleg :joy:

3 likes

Ik vond een keer een halve teennagel van een scharrel op mijn nachtkastje de volgende morgen. Heb er meteen een punt achter gezet. :nauseated_face:

7 likes

Op de basisschool toen ik in groep 3 zat hadden we een dolle raaf op het schoolplein. Hij viel iedereen aan. Allemaal kinderen onder het bloed. Juffen in tranen. Iedereen in paniek. Dit is ook 1 van mijn vroegste herinnering haha.

26 likes

If you ain’t dirty
You ain’t here to PARTYYYY

Grijs gedraaid dat album (Stripped).

32 likes

xtina :heart:

2 likes

Mijn beste vriendin (ze is 3,5 jaar jonger dan ik) KENT DIT DUS NIET. Ben nog steeds in dubio of ik haar moet ontvrienden want kom op, dit is echt mijn jeugd.

4 likes

Ja houd maar op. Door dit soort dingen voel ik me altijd extra bejaard.

Als je instagram premium zou kunnen kopen (voor 1 euro per maand) zou je dat dan doen?
De premium feature isgeen advertenties meer.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat is serieus zo’n mooi album, luister 'm nog steeds regelmatig.
Los van de bekende nummers Dirty en Beautiful, staan er zoooooooveel mooie nummers op

9 likes

EEEENNNSSS! Ik ga hem zo in de auto weer opzetten, heb er meteen weer zin in.

2 likes