Ik denk dat als die familieverjaardag (ik neem aan iemand buiten het gezin trouwens?) eerder was dan de uitnodiging voor dat etentje dat ik alsnog naar dat etentje zou gaan
Ik weet nog precies wanneer ik de cd kreeg!
Nog steeds spijt dat ik niet ben gegaan met @Madelief …
En Soar!
Kijken of ik eerst ergens een uurtje kan zijn en dan doorgaan
Ik heb redelijk vaak hoofdpijn,
Hoe vaak hebben jullie hoofdpijn?
- Dagelijks
- Meerdere keren per week
- Wekelijks
- Maandelijks
- Eigenlijk nooit?
- Anders?
0 stemmers
Edit: even een openbare poll
enkel als ik weer eens teveel gedronken heb
Ik heb toen ik jonger was jarenlang dagelijks hoofdpijn gehad, met soms zwaardere ‘aanvallen’ en af en toe migraine. Toen van alles geprobeerd en uiteindelijk bij een chiropractor terecht gekomen en blijkbaar waren de spieren in mijn nek en bovenrug één grote knoop. Na daar een tijd gelopen te hebben was mijn hoofdpijn uiteindelijk helemaal weg, heb nu misschien een paar keer per jaar een avondje hoofdpijn maar verder nooit meer.
Oh wauw! Wat fijn en dat scheelt heel veel dan!
Ik heb een gevoel dat dat bij mij het ook zou kunnen veroorzaken, dus binnenkort toch maar even een afspraak maken bij een chiropractor. Al vind ik het ook wel spannend omdat ik hele wisselende verhalen hoor over chiropractors?
vinden jullie het gevoel van “slapende” lichaamsdelen fijn?
- ja
- nee
- soms
- ik heb dit nooit (???)
0 stemmers
Ja ik kwam er later ook pas achter dat het als alternatieve geneeskunde werd gezien, in mijn hoofd was het gewoon een soort variatie op fysio. Ik denk dat het is omdat ze zeggen dat alles vanuit je ruggenwervel (?) komt, dus ook pijn aan je hand of je grote teen bij wijze van. Ik weet niet zo goed hoe ik daarin sta want weet er verder weinig van, maar rug/nek -> hoofdpijn is naar mijn idee wel een logische connectie. Denk niet dat ik er voor andere klachten snel heen zou gaan maar dit werkte voor mij in die situatie dus wel heel goed!
Soms vind ik het heel kut voelen maar soms juist ook een lekkere tintel
Hangt er vanaf hoe erg het slaapt en welk lichaamsdeel denk ik haha
Dat wist ik niet! Thanks !
@Dazed De link nek/schouders > hoofd is idd eigenlijk best logisch! Maar kwam er pas kort geleden achter dat mijn schouders en nek zo vast zitten als ik het vergelijk met mijn vriend ofzo. Dus binnenkort toch maar even een afspraak maken bij de fysio
Hahaha ik kan er juist van genieten en forceerde 't vroeger ook vaak😂 Maar het lijkt me niet heel gezond.
Ja ik had dat toen ook helemaal niet door inderdaad, maar in mijn geval had het echt heel veel invloed. Naar de fysio kan nooit kwaad denk ik, ik hoop echt dat je er wat aan gaat hebben! Hoofdpijn is zo rot
Als jij in de trein/bus zit, leg je dan je tas op de stoel naast je?
- Ja, niemand mag naast mij zitten
- Alleen als het rustig is
- Nee dat doe ik nooit
0 stemmers
Ik heb alleen soms migraine, verder vrijwel nooit
Makkelijk, maar ik koop wel enkel dure merken. Ik vind goedkoop in het geval van jeansbroeken wel echt duidelijk duurkoop. Duurdere merken gaan veel langer mee, zitten veel beter en de pasvorm blijft ook beter.
Ik heb alleen hoofdpijn als mijn man wilt vrijen en ik niet.
Ik heb zowel fysio als een massagetherapeut gehad, vooral die laatste heeft bij mij super veel geholpen! Ook nek- en schouderproblemen.
Ja, een koe Niet echt op gereden trouwens, wel op gezeten!