Infatuation <3
Underappreciated <3
Cruz <3 <3 <3
-weg- dus misschien kan ik eens met haar tijdreizen
Ik weet niet of iemand anders al iets hierover heeft gezegd, maar ik weet dat bij bijvoorbeeld jam zoveel % uit fruit en suiker moet bestaan om het jam te mogen noemen
Wat jammer dat die aliens die ze hebben ontmoet zoān typisch hollywood alien uiterlijk hebben. Ik had daarbij wel wat meer fantasie verwacht. Maar goed, verder leuke natte dromen wel!
Eerste videoclip die ik had gedownload met limewire <3 (+heel veel virussen)
Stel je weet al enkele weken dat er op een bepaalde datum een afscheidsdiner plaatsvind van een door jou geliefd collega.
Nu wordt je uitgenodigd door familieleden op hun verjaardag. Wie gaat volgens jou voor?
- Mijn familie natuurlijk!!
- De collega, hij was eerst met de uitnodiging.
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
De hele garage van mān ouders stond vol met banken, tafels en servies
Degene met wie je de beste band hebt. In mijn geval zou dat mijn collega zijn.
Ik zit aan de deltaweg waar dit jaar al tien ongelukken geweest zijn dus hoor de laatste tijd echt zooo vaak ambulances
Ik zie dat ik er het meest heb haha, maar ik ben bezig met afvallen dus heb laatst in de kringloop, op rommelmarkten en van vriendinnen wat spijkerbroeken gekregen in kleinere maten die allemaal in mijn kast liggen, omdat mijn maat nogal fluctueert momenteel.
Ik denk dat als die familieverjaardag (ik neem aan iemand buiten het gezin trouwens?) eerder was dan de uitnodiging voor dat etentje dat ik alsnog naar dat etentje zou gaan
Ik weet nog precies wanneer ik de cd kreeg!
Nog steeds spijt dat ik niet ben gegaan met @Madelief ā¦
En Soar!
Kijken of ik eerst ergens een uurtje kan zijn en dan doorgaan
Ik heb redelijk vaak hoofdpijn,
Hoe vaak hebben jullie hoofdpijn?
- Dagelijks
- Meerdere keren per week
- Wekelijks
- Maandelijks
- Eigenlijk nooit?
- Anders?
0 stemmers
Edit: even een openbare poll
enkel als ik weer eens teveel gedronken heb
Ik heb toen ik jonger was jarenlang dagelijks hoofdpijn gehad, met soms zwaardere āaanvallenā en af en toe migraine. Toen van alles geprobeerd en uiteindelijk bij een chiropractor terecht gekomen en blijkbaar waren de spieren in mijn nek en bovenrug ƩƩn grote knoop. Na daar een tijd gelopen te hebben was mijn hoofdpijn uiteindelijk helemaal weg, heb nu misschien een paar keer per jaar een avondje hoofdpijn maar verder nooit meer.
Oh wauw! Wat fijn en dat scheelt heel veel dan!
Ik heb een gevoel dat dat bij mij het ook zou kunnen veroorzaken, dus binnenkort toch maar even een afspraak maken bij een chiropractor. Al vind ik het ook wel spannend omdat ik hele wisselende verhalen hoor over chiropractors?
vinden jullie het gevoel van āslapendeā lichaamsdelen fijn?
- ja
- nee
- soms
- ik heb dit nooit (???)
0 stemmers
Ja ik kwam er later ook pas achter dat het als alternatieve geneeskunde werd gezien, in mijn hoofd was het gewoon een soort variatie op fysio. Ik denk dat het is omdat ze zeggen dat alles vanuit je ruggenwervel (?) komt, dus ook pijn aan je hand of je grote teen bij wijze van. Ik weet niet zo goed hoe ik daarin sta want weet er verder weinig van, maar rug/nek -> hoofdpijn is naar mijn idee wel een logische connectie. Denk niet dat ik er voor andere klachten snel heen zou gaan maar dit werkte voor mij in die situatie dus wel heel goed!