Stel je persoonlijke vraag #11

Soms vind ik het heel kut voelen maar soms juist ook een lekkere tintel
Hangt er vanaf hoe erg het slaapt en welk lichaamsdeel denk ik haha

1 like

Dat wist ik niet! Thanks :blush:!

@Dazed De link nek/schouders > hoofd is idd eigenlijk best logisch! Maar kwam er pas kort geleden achter dat mijn schouders en nek zo vast zitten als ik het vergelijk met mijn vriend ofzo. Dus binnenkort toch maar even een afspraak maken bij de fysio :blush:

1 like

Hahaha ik kan er juist van genieten en forceerde 't vroeger ook vaak😂 Maar het lijkt me niet heel gezond.

1 like

Ja ik had dat toen ook helemaal niet door inderdaad, maar in mijn geval had het echt heel veel invloed. Naar de fysio kan nooit kwaad denk ik, ik hoop echt dat je er wat aan gaat hebben! Hoofdpijn is zo rot

1 like

Als jij in de trein/bus zit, leg je dan je tas op de stoel naast je?

• Ja, niemand mag naast mij zitten
  • Alleen als het rustig is
  • Nee dat doe ik nooit

0 stemmers

Ik heb alleen soms migraine, verder vrijwel nooit

Makkelijk, maar ik koop wel enkel dure merken. Ik vind goedkoop in het geval van jeansbroeken wel echt duidelijk duurkoop. Duurdere merken gaan veel langer mee, zitten veel beter en de pasvorm blijft ook beter.

2 likes

Ik heb alleen hoofdpijn als mijn man wilt vrijen en ik niet.

13 likes

Ik heb zowel fysio als een massagetherapeut gehad, vooral die laatste heeft bij mij super veel geholpen! Ook nek- en schouderproblemen.

1 like

Ja, een koe :smile: Niet echt op gereden trouwens, wel op gezeten!

1 like

Ik vind eigenlijk wel chill mn tas op schoot te hebben. Op de terugweg in de trein slaap ik 9/10 keer dus dan hou ik m sowieso op schoot. Maar in de auto ofzo doe ik t ook.

1 like

Ja meestal wel, maar als iemand vraagt of die persoon er mag zitten haal ik hem wel gewoon weg, dat is geen enkel probleem. Behalve bij hele erge drukte, dan leg ik hem meteen al op schoot.

Mensen die als het duidelijk heel erg druk is in de trein hun tas niet weghalen vind ik zo kut. Als er dan 1 iemand is met een lege plek naast zich en netjes tas op schoot en 1 iemand die zijn tas doodleuk laat liggen en ondertussen heel semigefocust op zijn mobiel kijkt ben ik wel petty genoeg om expres op die plek te gaan zitten van diegene die zijn tas niet weghaalt. Opflikkeren aso. Voel mijn toorn! :rage:

10 likes

Vijl jij je nagels altijd op dezelfde lengte? Of hebben jouw nagels verschillende lengtes?

• 1 lengte
  • Verschillende lengtes

0 stemmers

Toelichting: heb mijn nagels net gelakt maar nu zijn er 3 afgebroken en heel kort en de rest is lang, vind het eigenlijk raar en heb de neiging de rest ook kort te vijlen. :nail_care:t2:

Ook als al je nagels lang zijn en er breekt er 1 af ze dan allemaal kort vijlen ??

Omdat ik het bijna elke dag op mijn tijdlijn voorbij zie komen…

Kijk jij naar Chateau Meiland?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Vind je die man van Chateau Meiland grappig?

• Ja, hij is echt grappig
  • Soms
  • Nee, je mist er niets aan
  • Nogmaals, ik weet niet wat Chateau Meiland is!

0 stemmers

Nu nog wel. Maar ben bang dat het zoals alles te veel uitgemolken gaat worden.

Zie: Roy Donders

22 likes

Ik heb het idee dat dat al aan de hand is. Bij RTL boulevard (jaja, goeie bron ook) zeiden ze dat die vrouw die gisteren naar huis was gegaan, nu weer terug is omdat dat beter is voor het script. Welk script? Het is toch reality. “Reality”

2 likes

Ik vijl alles op één lengte ongeveer dus als er eentje afbreekt gaat ofwel alles terug naar die lengte of ik verleng de afgebroken nagel met buildergel of polygel. Ligt een beetje aan hoeveel tijd/zin ik heb. Kan er echt niet tegen (bij mijzelf tenminste) als alles ongelijk is haha

1 like

Nagelknipper!

9 likes