Stel je persoonlijke vraag #11

Ik vind eigenlijk wel chill mn tas op schoot te hebben. Op de terugweg in de trein slaap ik 9/10 keer dus dan hou ik m sowieso op schoot. Maar in de auto ofzo doe ik t ook.

1 like

Ja meestal wel, maar als iemand vraagt of die persoon er mag zitten haal ik hem wel gewoon weg, dat is geen enkel probleem. Behalve bij hele erge drukte, dan leg ik hem meteen al op schoot.

Mensen die als het duidelijk heel erg druk is in de trein hun tas niet weghalen vind ik zo kut. Als er dan 1 iemand is met een lege plek naast zich en netjes tas op schoot en 1 iemand die zijn tas doodleuk laat liggen en ondertussen heel semigefocust op zijn mobiel kijkt ben ik wel petty genoeg om expres op die plek te gaan zitten van diegene die zijn tas niet weghaalt. Opflikkeren aso. Voel mijn toorn! :rage:

10 likes

Vijl jij je nagels altijd op dezelfde lengte? Of hebben jouw nagels verschillende lengtes?

• 1 lengte
  • Verschillende lengtes

0 stemmers

Toelichting: heb mijn nagels net gelakt maar nu zijn er 3 afgebroken en heel kort en de rest is lang, vind het eigenlijk raar en heb de neiging de rest ook kort te vijlen. :nail_care:t2:

Ook als al je nagels lang zijn en er breekt er 1 af ze dan allemaal kort vijlen ??

Omdat ik het bijna elke dag op mijn tijdlijn voorbij zie komen…

Kijk jij naar Chateau Meiland?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Vind je die man van Chateau Meiland grappig?

• Ja, hij is echt grappig
  • Soms
  • Nee, je mist er niets aan
  • Nogmaals, ik weet niet wat Chateau Meiland is!

0 stemmers

Nu nog wel. Maar ben bang dat het zoals alles te veel uitgemolken gaat worden.

Zie: Roy Donders

22 likes

Ik heb het idee dat dat al aan de hand is. Bij RTL boulevard (jaja, goeie bron ook) zeiden ze dat die vrouw die gisteren naar huis was gegaan, nu weer terug is omdat dat beter is voor het script. Welk script? Het is toch reality. “Reality”

2 likes

Ik vijl alles op één lengte ongeveer dus als er eentje afbreekt gaat ofwel alles terug naar die lengte of ik verleng de afgebroken nagel met buildergel of polygel. Ligt een beetje aan hoeveel tijd/zin ik heb. Kan er echt niet tegen (bij mijzelf tenminste) als alles ongelijk is haha

1 like

Nagelknipper!

9 likes

Anders: dat laat ik doen :tipping_hand_woman:

8 likes

AHI_43545236393037313234_3_LowRes_JPG

• HEEEERLIJK
  • Lekker
  • Mwah
  • Nee gewoon nee
  • Ronduit smerig

0 stemmers

ik heb hier nu zoooo’n zin in. is het eerste wat ik ga halen als ik weer in NL ben. verkopen ze dit op schiphol? :heart_eyes:

4 likes

Ben je naar aanleiding van het gesprek van gisteren over het album stripped van Christina Aguilera het bewuste album gaan luisteren?

• Ja, maar ik kende het album ook al
  • Ja, en ik kende het album nog niet
  • Nee, maar ik kende het album ook al
  • Nee, en ik kende het album nog niet en ik ben een beetje dom dat ik dat fantastische album niet heel snel ga luisteren
  • IK LUISTER HET NU YASSS GUUURRRL

0 stemmers

2 likes

Huh ik heb echt nog nooit zo’n post gezien?

20 likes

Is jouw partner meer into muziek of jij?

• Mijn partner
  • Ik
  • Ongeveer gelijk

0 stemmers

Ik was vroeger echt heel erg into muziek en ging nergens zonder ipod naartoe maar dat is echt zo veranderd door de jaren heen. Mn date heeft peperdure draaiplaten thuis, draait ook soms voor de lol ergens. Speciale muziekprogramma’s op de laptop etc. En ik heb niet eens spotify. Oh en of ik van die draadloze earpods wilde. Heb maar ervoor bedankt.

Die neiging heb ik altijd, niet soms!

1 like

Frikandelbroodjes for the win <3 Vooral die van de Dirk van den Broek. Die van de AH vind ik te luchtig :joy:

Ik ben er dus gisteren achtergekomen dat ik Martien op een naakte molrat vind lijken

12 likes

Haha ik vind hem er wel ongezond uitzien moet ik zeggen.