Lol pretty accurate
Eerder een struisvogel .
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje op. Geen frikandel ook geloof ik…
Ik heb geen idee of ik een vierseizoenendekbed heb en welke ook welke is, maar in de winter doe ik ze op elkaar. Heerlijkkkkkkk.
Niet meer. In mijn goed geïsoleerde huis is het veel te warm voor beiden dekbedden bij elkaar, zelfs met het enorme raam open. Vind dat wel jammer eigenlijk, zo lekker om weg te kruipen onder een dikke deken.
Ik lig altijd onder beide dekbedden aan elkaar geklikt, alleen als het 30 graden is haal ik ze van elkaar af en slaap ik onder het zomerdekbed.
Vind het dan ook altijd kut om naar bed te gaan, dan lig ik bijna te slapen op de bank en heb ik eindelijk kracht verzameld om naar boven te gaan en dan is je bed ijskoud en ben je weer klaarwakker.
Ik gebruik beide delen als losse deken. Het maakt mij niet uit welke van de 2 ik gebruik, heb het eigenlijk nooit koud
Oh ja, dat vind ik ook heerlijk. Het wordt gelukkig wel lekker koud in de slaapkamer, maar niet koud genoeg voor dubbel dekbed.
Alleen dat uit bed komen is idd heeeeeel lastig dan.
Mijn date is opgevoed met engels en frans. Want hij heeft wat frans sprekende familie. We praten gewoon engels. Toen in hem een keer in het frans aan de telefoon hoorde lullen dacht ik echt, wat isss dit. Verstond er geen fuck van, ook supersnel. Daar wil ik niet aan beginnen.
Wat at je vroeger dan wel als er besteld/afgehaald werd? (tenzij je precies dat nooit deed natuurlijk)
Mijn man spreekt beter Nederlands dan ik zijn taal. Beide leren we elkaars taal, maar hij is er wat beter in dan ik, vind het zo knap hoe snel hij de Nederlandse taal oppikt. We spreken vooral Engels tegen elkaar, maar gebruiken ook veel Nederlandse woorden en woorden uit zijn taal. Tegen ons kind praat ik altijd Nederlands, en hij wisselt af.
Geen partner, maar mijn date nam zijn speaker echt overal mee naar toe. Als eerste moest er muziek opstaan, anders ging hij niet autorijden/douchen/whatever.
Ik vind muziek soms wel leuk, maar zelf kies ik liever voor stilte. Ik ben snel overprikkeld. Na zo’n dag bij hem met de hele tijd muziek zette ik die speaker uit als hij even weg was. Op een gegeven moment vind ik het zoooo lastig als ik geen moment stilte aan mijn hoofd heb.
Ik heb een donsdekbed en die gebruik ik het hele jaar. Ben echt een koukleum dus waarschijnlijk is het een winterdekbed het hele jaar. Haal m alleen voor een paar dagen eruit als het 30+ is. Maar met dit weer heb ik ook alweer koude voeten, ik vind 9 maanden van het jaar gewoon teringkoud altijd.
Mijn vriend spreekt Zeeuws. Kan er nauwelijks een woord van verstaan. Met mij praat hij Nederlands maar soms zegt hij toch iets op een bijzondere manier. Ik ken z’n familie nog niet maar ik vraag me af hoe ik straks met ze kan communiceren.
Zonde!
Je vraagt het niet aan mij, maar bij ons thuis werd er pizza, shoarma of Chinees gehaald. Iets anders was er toen ook niet. Toen ik nog heel klein was en we geen frituur hadden haalden we wel eens friet bij een friettentje, maar dan alleen friet.
Er zit het nodige Belgische accenten in de Zeeuwse taal. Ik. Vind zijn accent wel grappig.
Ik heb een vraag over mannensokken. Welke sokken voor mannen zijn acceptabel voor onder een korte broek? Kleur? Lengte? Ik heb gekeken wat mannen nu dragen maar ik kom er niet uit.