Anders: dat laat ik doen
- HEEEERLIJK
- Lekker
- Mwah
- Nee gewoon nee
- Ronduit smerig
0 stemmers
ik heb hier nu zoooo’n zin in. is het eerste wat ik ga halen als ik weer in NL ben. verkopen ze dit op schiphol?
Ben je naar aanleiding van het gesprek van gisteren over het album stripped van Christina Aguilera het bewuste album gaan luisteren?
- Ja, maar ik kende het album ook al
- Ja, en ik kende het album nog niet
- Nee, maar ik kende het album ook al
- Nee, en ik kende het album nog niet en ik ben een beetje dom dat ik dat fantastische album niet heel snel ga luisteren
- IK LUISTER HET NU YASSS GUUURRRL
0 stemmers
Huh ik heb echt nog nooit zo’n post gezien?
Is jouw partner meer into muziek of jij?
- Mijn partner
- Ik
- Ongeveer gelijk
0 stemmers
Ik was vroeger echt heel erg into muziek en ging nergens zonder ipod naartoe maar dat is echt zo veranderd door de jaren heen. Mn date heeft peperdure draaiplaten thuis, draait ook soms voor de lol ergens. Speciale muziekprogramma’s op de laptop etc. En ik heb niet eens spotify. Oh en of ik van die draadloze earpods wilde. Heb maar ervoor bedankt.
Die neiging heb ik altijd, niet soms!
Frikandelbroodjes for the win <3 Vooral die van de Dirk van den Broek. Die van de AH vind ik te luchtig
Ik ben er dus gisteren achtergekomen dat ik Martien op een naakte molrat vind lijken
Haha ik vind hem er wel ongezond uitzien moet ik zeggen.
Eerder een struisvogel .
Ik heb nog nooit een frikandelbroodje op. Geen frikandel ook geloof ik…
Ik heb geen idee of ik een vierseizoenendekbed heb en welke ook welke is, maar in de winter doe ik ze op elkaar. Heerlijkkkkkkk.
Heb alleen maar een zomerdekbed extra koel. Koud slapen m’n favo.
Niet meer. In mijn goed geïsoleerde huis is het veel te warm voor beiden dekbedden bij elkaar, zelfs met het enorme raam open. Vind dat wel jammer eigenlijk, zo lekker om weg te kruipen onder een dikke deken.
Ik lig altijd onder beide dekbedden aan elkaar geklikt, alleen als het 30 graden is haal ik ze van elkaar af en slaap ik onder het zomerdekbed.
Vind het dan ook altijd kut om naar bed te gaan, dan lig ik bijna te slapen op de bank en heb ik eindelijk kracht verzameld om naar boven te gaan en dan is je bed ijskoud en ben je weer klaarwakker.
Ik gebruik beide delen als losse deken. Het maakt mij niet uit welke van de 2 ik gebruik, heb het eigenlijk nooit koud